Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport 2CB en M roken.. + mislukte Live trip report😂

Tripreport 2CB en M roken.. + mislukte Live trip report😂

45 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
quinnepin zei:
de jonko viel uit elkaar en toen lag alle tabak en hasj op de grond
Klik om te vergroten...
Even een moment stilte.

Klinkt als leuk avontuurtje. Heb je je 2C-B weleens laten testen? 25mg is uitzonderlijk hoog voor 1 pil, gemiddeld is zn 10mg.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geneesmiddel zei:
Even een moment stilte.

Klinkt als leuk avontuurtje. Heb je je 2C-B weleens laten testen? 25mg is uitzonderlijk hoog voor 1 pil, gemiddeld is zn 10mg.
Klik om te vergroten...
Om over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Om over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?
Klik om te vergroten...
Praktisch gezien kan het wel, maar werken Zal het niet doen.. maar misschien weet onze Huischemicus @Dirkjan meer, misschien kan je er op een of andere manier een base van maken
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Om over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?
Klik om te vergroten...
Mdma roken?! Whaat the HELL?!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snoozerboy5000 zei:
Dat je grappig bent wil niet zeggen dat je onwaarheden als waarheid kan claimen schelden hoeft ook niet.
Wil best stokpaardje met je spelen tot dat je dat begrijpt hoor lieve schat.
Doe gerust alsof ik een idioot ben ik vat het niet persoonlijk :kissingheart:
Klik om te vergroten...
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Het is nog steeds lastig voor jou
Zie ie niet hoevaak ik gedist wordt?
Hoor je mij moeilijk doen?
Flikker toch op man
Je maakt het forum niet leuker
S
SnoozerboyđŸ±Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Klik om te vergroten...
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?
Dirkjan zei:
Hoor je mij moeilijk doen?
Klik om te vergroten...
Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..
Dirkjan zei:
Je maakt het forum niet leuker
Klik om te vergroten...
Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snoozerboy5000 zei:
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?

Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..

Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
Klik om te vergroten...
Flikker op je bent gewoon aan het janken ik heb altijd mijn dissen geĂŻncasseerd en s ik te ver ga bied ik mijn excuus aan

je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
S
SnoozerboyđŸ±Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
Klik om te vergroten...
Nee hoor ik vind iedereen wel lief eigenlijk, hier en daar wat rechtse mensjes.
(Is in principe mensen hun eigen keuzen maar negen jaar in amsterdam gewoond dat is heel multicultureel)
Verder geen probleem met niemand hoor vaker geprobeerd dit wel sjammer voor je..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snoozerboy5000 zei:
Het is ook vrij nutteloos maar het kan wel, weinig mensen doen het om die reden.

Maarja moeten hun weten ? (stupid wel daar ben ik het mee eens..)
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Een beetje jouw stokpaardje voor het leven hĂš?
Klik om te vergroten...

Snoozerboy5000 zei:
Dat je grappig bent wil niet zeggen dat je onwaarheden als waarheid kan claimen schelden hoeft ook niet.
Wil best stokpaardje met je spelen tot dat je dat begrijpt hoor lieve schat.
Doe gerust alsof ik een idioot ben ik vat het niet persoonlijk :kissingheart:
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Het is nog steeds lastig voor jou
Zie ie niet hoevaak ik gedist wordt?
Hoor je mij moeilijk doen?
Flikker toch op man
Je maakt het forum niet leuker
Klik om te vergroten...

Snoozerboy5000 zei:
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?

Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..

Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Flikker op je bent gewoon aan het janken ik heb altijd mijn dissen geĂŻncasseerd en s ik te ver ga bied ik mijn excuus aan

je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
Klik om te vergroten...

Heren, keep it cool. Peace enzo. Doe ademhalingsoefeningen, ga mediteren. Of nog makkelijker, steek een beste jonko op (jawel Dirkie, ik gebruik dat woord dus
 sporadisch! :wink:) en laat de zinloosheid van dit soort felle discussies in je onderbewustzijn neerdalen. En laat het los.

Of zoiets dergelijks in ieder geval. In van die zelfhulpboeken staat het altijd een stuk overtuigender. Ik ben niet erg spiritueel begaafd maar ik denk dat er wel een oplossing tussen moet zitten die beter is dan elkaar bashen. Dat geldt dus voor jullie beiden.

