Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat vinden jullie van chem seks?"
"❗️"
"Innerscoop zei: Ja dat zie ik wel als chantage, ik zou haar proberen over te halen om toch te wachten tot ze 18 is. Kan me voorstellen dat het een lastige inschatting is, 16 is nog zo'n roekeloze leeftijd, en de fase van nieuwsgierigheid en experimenteren. Maar ook een kwetsbare leeftijd: brein en lever zijn nog in ontwikkeling. Dus het is echt het verstandigst dat ze nog een paar jaar wacht, "nee" (tegen jezelf) zeggen is ook een goede vaardigheid om te leren op je 16e. Klik om te vergroten... Ze heeft al best vaak xtc maar ook ander spul gehad. Maakt dat een verschil ?"
"Innerscoop zei: Maakt niet uit, ze is 16 dus maakt eigen keuzes, verstandige en onverstandige. Maar als jij, als meerderjarige drugs gaat doen met of bij jou, dan heb je daar in mijn ogen ook een verantwoordelijkheid voor. In mijn huis komen wel eens 20 jarigen (vrienden van m'n dochter) en dan wordt er wel eens drugs gebruikt. Maar daar heb ik dan ook wel mijn regels en beperkingen voor. Ik wil bv weten wat iemand gebruikt en bepaalde middelen wil ik ook niet dat in mijn huis gebruikt wordt. Want omdat het in mijn huis gebeurt, heb ik ook verantwoording te dragen, dus daar stel ik wel een grens over waar ik wel en niet verantwoordelijkheid voor wil zijn. Klik om te vergroten... Lastig"
"SoulAssassins zei: Hoe oud ben je ? Klik om te vergroten... 30"
"Down and out with my dumb friends, ready to misbehave Forget about Monday to Friday, 'cause I've been working like a slave Creepin' towards the weekend, MDMAble to shine Bringing me down to the deep end, back off, back off! And let me lose my mind Back off, back off! And let me lose my mind Down and out with my dumb friends, ready to misbehave Forget about Monday to Friday, 'cause I've been working like a slave Creepin' towards the weekend, MDMAble to shine Bringing me down to the deep end, back off, back off! And let me lose my mind And let me lose my mind"
"Inactive zei: Dat als je nog wakker bent dat het al licht wordt is toch het meest irritante wat er is? Hebben hier meer mensen last van? Ik krijg instant anxiety… 🙈 Klik om te vergroten... Inactive zei: Dat als je nog wakker bent dat het al licht wordt is toch het meest irritante wat er is? Hebben hier meer mensen last van? Ik krijg instant anxiety… 🙈 Klik om te vergroten... Gordijnen dicht doen, lichten uit."
"Ei-Salade zei: Heb dit opzich ook wel als ik net te veel amfetamine neem. Maar vooral als ik alleen ben en met plafond dienst, dan komt t voor dat ik ga stimfappen Klik om te vergroten... Hier het zelfde liedje 🎵"
"Heb al hele gesprekken met mezelf gevoerd, ben tegen mezelf uitgelult"
"Met speed op is het lang, hard en beetje vies. met 3MMC op Praat ik veel Met xtc word het liefdevol"