Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren na xtc

Hallucineren na xtc

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
Johnny123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Geneesmiddel zei:
Oei dit had inderdaad ook erger kunnen aflopen, je hebt ruim 10 keer een zware dosis binnen gekregen. Voor nu moet je zorgen dat je geen water drinkt zolang je niet kunt plassen.

Je klachten zullen met een aantal dagen tot een week wel grotendeels weg zijn maar het gebeurt ook soms dat klachten weken of langer aanhouden. Succes en ik hoop dat je snel herstelt.
Klik om te vergroten...
Oke, ik kan ondertussen terug plassen...
Maar wel met moeite
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Johnny123 zei:
Oke, ik kan ondertussen terug plassen...
Maar wel met moeite
Klik om te vergroten...
Gelukkig, het plassen en de grootte van je pik zullen zich snel weer herstellen hoor. Zo een grote dosis heeft gewoon wat langer nodig om uit te werken en daarom heb je nog steeds wat visuals.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
7*250mg???? Jeez my man
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Holy shit wat een hoeveelheid. Ik zou, gezien je leeftijd, in ieder geval de komende jaren niets meer gebruiken als ik jou was. Je hersens zijn volledig gefrituurd en die hebben echt tijd nodig om te herstellen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Johnny123 Hoe is het vandaag met jou en je vriendin?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik hallucineerde vroeger ook op xtc, dat vond ik geweldig zo buitenaards echt wat het leek, en ik raad ook aan om dit xtc een lange tijd niet te gebruiken, je wilt niet op de blaren zitten door dit spul in de toekomst.. maar ook echt niet
J
Johnny123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Beste mensen,
Ik had overlaats een stuk of 14 xtc pillen gehaald samen met mijn vriendin (om precies te zijn waren het pillen van +/- 250mg)
We hebben eentje geslikt om 22u, en ze werkten rond 23u.
Inmiddels een anderhalf uur later begon het precies uit te werken, waar wij de fout maakte om bij te nemen.
Sinds toen weet ik alleen nog dat ik om 11u in de voormiddag weer bij bewust zijn in bed lag, en toen ik in het zakje keek was alles weg.
Mijn vriendin heeft me toen bevestigt dat wij elk 7 pillen hebben genomen, zij wist zo goed als alles nog.
Ik zag en hoorde toen dingen die er niet waren, en mijn vriendin hoorde dit ook op hetzelfde moment.
Ik zag haar gezicht vervormen, en ik viel precies de heletijd in een andere wereld waar mijn vriendin ook in viel.
Want wanneer ik begon te praten in de "andere wereld" vroeg zij wat ik zei, omdat ze het zelfde hoorde.
De spiegels leken op een portaal naar de "hel".
Toen ik opstond trilde mijn kaken nog, mijn spieren stonden nog gespannen, mijn pupillen waren zo groot dat je mn oog kleur nauwelijks zag, ik kon zo goed als niet urineren, mijn penis was heel klein en werd niet meer stijf.
Ik ben nu een dag verder en zie nog steeds rode puntjes en lijntjes, een ruis achtig beeld, gezichten vervormen nog steeds en ik hoor de raarste dingen.
Mijn penis is nogsteeds hetzelfde.
Heb ook nog steeds niks geslapen.
Ik heb opgezocht wat het kan zijn, en volgens sommige websites zou dit een soort van psychose zijn.
Weet iemand wat ik kan doen? En of dit nog weggaat?
Alvast bedankt, Johnny.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Johnny123 zei:
Beste mensen,
Ik had overlaats een stuk of 14 xtc pillen gehaald samen met mijn vriendin (om precies te zijn waren het pillen van +/- 250mg)
We hebben eentje geslikt om 22u, en ze werkten rond 23u.
Inmiddels een anderhalf uur later begon het precies uit te werken, waar wij de fout maakte om bij te nemen.
Sinds toen weet ik alleen nog dat ik om 11u in de voormiddag weer bij bewust zijn in bed lag, en toen ik in het zakje keek was alles weg.
Mijn vriendin heeft me toen bevestigt dat wij elk 7 pillen hebben genomen, zij wist zo goed als alles nog.
Ik zag en hoorde toen dingen die er niet waren, en mijn vriendin hoorde dit ook op hetzelfde moment.
Ik zag haar gezicht vervormen, en ik viel precies de heletijd in een andere wereld waar mijn vriendin ook in viel.
Want wanneer ik begon te praten in de "andere wereld" vroeg zij wat ik zei, omdat ze het zelfde hoorde.
De spiegels leken op een portaal naar de "hel".
Toen ik opstond trilde mijn kaken nog, mijn spieren stonden nog gespannen en mijn pupillen waren zo groot dat je mn oog kleur nauwelijks zag.
Ik ben nu een dag verder en zie nog steeds rode puntjes en lijntjes, een ruis achtig beeld, gezichten vervormen nog steeds en ik hoor de raarste dingen.
Heb ook nog steeds niks geslapen.
Ik heb opgezocht wat het kan zijn, en volgens sommige websites zou dit een soort van psychose zijn.
Weet iemand wat ik kan doen? En of dit nog weggaat?
Alvast bedankt, Johnny.
Klik om te vergroten...
Jeetje wat een verhaal. Ik kan even niet alles plaatsen. De hoeveelheid die jullie schijnen te hebben genomen is iig erg hoog. Hallucinaties kunnen optreden bij het uitwerken van XTC alleen heb ik dit zelf nooit al na 1,5 uur meegemaakt.