@Snoozerboy5000: om te gaan zeggen tegen een overall gewaardeerd lid dat het “hele forum” hem soms een idioot vindt, schetst niet echt een sympathiek beeld van jou, als je het hier gezellig wil houden dan laat je dat soort veralgemeniserende uitspreken beter achterwege. Ik heb bovendien nog geen enquĂȘte voorbij zien komen met de vraag. ‘Joe hoi, vraagje: vind jij gedrag van Dirkjan nooit/heel soms/regelmatig/vaak idioot? Omcirkel wat van toepassing is’, dus de conclusie dat het ‘hele’ forum iets vindt lijkt me dan wat voorbarig en speculatief. Of ik moet de enige zijn die niet bevraagd is voor dit onderzoek.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Shit, ik ken m’n plaats weer. Ik heb nog wat te leren.
Klik om te vergroten...
Quote uit Schindlers list waarin Oskar Amon uitlegt wat echte macht is.

Killing is not power, it's justice. Power is when we have every justification to kill... and we don't

Maar ja, is nu om zeep he.
M
Mevrouw PlĂžpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Wat is Smaland? Dat ken ik niet, wel Plopsaland, en dan moet je bij @Mevrouw PlĂžp zijn voor de verloren-kleuters-ophaalservice. :wink:
Klik om te vergroten...
De IKEA-speelhoek toch? Daar worden kabouters onder de voet gelopen, dus ik blijf lekker in m'n paddestoel!
S
SnoozerboyđŸ±Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Wat is Smaland? Dat ken ik niet, wel Plopsaland, en dan moet je bij @Mevrouw PlĂžp zijn voor de verloren-kleuters-ophaalservice. :wink:
Klik om te vergroten...
Ja het zelfde alleen dan met baggere zweedse gehaktballetjes die niet te pruimen zijn.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Sommige kunnen mij echt schieten, maar dat neem ik voor lief. Als er maar een paar zijn die mij een beetje leuk vinden ben ik een happy dirk
Klik om te vergroten...
Ik vind jou leuk
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snoozerboy5000 zei:
Nou ga jij de vredespijp met MDMA nog opsteken of wat?
Klik om te vergroten...
Ik doe niet aan MDMA. Heb toetsweek.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Quote uit Schindlers list waarin Oskar Amon uitlegt wat echte macht is.

Killing is not power, it's justice. Power is when we have every justification to kill... and we don't

Maar ja, is nu om zeep he.
Klik om te vergroten...

Ai. En ik maar denken dat ‘power’ de golf van lekkere sadistische kriebeltjes was die ik door me (en m’n slurfje) heen voel gaan iedere keer dat ik op het ban-knopje druk. Was alleen nog een manier aan het bedenken om dat in een fenomenale inspirerende quote uit te drukken, waar mensen het nog decennia lang over zullen hebben.

Maar ja, ze waren me al voor bij Schindlers List met iets beters, dus laat ook maar weer.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Om over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?
Klik om te vergroten...
De orale beschikbaarheid is veel te hoog om andere RoA's te overwegen. En misschien werkt het wel, maar ik heb nog nooit iemand gehoord over een rush zoals met basecoke wordt beleefd
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geneesmiddel zei:
De orale beschikbaarheid is veel te hoog om andere RoA's te overwegen. En misschien werkt het wel, maar ik heb nog nooit iemand gehoord over een rush zoals met basecoke wordt beleefd
Klik om te vergroten...
Nou, bij snuiven komt de rush wel snel en hard, niet zo snel als basen maar na tien minuten al wel
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mdma roken kan helemaal niet, donder toch op man.

let’s stay scientific guys
S
SnoozerboyđŸ±Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Mdma roken kan helemaal niet, donder toch op man.

let’s stay scientific guys
Klik om te vergroten...
Smoking MDMA: Is It Even Possible? (healthline.com)??
(Dit is dus niet waar ?)
Van wat er staat is het niet de moeite waard maar in theorie zeggen ze dat het kan.
Je kan er dus een freebase van maken maar het effect schijnt het niet waard te zijn.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snoozerboy5000 zei:
Smoking MDMA: Is It Even Possible? (healthline.com)??
(Dit is dus niet waar ?)
Van wat er staat is het niet de moeite waard maar in theorie zeggen ze dat het kan.
Je kan er dus een freebase van maken maar het effect schijnt het niet waard te zijn.
Klik om te vergroten...
Gaat het kan niet het is fucking dom je hebt teveel nodig en de temperaturen zijn veel te hoog dus je mdma gaat kapot

maar lekker je mdma roken, gezellig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."