Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRc disso die oude gevoel keta kan evenaren?

Rc disso die oude gevoel keta kan evenaren?

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo lezers,

Afgelopen 5 jaar behoorlijk wat keta gebruikt. 2 weken geleden weer wat genomen, na maanden niet. Denk gauw 3 maanden. Tolerantie is dus een ding. Zijn er disso rc's die de euforie van keta evenaren? En zouden ze met de tolerantie werken?

Heb een nauwkeurige weegschaal en wel al eens wat gezocht maar een advies van mensen met ervaring op gebied van tolerantie zou ik waarderen.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dissociatieven hebben kruis- en permatolerantie. Na enkele keren gebruik zal je dus razendsnel op je oude tolerantieniveau zitten.

Antwoord op je vraag: 2F-Ketamine is nagenoeg hetzelfde als ketamine, bijna niet te onderscheiden

Hierrrr is alles te vinden over 2F-ketamine. (jk)
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
Dissociatieven hebben kruis- en permatolerantie. Na enkele keren gebruik zal je dus razendsnel op je oude tolerantieniveau zitten.

Antwoord op je vraag: 2F-Ketamine is nagenoeg hetzelfde als ketamine, bijna niet te onderscheiden

Hierrrr is alles te vinden over 2F-ketamine. (jk)
Klik om te vergroten...
Heb jij vandaag een zak grapjes opgegeten geneesmiddel? 🤣
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Heb jij vandaag een zak grapjes opgegeten geneesmiddel? 🤣
Klik om te vergroten...
Te lang nuchter dan kan ik ineens weer nadenken..
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#5
Geneesmiddel zei:
Dissociatieven hebben kruis- en permatolerantie. Na enkele keren gebruik zal je dus razendsnel op je oude tolerantieniveau zitten.

Antwoord op je vraag: 2F-Ketamine is nagenoeg hetzelfde als ketamine, bijna niet te onderscheiden

Hierrrr is alles te vinden over 2F-ketamine. (jk)
Klik om te vergroten...
Oké, bedankt voor je reactie. Dan is het dus klaar voorlopig. Permatolerantie, dat zou triest zijn🤔
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb er geen moeite mee neem constant kleine lijnen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja permatolerantie van disso's is echt een bitch. Tijdens een terugval in december dacht ik, nou... Ik heb het een maand of 4 niet gebruikt, nu zal het wel gezakt zijn. Maar niets is minder waar. In m'n laatste terugval nog geprobeerd te holen, maar ik kom er niet in. Paar goede IM injecties gedaan. Dan zit ik op het randje van een hole of ik ga er voorbij en weet er achteraf niets meer van (narcose).

Als je een disso zoekt met euforie zou ik voor DCK of 3-meo-pce gaan. Zijn beiden heel anders dan ketamine, maar meer euforisch dan de alternatieven imo.

DCK is wat meer sederend en minder psychedelisch. 3-meo-pce is juist meer actief, heel manisch en een goede mood booster. Met beide stofjes is een milligrammen weegschaal wel handig. Met 3-meo-pce zelfs echt een must!
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Geen enkele RC komt in de buurt van de “echte” Keta helaas.

Ik word zelf echt knal manisch van 3-me(O)-pcp als ik blijf herdoseren.

Vind het een leuk stofje, maar alleen als ik niet bij blijf doseren. Heb hier van het weekend weer een zakje door de plee gespoeld. Wat ik vaak doe na een binge… Kan er anders niet vanaf blijven en wil niet weten hoe akelig het dan af kan lopen.

Idem voor O-PCE.

Ik hou gewoon veel meer van Ket, voelt ook veel veiliger bij bij doseren. Alleen de lichamelijke effecten staan me tegen na langdurig gebruik.
Klik om te vergroten...
Hmm... Ja het grotere risico op manie en psychose (van de ervaringen die ik heb gelezen althans) maakt the real deal toch veiliger op mentaal vlak, maar zoals je zelf ook aangeeft, laat die op lichamelijk gebied weer steken vallen. Letterlijk en figuurlijk.🤔
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
3-meo-pce
Klik om te vergroten...
Dit stofje had ik maar al te graag willen toevoegen de laatste keer, maar: "Heavy doses may result in psychosis and mania.". Ik ben in het verleden wel eens gevallen voor compulsive redosing dus vertrouwde mezelf er toch niet mee. O-PCE komt ook al wel wat mania bij kijken maar dat is nog enigzins vergevingsgezind geloof ik 😅
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geneesmiddel zei:
Dit stofje had ik maar al te graag willen toevoegen de laatste keer, maar: "Heavy doses may result in psychosis and mania.". Ik ben in het verleden wel eens gevallen voor compulsive redosing dus vertrouwde mezelf er toch niet mee. O-PCE komt ook al wel wat mania bij kijken maar dat is nog enigzins vergevingsgezind geloof ik 😅
Klik om te vergroten...

Het is mijn nummer twee favoriete drugs. Echt een fantastisch stofje. Herdoseren zou ik sterk afraden. Ik heb dat geregeld wel gedaan. Meestal bleef dat dan bij één redose. Maar het is bij mij ook weleens uit de hand gelopen. Toen heb ik meerdere keren opnieuw gedoseerd en een (t)overdosis binnengehad. Het liep gelukkig goed af, was zelfs een prachtige trip. Maar ik heb echt geluk gehad.

