Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrootste valkuil

Grootste valkuil

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KevinDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond allemaal,



Hierbij vraag ik jullie advies, eventuele tips of jullie mening over mijn grootste valkuil..



vrijwel elk weekend gebruiken we met een vast groepje speed en heel af en toe een snoepje. De samenstelling van vrienden is in de basis vrijwel altijd het zelfde.

Het is super gezellig met elkaar, en eigenlijk slapen we standaard de zaterdagnacht nooit… De tijd vliegt voorbij en voordat we het doorhebben is het alweer tijd om naar huis te gaan.

Eigenlijk heb ik nooit zin om te stoppen, door de pep voel ik me top! De zondag nacht ook doorhalen is dan ook geen probleem.



hier komt mijn valkuil..



Helemaal alleen thuis terwijl je nog een praat Kick hebt van hier tot aan Tokyo. Van stoppen is nog lang geen spraken. Een hele

Nacht met mijn leuter spelen is ook nog niet wat ik wil 😂



Ik heb vooral op zulke momenten behoefte aan contact, het liefste praat ik de hele nacht non stop door. Maar ja zoek maar eens een gek die de zondag nacht beschikbaar is 😂
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou er nu mee stoppen.

Dagen wakker blijven is niet de moeite waard.

Zorg liever voor jezelf, en rust goed uit.

Goed eten, goed slapen.

Als je niet kunt slapen, maak iets lekkers voor jezelf.
K
KevinDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Zou er nu mee stoppen.

Dagen wakker blijven is niet de moeite waard.

Zorg liever voor jezelf, en rust goed uit.

Goed eten, goed slapen.

Als je niet kunt slapen, maak iets lekkers voor jezelf.
Klik om te vergroten...
Nou niet de hemel en de hel als vergelijking gaan gebruiken hè 😅
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
PotjeBier zei:
Nou niet de hemel en de hel als vergelijking gaan gebruiken hè 😅
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel een punt. 1 nacht doorfeesten, goed. 2 nachten, overbodig.
K
KevinDLid
01-01-2024, 00:00
#5
had gehoopt hier wat leuke ideeën en adviezen te ontvangen... als ik wijs raad wil ga ik wel naar de kerk!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
PotjeBier zei:
had gehoopt hier wat leuke ideeën en adviezen te ontvangen... als wijs raad wil ga ik wel naar de kerk!
Klik om te vergroten...
Onwijs en niet leuk gaan meestal hand in hand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."