Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc verslaving, help

3mmc verslaving, help

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Addict103Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Daar zit ik dan weer. Mijn laatste lijnen te nemen. Ik ben nu 48 uur bezig en heb er 3 gram doorheen gehaald. Afgelopen jaar heb ik een 3mmc verslaving ontwikkeld. Ik wil super graag afkicken maar op een of andere manier geef ik me er toch weer aan toe telkens. Heeft er iemand tips? Hoe overkom je cravings?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga bij je huisarts langs voor hulp. Alleen red je ‘t niet.

En ga ook eens naar een NA meeting: https://www.nanederland.nl/meetings/
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vervelend voor je dat het zich zo heeft ontwikkeld. Professionele hulp zoeken is de beste manier om de vicieuze cirkel te doorbreken. Idd via de huisarts zoals @dupont schetst. Blijf er niet te lang mee wachten. Als je nu nog wakker bent: zometeen direct bellen voor een afspraak wanneer zij telefonisch open zijn.
K
KetamineKrazyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Addict103 zei:
Daar zit ik dan weer. Mijn laatste lijnen te nemen. Ik ben nu 48 uur bezig en heb er 3 gram doorheen gehaald. Afgelopen jaar heb ik een 3mmc verslaving ontwikkeld. Ik wil super graag afkicken maar op een of andere manier geef ik me er toch weer aan toe telkens. Heeft er iemand tips? Hoe overkom je cravings?
Klik om te vergroten...
Ik ben ook ongeveer 2/3 jaar verslaafd geweest aan 3mmc, ben nu een jaar en 3 maanden clean. En het enige wat mij geholpen heeft is een afkickkliniek, want ik heb vaak geprobeerd te stoppen zonder hulp, alleen dat is onmogelijk omdat je probeert af te kicken op de plek waar je het altijd gebruikt als je snapt wat ik bedoel. Ik adviseer je om een afkickkliniek te zoeken en zodra je klaar bent niet meer in de omgeving te zijn waar je het altijd gebruikte.
K
KetamineKrazyLid
01-01-2024, 00:00
#5
KetamineKrazy zei:
Ik ben ook ongeveer 2/3 jaar verslaafd geweest aan 3mmc, ben nu een jaar en 3 maanden clean. En het enige wat mij geholpen heeft is een afkickkliniek, want ik heb vaak geprobeerd te stoppen zonder hulp, alleen dat is onmogelijk omdat je probeert af te kicken op de plek waar je het altijd gebruikt als je snapt wat ik bedoel. Ik adviseer je om een afkickkliniek te zoeken en zodra je klaar bent niet meer in de omgeving te zijn waar je het altijd gebruikte.
Klik om te vergroten...
Wat ook kan helpen, en wat mij nu nogsteeds van de drugs afhoudt zijn meetings, NA meetings. Het kan heel goed helpen, want het creeert een soort veilige bubbel, het gevoel dat je er niet alleen voor hoeft te staan. En dat gevoel kan je meer helpen om er van af te blijven, zegmaar een soort stok tussen de deur.
A
Addict103Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Update, het is nog niet gelukt. Ik zut nu alweer 48 uur. Ik heb nu alle dealers verwijderd van mijn mobiel. Ik ga proveren te focussen op goed eten, goed slapen, werken en sporten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."