#1
Wel in de gaten houden dat je in een ziekenhuis, als je dit IV krijgt, met infuus, er continue hartbewaking verplicht is.
Niet voor niets, lijkt me zo.
Niet voor niets, lijkt me zo.
Ketamine IV kan maar is niet aan te bevelen. Het risico bestaat dat je je bewustzijn verliest terwijl je de naald nog in je arm hebt. IM (intramusculair, injectie in een spier) is een betere optie. Zelf loste ik de ketamine op in contactlenzen vloeistof. Dit is fysiologische zoutoplossing met een conserveermiddel. Ik ging er vanuit dat dit steriel was en heb gelukkig nooit een infectie gehad. Ik injecteerde in de bilspier. Als je aan ampullen “human grade” vloeibare ketamine kunt komen heeft dit uiteraard de voorkeur.
YupOh, dus IV is in de aders en IM in de spier?
Dat is idd standard procedure in het ziekenhuis. Ketamine onderdrukt het centraal zenuwstelsel (ademhaling en hartslag) niet. Het is wat dat betreft een redelijk veilige drug. Intraveneus raad ik sowieso af, lijkt me niet recreatief. Je gaat out met de naald nog in je arm.Wel in de gaten houden dat je in een ziekenhuis, als je dit IV krijgt, met infuus, er continue hartbewaking verplicht is.
Niet voor niets, lijkt me zo.
Ik spoot >20 gram straat ketamine in m’n billen. Gelukkig niets aan overgehouden. En weleens straat amfetamine IV. Er zijn er die injecteren die smerige heroïne troebele moddersap in hun aderen…. Blijkbaar kan ons lichaam aardig wat aan.Dat is juist.
Maar dan moet je, als je IV wilt, wel de zuivere vorm nemen, als je daar al aan kunt komen.
Alles, wat je spuit, moet zuiver zijn.
En....geen rc zijn.
Ja. In een eerdere reactie schreef ik ook dat als je aan “human grade” ketamine ampullen kunt komen, dan heeft dat uiteraard de voorkeur. Ik heb die echter alleen een keer op darkweb gezien en waren veel duurder dan cristallen straat ketamine.Tssja soms moet je een beetje geluk hebben, nietwaar.
Zou keta sowieso niet IV doen. Heeft geen meerwaarde. IM vind ik prima, zo doen verslaafde artsen het ook. (Ketamine, dreams and realities. Dr. Karl Jansen.)Dat is logisch, die zuivere vormen, medisch in gebruik, daar kom je echt niet zomaar aan.
Straat keta? Ehhh.
Niet IV bij mij...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."