#1
Als je enkel pep gebruikt en niet eens start met 3m er tussen te snatsen, dan is er geen stemmetje die zegt "meer meer" πIk combineer t zelf ook. Gebruik vooral op feestjes (voor de tijd na de tijd ookwel). Ik pak elke 2u een lijn pep en tussendoor skep ik 3m. Heb eigenlijk geen idee of het meerwaarde heeft om deze 2 te combineren maar. Pep miauw gaat prima samen (en ja ik weet het, tis extra belastend enz enz.).
speed gebruik ik meer voor de energie en wetkt tenminste echt goed. 3m word ik nou niet bepaald energiek van, 3m is dat stemmetje in je hoofd dat zegt "meer, meer , meer" haha.