Eenzelfde geintje heb ik ook eens met 3-me-pcp gehad. Dat liep een stuk minder goed. Ik ben toen op de overloop aangetroffen in compleet verwarde toestand. Ik was zo ver heen dat ik niet meer kon lopen. Gelukkig maar, want ik wil niet weten wat voor stomme dingen ik anders had begaan. Ik wist letterlijk niet meer wat onder of boven was.

O-pce is een stuk minder manisch dan deze stofjes in mijn ervaring. Maar ook wel een stevig goedje hoor! Wel heel anders van aard dan de 3-me(o)'s.

(Voor de geïnteresseerden. Ik heb de doseringen toen niet goed bijgehouden. Maar je moet denken aan rond de 50-60mg verdeeld over een uur of 3. En ik had al een stevige disso tolerantie, maar hiermee heb ik mijn NMDA receptoren flink verder gefrituurd.)
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon zorgen dat je goede kwaliteit keta hebt scheelt een hoop. Heb zelf ook jaren gebruikt en nu doe ik het eens per maand, als ik het dan gebruik heb ik wel genoeg aan 1,2/1,3 gram om in een k-hole te komen. En misschien heb ik het mis maar suiker keta lijkt bij mij altijd sterker te werken dan "naaldjes/staafjes".
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ketalicious zei:
Gewoon zorgen dat je goede kwaliteit keta hebt scheelt een hoop. Heb zelf ook jaren gebruikt en nu doe ik het eens per maand, als ik het dan gebruik heb ik wel genoeg aan 1,2/1,3 gram om in een k-hole te komen. En misschien heb ik het mis maar suiker keta lijkt bij mij altijd sterker te werken dan "naaldjes/staafjes".
Klik om te vergroten...
De keta die ik laatst had was van hele goede kwaliteit. Was ook de suiker vorm. Maar ook met 400mg IM injectie kom ik er niet in.
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
De keta die ik laatst had was van hele goede kwaliteit. Was ook de suiker vorm. Maar ook met 400mg IM injectie kom ik er niet in.
Klik om te vergroten...

Ooh ja IM heb ik nooit geprobeerd dus weet niet wat daar een dosering is voor een k-hole.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ketalicious zei:
En misschien heb ik het mis maar suiker keta lijkt bij mij altijd sterker te werken dan "naaldjes/staafjes".
Klik om te vergroten...
Ja dat is een discussie waar ik nog steeds niet helemaal uit ben. Is eentje nou de R en de ander de S enantiomeer of is het alleen productie. Blijft vaag.
Ketalicious zei:
1,2/1,3 gram om in een k-hole te komen.
Klik om te vergroten...
Laten we eerlijk zijn, meer dan een gram door je neus jagen is vreselijk. Dan pak ik liever een wat potentere disso zoals O-PCE
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geneesmiddel zei:
meer dan een gram door je neus jagen is vreselijk
Klik om te vergroten...
Dat kan ook helemaal niet. Als je neusgaten zo groot zijn dat je een gram in één keer kunt opsnuiven zonder een groot deel in je maag te krijgen moet je worden afgeschoten, want dan snuif je alle zuurstof op voor alle andere mensen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geneesmiddel zei:
Laten we eerlijk zijn, meer dan een gram door je neus jagen is vreselijk. Dan pak ik liever een wat potentere disso zoals O-PCE
Klik om te vergroten...
Ik vind 100mg door m'n neus jagen al verschrikkelijk haha

Alle andere disso's plugde ik eigenlijk altijd. De meesten zijn dan twee keer zo potent en de onset is bijna non-existent.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ketalicious zei:
Heb er geen moeite mee neem constant kleine lijnen
Klik om te vergroten...
Vind het zelf prettig om ketamine in neusspray op te lossen, beter voor je neus membraan ook en veel makkelijker. Flesje kan je naast je neer leggen en constant om de twee minuten bijv een steady dosis nemen. Zo hole'de ik op ketamine.

Andere disso's plug ik ook inderdaad @LucidLucy
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geneesmiddel zei:
Vind het zelf prettig om ketamine in neusspray op te lossen, beter voor je neus membraan ook en veel makkelijker. Flesje kan je naast je neer leggen en constant om de twee minuten bijv een steady dosis nemen. Zo hole'de ik op ketamine.

Andere disso's plug ik ook inderdaad @LucidLucy
Klik om te vergroten...
Ohjaaa zo was die 3-me-pcp ervaring. Ik had toen neusspray gemaakt. Was dat alweer vergeten.

Maak geen neusspray van 3-me(o)'s. De neiging om bij te doseren is dan best sterk haha
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#19
Ketalicious zei:
Gewoon zorgen dat je goede kwaliteit keta hebt scheelt een hoop. Heb zelf ook jaren gebruikt en nu doe ik het eens per maand, als ik het dan gebruik heb ik wel genoeg aan 1,2/1,3 gram om in een k-hole te komen. En misschien heb ik het mis maar suiker keta lijkt bij mij altijd sterker te werken dan "naaldjes/staafjes".
Klik om te vergroten...
Feit, afgelopen zaterdag van een maat wat gehad, bracht me waar ik wou zijn in 2 sleuteltjes! Vaste adresje fuckt dus waarschijnlijk met z'n spul...
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#20
Bedankt voor jullie reacties, een nieuwe source voor betere keta gevonden die het doet zoals ik wil. (met mate anders is de tolerantie ook zo terug) Ook binnenkort eens 3-me-pcp bestellen. Benieuwd hoe dit is, prijstechnisch ook beter en het niet re-dosen met deze klasse middelen is wel iets wat ik mezelf aan wil leren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."