Wat betreft aanhoudende klachten zal dit te maken kunnen hebben met de klap die je lichaam en ogen hebben gekregen tijdens de hevige trip. Daarbij niet te vergeten dat vermoeidheid hier ook een aandeel in heeft.

Waren de pillen getest? Zo ja was hier geen opvallende stof in te vinden?
J
Johnny123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kibo3 zei:
Jeetje wat een verhaal. Ik kan even niet alles plaatsen. De hoeveelheid die jullie schijnen te hebben genomen is iig erg hoog. Hallucinaties kunnen optreden bij het uitwerken van XTC alleen heb ik dit zelf nooit al na 1,5 uur meegemaakt.

Wat betreft aanhoudende klachten zal dit te maken kunnen hebben met de klap die je lichaam en ogen hebben gekregen tijdens de hevige trip. Daarbij niet te vergeten dat vermoeidheid hier ook een aandeel in heeft.

Waren de pillen getest? Zo ja was hier geen opvallende stof in te vinden?
Klik om te vergroten...
Beste,
Neen ik heb deze pillen niet laten testen.
Is eigenlijk heel stom van mij geweest,
En de hallucinaties kwamen pas toen het uitwerkte.
Ik had dat euforisch gevoel niet meer, maar wel alle andere dingen.
Ik voelde me nuchter, maar toch ook niet.
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Johnny123 zei:
Beste mensen,
Ik had overlaats een stuk of 14 xtc pillen gehaald samen met mijn vriendin (om precies te zijn waren het pillen van +/- 250mg)
We hebben eentje geslikt om 22u, en ze werkten rond 23u.
Inmiddels een anderhalf uur later begon het precies uit te werken, waar wij de fout maakte om bij te nemen.
Sinds toen weet ik alleen nog dat ik om 11u in de voormiddag weer bij bewust zijn in bed lag, en toen ik in het zakje keek was alles weg.
Mijn vriendin heeft me toen bevestigt dat wij elk 7 pillen hebben genomen, zij wist zo goed als alles nog.
Ik zag en hoorde toen dingen die er niet waren, en mijn vriendin hoorde dit ook op hetzelfde moment.
Ik zag haar gezicht vervormen, en ik viel precies de heletijd in een andere wereld waar mijn vriendin ook in viel.
Want wanneer ik begon te praten in de "andere wereld" vroeg zij wat ik zei, omdat ze het zelfde hoorde.
De spiegels leken op een portaal naar de "hel".
Toen ik opstond trilde mijn kaken nog, mijn spieren stonden nog gespannen, mijn pupillen waren zo groot dat je mn oog kleur nauwelijks zag, ik kon zo goed als niet urineren, mijn penis was heel klein en werd niet meer stijf.
Ik ben nu een dag verder en zie nog steeds rode puntjes en lijntjes, een ruis achtig beeld, gezichten vervormen nog steeds en ik hoor de raarste dingen.
Mijn penis is nogsteeds hetzelfde.
Heb ook nog steeds niks geslapen.
Ik heb opgezocht wat het kan zijn, en volgens sommige websites zou dit een soort van psychose zijn.
Weet iemand wat ik kan doen? En of dit nog weggaat?
Alvast bedankt, Johnny.
Klik om te vergroten...
Ik heb wel gehallucineerd op xtc en dit was op een (voor mij te) hoge dosis. Na te vaak bijpakken of te weinig slaap. Maar 1750 mcg? Dat is wel een hele flinke overdosis. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die ervaring hebben met zo'n dosis. Voor medisch advies kun je beter je arts raadplegen.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heftig ik zou naar de huisarts gaan en eerlijk zeggen wat je gedaan hebt.
J
Johnny123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kibo3 zei:
In dit geval zeker handig het er even met iemand over te hebben. Was dit ook je eerste keer XTC?
Klik om te vergroten...
Neen, heb dit al zeker 10 a 15 keer vaker gedaan.
J
Johnny123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Trippi zei:
Ik heb wel gehallucineerd op xtc en dit was op een (voor mij te) hoge dosis. Na te vaak bijpakken of te weinig slaap. Maar 1750 mcg? Dat is wel een hele flinke overdosis. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die ervaring hebben met zo'n dosis. Voor medisch advies kun je beter je arts raadplegen.
Klik om te vergroten...
Dus, het beste wat ik kan doen is een afspraak bij de dokter?
J
Johnny123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Harry In De Warrie zei:
Heftig ik zou naar de huisarts gaan en eerlijk zeggen wat je gedaan hebt.
Klik om te vergroten...
Oke, hartelijk bedankt!
J
Johnny123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Trippi zei:
Ik heb wel gehallucineerd op xtc en dit was op een (voor mij te) hoge dosis. Na te vaak bijpakken of te weinig slaap. Maar 1750 mcg? Dat is wel een hele flinke overdosis. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die ervaring hebben met zo'n dosis. Voor medisch advies kun je beter je arts raadplegen.
Klik om te vergroten...
Ik ben trouwens ook nog maar 16, net zoals mijn vriendin.
We wegen rond de 55kg en zijn even groot.
Ik snap eigenlijk niet dat ik nog leef.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Johnny123 zei:
Ik ben trouwens ook nog maar 16, net zoals mijn vriendin.
We wegen rond de 55kg en zijn even groot.
Ik snap eigenlijk niet dat ik nog leef.
Klik om te vergroten...
In dit geval zeker handig het er even met iemand over te hebben. Was dit ook je eerste keer XTC?
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Johnny123 zei:
Neen, heb dit al zeker 10 a 15 keer vaker gedaan.
Klik om te vergroten...
Ik zou niet meer aan de xtc gaan tot je volwassen bent je richt zo veel hersen schade toe. ( ik heb zelf ook die fout gemaakt op die leeftijd ) Neem je rust en laat dit een wake up call zijn.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Johnny123 zei:
Dus, het beste wat ik kan doen is een afspraak bij de dokter?
Klik om te vergroten...
Absoluut, zeker als je last blijft houden.
Je dosis is echt gigantisch... Bij hoge doseringen wordt het wel veel meer een "trip" inderdaad, met visuals en hallicunaties. Wat dat betreft niets "geks" wat je overkomt, maar je hebt wel een heel heel heel gevaarlijke dosis binnen gekregen als de dealerdosering klopt. Je mag echt heel blij zijn dat je je ogen nog open hebt kunnen doen joh... Let de komende uren goed op elkaar en dat jullie niet het bewustzijn verliezen. Dan meteen een ambu bellen. Houd ook goed jullie temperatuur in de gaten. Als deze bij 1 van jullie te hoog is, ook de ambulance bellen. Daarnaast een afspraak maken bij je HA om te checken of je geen blijvende schade hebt. Er is best een kans dat je last hebt/ zult hebben van het serotoninesyndroom.

