Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAan de grond genageld op festival

Aan de grond genageld op festival

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Grappig dat je het zo omschrijft, zelf heb ik daar maar 1x last van gehad toen ik iets te veel had genomen. Toen was alles zo heftig om me heen dat ik een half uur stil heb gestaan tot ik alle prikkels weer een beetje kon handelen. Maar tussen onze vriendengroep zaten er ook altijd wel een of twee bij die inderdaad als een standbeeld in de menigte stonden te staren naar de DJ, met een gefrustreerde blik op hun hoofd. Maar als je dan vraagt of ze lekker gaan, reageren ze heel verbaasd "JA TUURLIJK!!! Hoezo dan?!". :tearsofjoy: Dan zitten ze gewoon he-le-maal in hun eigen wereld en dromen ze lekker weg op de muziek.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Muziek vind ik heel erg belangrijk als ik onder invloed was. Met name de muziek van,Vangelis, ( Voices) en Mike Oldfield deden het altijd erg goed.
D
DodoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

Ik ben mij na jaren rust weer een beetje aan het verdiepen in drugs. Ik kon hier nog geen ander topic over vinden.

Na aanleiding van mijn bericht over speed, nu toch dit topic maar even aangemaakt. Over twee weken mijn eerste festival sinds jaren. Nu dacht ik erover om wat mdma te nemen, omdat ik graag zou willen slapen na het festival (volgende dag weer verantwoordelijk voor mijn dochter). Wil absoluut niet helemaal van de kaart zijn, hooguit “dat gevoelletje” weer een beetje ervaren na 2,5 jaar.

Tijdens eerdere ervaringen met mdma op een festival, merkte ik vaak dat ik begon te lijken op een blok beton. Bewegen kostte veel moeite, benen zwaar, gezicht op onweer, maar ik voelde me verder wel prima en goed. Alles kostte alleen veel moeite.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en/of weten hoe dat te voorkomen is?

- Dosis was altijd goed afgestemd op mijn gewicht, gevoel ontstond direc
- Combineren met pep zorgde voor de ergste katers ever (lees 5 dagen duizelig), dus absoluut uitgesloten.
- Gevoel kwam ook na een lange pauze, dus ik heb ook niet het idee dat het daardoor kan komen.

Ben benieuwd naar jullie mening!
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dodo zei:
Hoi,

Ik ben mij na jaren rust weer een beetje aan het verdiepen in drugs. Ik kon hier nog geen ander topic over vinden.

Na aanleiding van mijn bericht over speed, nu toch dit topic maar even aangemaakt. Over twee weken mijn eerste festival sinds jaren. Nu dacht ik erover om wat mdma te nemen, omdat ik graag zou willen slapen na het festival (volgende dag weer verantwoordelijk voor mijn dochter). Wil absoluut niet helemaal van de kaart zijn, hooguit “dat gevoelletje” weer een beetje ervaren na 2,5 jaar.

Tijdens eerdere ervaringen met mdma op een festival, merkte ik vaak dat ik begon te lijken op een blok beton. Bewegen kostte veel moeite, benen zwaar, gezicht op onweer, maar ik voelde me verder wel prima en goed. Alles kostte alleen veel moeite.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en/of weten hoe dat te voorkomen is?

- Dosis was altijd goed afgestemd op mijn gewicht, gevoel ontstond direc
- Combineren met pep zorgde voor de ergste katers ever (lees 5 dagen duizelig), dus absoluut uitgesloten.
- Gevoel kwam ook na een lange pauze, dus ik heb ook niet het idee dat het daardoor kan komen.

Ben benieuwd naar jullie mening!
Klik om te vergroten...
Is dit gevoel constant de zware benen? Ik heb vaak voor/tijdens de piek lichte benen waarna ze steeds zwaarder worden. Kan niet precies plaatsen wat je met gezicht op onweer bedoeld. Bedoel je hiermee dat je een beetje door je oogleden kijkt en je mondhoeken naar beneden gaan staan? Zo ja, dan herken ik dit wel.
D
DodoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kibo3 zei:
Is dit gevoel constant de zware benen? Ik heb vaak voor/tijdens de piek lichte benen waarna ze steeds zwaarder worden. Kan niet precies plaatsen wat je met gezicht op onweer bedoeld. Bedoel je hiermee dat je een beetje door je oogleden kijkt en je mondhoeken naar beneden gaan staan? Zo ja, dan herken ik dit wel.
Klik om te vergroten...
Haha ja dit! Krijg jij dan ooit ergens het gevoel om te dansen wel weer terug? Ik kan gewoon rustig uren staan. Tot ik ga zitten dan kan ik praten en ga ik los. De omgekeerde wereld natuurlijk.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dodo zei:
Haha ja dit! Krijg jij dan ooit ergens het gevoel om te dansen wel weer terug? Ik kan gewoon rustig uren staan. Tot ik ga zitten dan kan ik praten en ga ik los. De omgekeerde wereld natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Eigenlijk altijd wel. Vind het vaak fijn even rustig te zitten en wat te praten inderdaad. Bijpakken heeft hier vaak niet zoveel zin en zeker niet als je goed wilt slapen. Wat mij vaak ook weer dat zetje geeft is toch je vrienden die je oppeppen en opgaan in de muziek. Probeer er vooral niet zoveel bij stil te staan als dat lukt. Gaat soms gewoon even up & down kan natuurlijk niet altijd blijven pieken. Wat betreft slapen vind ik mdma nog best wel lastig persoonlijk.
D
DodoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kibo3 zei:
Eigenlijk altijd wel. Vind het vaak fijn even rustig te zitten en wat te praten inderdaad. Bijpakken heeft hier vaak niet zoveel zin en zeker niet als je goed wilt slapen. Wat mij vaak ook weer dat zetje geeft is toch je vrienden die je oppeppen en opgaan in de muziek. Probeer er vooral niet zoveel bij stil te staan als dat lukt. Gaat soms gewoon even up & down kan natuurlijk niet altijd blijven pieken. Wat betreft slapen vind ik mdma nog best wel lastig persoonlijk.
Klik om te vergroten...

Ah fijn zeg! Ik moet het misschien ook maar accepteren.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat je je veel te druk maakt van te voren. Gooi er wat in en ga dansen meid!
D
DodoLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Ik denk dat je je veel te druk maakt van te voren. Gooi er wat in en ga dansen meid!
Klik om te vergroten...
Hahaha ja je hebt gelijk. Ik was vroeger ook al 2 weken voor t feest in de stress. Dat ben ik niet verleerd blijkbaar 😂.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."