Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijn in buik

Pijn in buik

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LenepeenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen!

Ongeveer 3 jaar geleden ben ik begonnen met XTC/Mdma. Hier reageerde ik de dagen erop altijd wel prima op, en had nergens echt last van.
ik gebruikte ongeveer 4x per jaar op een festival.
Een van de laatste keren dat ik xtc heb gebruikt krijg ik na 2 dagen ontzettend last van mijn buik, een soort combinatie tussen buikpijn en misselijkheid, waardoor ik niet meer recht op kan staan, maar helemaal gebogen voorover loop of het liefst in een soort foetus houding lig en dan wordt het iets minder. Dit is 1,5 jaar geleden. Hierdoor heb ik het helemaal links laten liggen tot afgelopen zondag en heb ik een klein beetje MDMA gebruikt.. gister nergens last van, en nu begint de ellende weer.. kan amper recht op lopen en voel me heel misselijk en beroerd… weet iemand hoe dit kan? Ik heb niet te gek gedaan, normaal gegeten en gedronken en het begint altijd na 2 dagen :( dus is nu de derde keer dat ik mij zo voel.
Mijn vriendinnen hebben nergens last van, maar ik ben nu echt wederom weer ontzettend ziek.
Groetjes Lina
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lenepeen zei:
Hallo iedereen!

Ongeveer 3 jaar geleden ben ik begonnen met XTC/Mdma. Hier reageerde ik de dagen erop altijd wel prima op, en had nergens echt last van.
ik gebruikte ongeveer 4x per jaar op een festival.
Een van de laatste keren dat ik xtc heb gebruikt krijg ik na 2 dagen ontzettend last van mijn buik, een soort combinatie tussen buikpijn en misselijkheid, waardoor ik niet meer recht op kan staan, maar helemaal gebogen voorover loop of het liefst in een soort foetus houding lig en dan wordt het iets minder. Dit is 1,5 jaar geleden. Hierdoor heb ik het helemaal links laten liggen tot afgelopen zondag en heb ik een klein beetje MDMA gebruikt.. gister nergens last van, en nu begint de ellende weer.. kan amper recht op lopen en voel me heel misselijk en beroerd… weet iemand hoe dit kan? Ik heb niet te gek gedaan, normaal gegeten en gedronken en het begint altijd na 2 dagen :( dus is nu de derde keer dat ik mij zo voel.
Mijn vriendinnen hebben nergens last van, maar ik ben nu echt wederom weer ontzettend ziek.
Groetjes Lina
Klik om te vergroten...
Ik denk dat een bezoekje aan de huisarts je vraag beantwoord.

Beterschap!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."