Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Roze Olifant zei: Huh, serieus? Ik krijg methylfenidaat voorgeschreven voor werkdagen (laatste loodjes proefschrift afronden en serieuze verdenking ADD) maar gebruik het lang niet elke dag. Het werkt goed voor mijn concentratie die normaal dramatisch is, maar het is een van de minst recreatieve simulanten die ik ken en fysiek vind ik het zelfs vaak wat ongemakkelijk. De uitwerking kan onrustig zijn en ben soms wat geprikkeld. Net omdat methylfenidaat amper tot niet recreatief is prefereer ik het voor werk boven dex (wat veel chiller/meer smooth is qua effect) omdat ik niet het gevoel wil hebben dat er stiekem een recreatieve component kan komen kijken bij (tijdelijk) functioneel gebruik op voorschrift. Ik kan me echt niks voorstellen bij verslaafd zijn aan het snuiven van Ritalin haha, is het echt zo anders? Libidoverhoging herken ik ook niet; sterker nog, stimulanten (waaronder ook speed, wat ik wel recreatief vind) zijn voor mij van vrijwel alles wat ik geprobeerd heb de meest aseksuele middelen. Afijn, daarin wijk ik kennelijk een beetje af. Klik om te vergroten... Denk dat een reactie op je bericht nu niet meer zoveel uitmaakt aangezien het al 3 jaar geleden is, maar de ritalin heeft een ander effect op je als je het snuift en dat geldt OOK voor ADHD, k heb zelf ook adhd en als ik t slik dan word ik er gewoon rustig van en een beetje vlak, maar zodra ik het ga snuiven dan sta ik echt heel strak."
"cutepool zei: Nou ja, het is super stupid 🤷🏼♂️ ik adviseer om.niet meer dan 1g per persoon doen. Of beter helemaal niet. @CuriousExplorer Ik al meerdere malen 5g op een avond genomen (8-9h tijd) en ik heb nu ook etizolam gebruikt. Naast gebruiken eet ik en drink wel netjes, geen alcohol, geen sigaretten. Ik ben zelf verbaasd hoe goed ik me voel, vandaar de vraag hier. Wat ik wel moet melden is dat opgeven moment kon ik lijntjes uit mijn neus schrappen en opnieuw snuiven. Klik om te vergroten... Ik vraag me dan echt af hoe jij nog geen epileptische aanval hebt gekregen, of uberhaupt psychotisch word."
"Siebe zei: Yoo kijk ik gebruik dus Concerta (ritalin) alleen ik had dus ongeveer 190mg in 1 nacht gedaan (vandaag dus) alleen ik heb het gevoel dat t eigenlijk wel veelste veel is. ik had ongeveer 5 pillen van 27mg normaal geslikt en nog n paar gesnoven ( ik gok 2/3 pillen ofz) alleen ik lees iets met dat ik veel kans heb op een overdosis of dat ik nu een overdosis heb. Nu voel ik me gwn prima dus denk dat er niks aan de hand is tho maar ik ben wel echt bleek ( waarschijnlijk door 2 nachten niet slapen ofz) en een raar gevoel ik mn maar. Maar ik wou jullie mening er over weten Edit: ogen zijn nog steeds groot heb eigenlijk alleen wat hoofdpijn maar verder niks, oja en nog voor de gene die zich afvroegen hoe bleek ik was ik heb n foto.. ( ben 18 btw alleen heb baby face ) groetjes Klik om te vergroten... wat... 190 MG?"
"3-CMC heb t laatst geprobeert het voelt precies hetzelfde als 3m"
"Addict103 zei: Daar zit ik dan weer. Mijn laatste lijnen te nemen. Ik ben nu 48 uur bezig en heb er 3 gram doorheen gehaald. Afgelopen jaar heb ik een 3mmc verslaving ontwikkeld. Ik wil super graag afkicken maar op een of andere manier geef ik me er toch weer aan toe telkens. Heeft er iemand tips? Hoe overkom je cravings? Klik om te vergroten... Ik ben ook ongeveer 2/3 jaar verslaafd geweest aan 3mmc, ben nu een jaar en 3 maanden clean. En het enige wat mij geholpen heeft is een afkickkliniek, want ik heb vaak geprobeerd te stoppen zonder hulp, alleen dat is onmogelijk omdat je probeert af te kicken op de plek waar je het altijd gebruikt als je snapt wat ik bedoel. Ik adviseer je om een afkickkliniek te zoeken en zodra je klaar bent niet meer in de omgeving te zijn waar je het altijd gebruikte."
"KetamineKrazy zei: Ik ben ook ongeveer 2/3 jaar verslaafd geweest aan 3mmc, ben nu een jaar en 3 maanden clean. En het enige wat mij geholpen heeft is een afkickkliniek, want ik heb vaak geprobeerd te stoppen zonder hulp, alleen dat is onmogelijk omdat je probeert af te kicken op de plek waar je het altijd gebruikt als je snapt wat ik bedoel. Ik adviseer je om een afkickkliniek te zoeken en zodra je klaar bent niet meer in de omgeving te zijn waar je het altijd gebruikte. Klik om te vergroten... Wat ook kan helpen, en wat mij nu nogsteeds van de drugs afhoudt zijn meetings, NA meetings. Het kan heel goed helpen, want het creeert een soort veilige bubbel, het gevoel dat je er niet alleen voor hoeft te staan. En dat gevoel kan je meer helpen om er van af te blijven, zegmaar een soort stok tussen de deur."
"ik gebruik het nu elk weekend, ik vind het echt top spul maar het is hardstikke en hardstikke slecht voor je, ik merk ook dat ik nu dat ik me heel bangig voel ofzo en heel depressief, maar toch blijf ikt elk weekend kopen ik weet ook niet waarom het voelt gewoon zo goed en ja ben er ook niet trots op hoor echt niet."