Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgens mij ben je veilig/negatief als je bijv. 's avonds om 9 uur een joint rookt en je stapt in de auto naar je werk om 6 uur in de ochtend. Hangt er ook vanaf hoeveel je in je joint stopt natuurlijk maar ga uit van 0,33-0,5gram wiet en de rest tabak en als je dan 8 uur wacht dan zou het je nooit problemen moeten opleveren."
"Ikweetalles zei: Beste proxima klopt,dan zouden we inderdaad een beter beeld krijgen.Amazon.nl 20 euro per speekseltest was een dure grap voor 10 speekseltesten maar ik rijd toch al wat geruster rond dus voor mij was het het waard. Klik om te vergroten... 20 euro per speekseltest of 20 euro voor 10 speekseltesten?"
"Hoi ben flink geminderd met keta na een tijd verslaafd te zijn geweest heb ik het een beetje overgenomen door te gaan blowen. Nu sinds dinsdag daar ook mee gestopt maar ben erg onrustig/depressief/nergens zin in. Ga nu maar elke keer vroeg naar bed/slaap veel om een terugval te voorkomen. Worden die negatieve gevoelens vanzelf minder na een paar weken? Anders is stoppen het voor mij niet waard tips zijn welkom."
"Kippenman zei: probeer naar de sportschool te gaan, doe ik ook tegenwoordig na mijn 3mmc verslaving. verstand op 0 en lekker sporten. elke keer kom ik de sportschool uit met een smile op mijn gezicht. Klik om te vergroten... Doe ik al 6 jaar maar werkt zeker!"
"Ketamine en alcohol samen zou ik sowieso afraden, slechte combinatie. Denk niet dat dit k-cramps zijn maar eerder een reactie van je lichaam op dit combinatiegebruik."
"Mezelf zei: De combi keta en alcohol combineren is voor het lichaam toch niet zo erg? Klik om te vergroten... Voor je hersenen vooral extra toxisch. Ketamine verdoofd je hersenen en zorgt voor geheugenverlies en alcohol droogt je uit (en is ook verdovend) dus je krijgt een extra opdonder. Misschien als je extra veel water drinkt dat het meevalt maar deze combi leverde mij in ieder geval geen plezier op"
"ketaverslaafde😔 zei: Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven? Klik om te vergroten... Heb ook jaren lang gebruikt uiteindelijk 3 gram per dag. Had maar niet de kracht mentaal om er vanaf te blijven. Uiteindelijk een half jaar afgekickt in de gevangenis. Heeft wel geholpen al denk ik er soms nog wel aan in het weekend maar lang niet zon intensive drang om te gebruiken. Denk dat één keer weer vaker word dus denk dat ik er maar af moet blijven. Gevangenis wens ik je niet toe maar een kliniek voor langere tijd zou wel goed zijn als het je zelf niet lukt."
"Ik stop even tot maandag en als ik dan begin en weer dezelfde klachten heb stop ik 2weken, bedankt voor de tips."
"Als ik spreek van eigen ervaring dan werkt suiker ket (S-ketamine) sterker en meer mentaal en door staafjes (R/RS-ketamine) word bewegen anders maar is er amper een mentale high, vind dat geen klote aan."
"Had zelf ook periodes van maanden lang elk weekend aan de speed, uiteindelijk is de lol er vanaf en merk je steeds meer de negatieve effecten in plaats van de positieve . Dan kun je beter een maandje stoppen en het dan gewoon bij 1x in de 3/4 weken houden. En beter een nachtje doorhalen niet van vrijdag ochtend tot zondag avond (of langer) wakker blijven, scheelt een hoop met hoe je je voelt na je weekend."