#1
Grappig dat je het zo omschrijft, zelf heb ik daar maar 1x last van gehad toen ik iets te veel had genomen. Toen was alles zo heftig om me heen dat ik een half uur stil heb gestaan tot ik alle prikkels weer een beetje kon handelen. Maar tussen onze vriendengroep zaten er ook altijd wel een of twee bij die inderdaad als een standbeeld in de menigte stonden te staren naar de DJ, met een gefrustreerde blik op hun hoofd. Maar als je dan vraagt of ze lekker gaan, reageren ze heel verbaasd "JA TUURLIJK!!! Hoezo dan?!".
Dan zitten ze gewoon he-le-maal in hun eigen wereld en dromen ze lekker weg op de muziek.