#1
Even een moment stilte.de jonko viel uit elkaar en toen lag alle tabak en hasj op de grond
Klinkt als leuk avontuurtje. Heb je je 2C-B weleens laten testen? 25mg is uitzonderlijk hoog voor 1 pil, gemiddeld is zn 10mg.
Even een moment stilte.de jonko viel uit elkaar en toen lag alle tabak en hasj op de grond
Om over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?Even een moment stilte.
Klinkt als leuk avontuurtje. Heb je je 2C-B weleens laten testen? 25mg is uitzonderlijk hoog voor 1 pil, gemiddeld is zn 10mg.
Praktisch gezien kan het wel, maar werken Zal het niet doen.. maar misschien weet onze Huischemicus @Dirkjan meer, misschien kan je er op een of andere manier een base van makenOm over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?
Mdma roken?! Whaat the HELL?!Om over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?
Jij moet echt leren wat humor is en beledigenDat je grappig bent wil niet zeggen dat je onwaarheden als waarheid kan claimen schelden hoeft ook niet.
Wil best stokpaardje met je spelen tot dat je dat begrijpt hoor lieve schat.
Doe gerust alsof ik een idioot ben ik vat het niet persoonlijk![]()
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..Hoor je mij moeilijk doen?
Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.Je maakt het forum niet leuker
Flikker op je bent gewoon aan het janken ik heb altijd mijn dissen geĂŻncasseerd en s ik te ver ga bied ik mijn excuus aanDat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?
Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..
Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
Nee hoor ik vind iedereen wel lief eigenlijk, hier en daar wat rechtse mensjes.je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
Het is ook vrij nutteloos maar het kan wel, weinig mensen doen het om die reden.
Maarja moeten hun weten ? (stupid wel daar ben ik het mee eens..)
Een beetje jouw stokpaardje voor het leven hĂš?
Dat je grappig bent wil niet zeggen dat je onwaarheden als waarheid kan claimen schelden hoeft ook niet.
Wil best stokpaardje met je spelen tot dat je dat begrijpt hoor lieve schat.
Doe gerust alsof ik een idioot ben ik vat het niet persoonlijk![]()
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Het is nog steeds lastig voor jou
Zie ie niet hoevaak ik gedist wordt?
Hoor je mij moeilijk doen?
Flikker toch op man
Je maakt het forum niet leuker
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?
Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..
Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
Flikker op je bent gewoon aan het janken ik heb altijd mijn dissen geĂŻncasseerd en s ik te ver ga bied ik mijn excuus aan
je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
Quote uit Schindlers list waarin Oskar Amon uitlegt wat echte macht is.Shit, ik ken mân plaats weer. Ik heb nog wat te leren.
De IKEA-speelhoek toch? Daar worden kabouters onder de voet gelopen, dus ik blijf lekker in m'n paddestoel!Wat is Smaland? Dat ken ik niet, wel Plopsaland, en dan moet je bij @Mevrouw PlĂžp zijn voor de verloren-kleuters-ophaalservice.![]()
Ja het zelfde alleen dan met baggere zweedse gehaktballetjes die niet te pruimen zijn.Wat is Smaland? Dat ken ik niet, wel Plopsaland, en dan moet je bij @Mevrouw PlĂžp zijn voor de verloren-kleuters-ophaalservice.![]()
Ik vind jou leukSommige kunnen mij echt schieten, maar dat neem ik voor lief. Als er maar een paar zijn die mij een beetje leuk vinden ben ik een happy dirk
Ik doe niet aan MDMA. Heb toetsweek.Nou ga jij de vredespijp met MDMA nog opsteken of wat?
Quote uit Schindlers list waarin Oskar Amon uitlegt wat echte macht is.
Killing is not power, it's justice. Power is when we have every justification to kill... and we don't
Maar ja, is nu om zeep he.
De orale beschikbaarheid is veel te hoog om andere RoA's te overwegen. En misschien werkt het wel, maar ik heb nog nooit iemand gehoord over een rush zoals met basecoke wordt beleefdOm over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?
Nou, bij snuiven komt de rush wel snel en hard, niet zo snel als basen maar na tien minuten al welDe orale beschikbaarheid is veel te hoog om andere RoA's te overwegen. En misschien werkt het wel, maar ik heb nog nooit iemand gehoord over een rush zoals met basecoke wordt beleefd
Smoking MDMA: Is It Even Possible? (healthline.com)??Mdma roken kan helemaal niet, donder toch op man.
letâs stay scientific guys
Gaat het kan niet het is fucking dom je hebt teveel nodig en de temperaturen zijn veel te hoog dus je mdma gaat kapotSmoking MDMA: Is It Even Possible? (healthline.com)??
(Dit is dus niet waar ?)
Van wat er staat is het niet de moeite waard maar in theorie zeggen ze dat het kan.
Je kan er dus een freebase van maken maar het effect schijnt het niet waard te zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."