Komende dagen, wanneer je kunt, goed rusten en vooral ook heel gezond eten. Mocht je er weer een beetje bij zijn en de deur uit kunnen, zijn voedingssuplementen en vitaminen geen slecht idee. Neem ook een goede pauze van XTC en andere serotonine slurpende drugs, je hersens hebben het heel zwaar te verduren gehad en dit is het ALLER laatste wat je nu wilt. Bij normale doseringen wordt al een pauze van 3 maanden aangeraden. Ik zou zeker een jaar doen in jouw geval.
J
Johnny123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Harry In De Warrie zei:
Ik zou niet meer aan de xtc gaan tot je volwassen bent je richt zo veel hersen schade toe. ( ik heb zelf ook die fout gemaakt op die leeftijd ) Neem je rust en laat dit een wake up call zijn.
Klik om te vergroten...
Ik ga van alle drugs afblijven nu, ik heb een besef moment gekregen.
J
Johnny123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Absoluut, zeker als je last blijft houden.
Je dosis is echt gigantisch... Bij hoge doseringen wordt het wel veel meer een "trip" inderdaad, met visuals en hallicunaties. Wat dat betreft niets "geks" wat je overkomt, maar je hebt wel een heel heel heel gevaarlijke dosis binnen gekregen als de dealerdosering klopt. Je mag echt heel blij zijn dat je je ogen nog open hebt kunnen doen joh... Let de komende uren goed op elkaar en dat jullie niet het bewustzijn verliezen. Dan meteen een ambu bellen. Houd ook goed jullie temperatuur in de gaten. Als deze bij 1 van jullie te hoog is, ook de ambulance bellen. Daarnaast een afspraak maken bij je HA om te checken of je geen blijvende schade hebt. Er is best een kans dat je last hebt/ zult hebben van het serotoninesyndroom.

Komende dagen, wanneer je kunt, goed rusten en vooral ook heel gezond eten. Mocht je er weer een beetje bij zijn en de deur uit kunnen, zijn voedingssuplementen en vitaminen geen slecht idee. Neem ook een goede pauze van XTC en andere serotonine slurpende drugs, je hersens hebben het heel zwaar te verduren gehad en dit is het ALLER laatste wat je nu wilt. Bij normale doseringen wordt al een pauze van 3 maanden aangeraden. Ik zou zeker een jaar doen in jouw geval.
Klik om te vergroten...
Oke, dat ga ik allemaal zeker doen.
Bedankt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."