#1
Sinds dat clona's en 3-m nu verboden is zit ik een beetje te kijken naar de alternatieven hiervoor,
Bijvoorbeeld heeft iemand hier ervaring met 2-mmc of flunitrazolam? zou graag willen horen.
Het enige wat ik heb gehoord over flunitrazolam is dat het nog sterker is dan clonazolam, wat me eigenlijk al wel afschrikt aangezien clonazolam mij al hele dagen liet vergeten haha. Zou graag willen horen of jullie misschien goeie alternatieven hebben.
Bijvoorbeeld heeft iemand hier ervaring met 2-mmc of flunitrazolam? zou graag willen horen.
Het enige wat ik heb gehoord over flunitrazolam is dat het nog sterker is dan clonazolam, wat me eigenlijk al wel afschrikt aangezien clonazolam mij al hele dagen liet vergeten haha. Zou graag willen horen of jullie misschien goeie alternatieven hebben.