Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine IV: Poeder oplossen in water?

Ketamine IV: Poeder oplossen in water?

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel in de gaten houden dat je in een ziekenhuis, als je dit IV krijgt, met infuus, er continue hartbewaking verplicht is.
Niet voor niets, lijkt me zo.
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ketamine IV kan maar is niet aan te bevelen. Het risico bestaat dat je je bewustzijn verliest terwijl je de naald nog in je arm hebt. IM (intramusculair, injectie in een spier) is een betere optie. Zelf loste ik de ketamine op in contactlenzen vloeistof. Dit is fysiologische zoutoplossing met een conserveermiddel. Ik ging er vanuit dat dit steriel was en heb gelukkig nooit een infectie gehad. Ik injecteerde in de bilspier. Als je aan ampullen “human grade” vloeibare ketamine kunt komen heeft dit uiteraard de voorkeur.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je Ketamine IV wilt innemen. Moet je dan echt vloeibare ketamine bestellen, of is het voldoende snuifketamine in water op te lossen. En in tegenstelling tot bv. morfine moet Ketamine toch gespoten worden in de spieren en niet in de aders, correct?
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pjotr777 zei:
Ketamine IV kan maar is niet aan te bevelen. Het risico bestaat dat je je bewustzijn verliest terwijl je de naald nog in je arm hebt. IM (intramusculair, injectie in een spier) is een betere optie. Zelf loste ik de ketamine op in contactlenzen vloeistof. Dit is fysiologische zoutoplossing met een conserveermiddel. Ik ging er vanuit dat dit steriel was en heb gelukkig nooit een infectie gehad. Ik injecteerde in de bilspier. Als je aan ampullen “human grade” vloeibare ketamine kunt komen heeft dit uiteraard de voorkeur.
Klik om te vergroten...

Oh, dus IV is in de aders en IM in de spier?
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Juist, IV staat voor intraveneus.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe lang moet de naald zijn? Gewoon insulinespuit is niet genoeg of wel?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
cutepool zei:
Hoe lang moet de naald zijn? Gewoon insulinespuit is niet genoeg of wel?
Klik om te vergroten...
Bij i.v (ader) insulinenaald.
I.m (spier) een gewone injectienaald zoals je gewoon bent bij de dokter , en subcutaan (onderhuids.) Insulinenaald.
overzicht-naalden-17-760x540.jpg
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
heyol zei:
Oh, dus IV is in de aders en IM in de spier?
Klik om te vergroten...
Yup
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor intramusculair gebruik ik altijd deze. Ook intraveneus mee gedaan maar daar zijn ze een beetje te lomp voor.
4BCB8508-5B6A-448B-9472-6A127F7A4114.jpeg5B55D632-0D62-4091-9A70-91B7A774EEA4.jpeg
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Wel in de gaten houden dat je in een ziekenhuis, als je dit IV krijgt, met infuus, er continue hartbewaking verplicht is.
Niet voor niets, lijkt me zo.
Klik om te vergroten...
Dat is idd standard procedure in het ziekenhuis. Ketamine onderdrukt het centraal zenuwstelsel (ademhaling en hartslag) niet. Het is wat dat betreft een redelijk veilige drug. Intraveneus raad ik sowieso af, lijkt me niet recreatief. Je gaat out met de naald nog in je arm.
Ergens heb ik een keer gelezen dat intramusculair DE manier van toedienen is en ik kan dat onderstrepen. Veel beter en nauwkeuriger te doseren, geen gore drap waar je wellicht van moet kotsen terwijl je aan t k-holen bent. En een cleane trip. Heb op die manier de mooiste dingen gezien en theorieën ontdekt (panpsychisme, cosmopsychisme, orchestrated objective reduction en nog wat consciousness gerelateerd).
Voor velen is “spuiten” het laatste stadium dat je een echte junk bent. Ik zie dat niet zo. Telkens wat bij moeten snuiven om te stapelen totdat je je gewenste dosis hebt bereikt en daarna telkens snotteren vind ik veel meer junky achtig dan een prikje in je bil.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is juist.
Maar dan moet je, als je IV wilt, wel de zuivere vorm nemen, als je daar al aan kunt komen.
Alles, wat je spuit, moet zuiver zijn.
En....geen rc zijn.
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Dat is juist.
Maar dan moet je, als je IV wilt, wel de zuivere vorm nemen, als je daar al aan kunt komen.
Alles, wat je spuit, moet zuiver zijn.
En....geen rc zijn.
Klik om te vergroten...
Ik spoot >20 gram straat ketamine in m’n billen. Gelukkig niets aan overgehouden. En weleens straat amfetamine IV. Er zijn er die injecteren die smerige heroïne troebele moddersap in hun aderen…. Blijkbaar kan ons lichaam aardig wat aan.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tssja soms moet je een beetje geluk hebben, nietwaar.
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Tssja soms moet je een beetje geluk hebben, nietwaar.
Klik om te vergroten...
Ja. In een eerdere reactie schreef ik ook dat als je aan “human grade” ketamine ampullen kunt komen, dan heeft dat uiteraard de voorkeur. Ik heb die echter alleen een keer op darkweb gezien en waren veel duurder dan cristallen straat ketamine.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is logisch, die zuivere vormen, medisch in gebruik, daar kom je echt niet zomaar aan.
Straat keta? Ehhh.
Niet IV bij mij...
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Dat is logisch, die zuivere vormen, medisch in gebruik, daar kom je echt niet zomaar aan.
Straat keta? Ehhh.
Niet IV bij mij...
Klik om te vergroten...
Zou keta sowieso niet IV doen. Heeft geen meerwaarde. IM vind ik prima, zo doen verslaafde artsen het ook. (Ketamine, dreams and realities. Dr. Karl Jansen.)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb qua IM totaal geen ervaring.
Wil ik ook niet.
Ik kreeg dit preparaat ooit een keer in het ziekenhuis. IV.
Dat was waanzinnig!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb het een paar keer gedaan en elke keer heb ik er zo'n spijt van. Ik heb de dosis altijd aan de lage kant gehouden, want inderdaad je wilt niet wegvallen met de naald nog in je arm.
En het voelt voor mij heel anders dan ketamine rectaal of nasaal. Het voelt killer, weinig psychedelisch en vaak intens verwarrend.

Dit was wel altijd gewone straat keta. Wel van goede kwaliteit en meestal een psychedelische variant. Wat het precies is kan ik niet zeggen, want ik ben op een gegeven moment gestopt met mijn spullen te laten testen. Maar waarschijnlijk een racemisch mengsel r/s. Ik zie zowel staafjes als suiker, al heb ik me laten vertellen dat dit enkel te maken heeft met het kristallisatie proces.
In elk geval van exact dezelfde batch hele fijne ervaringen gehad nasaal of rectaal. Maar IV kan ik je afraden. Sowieso heb ik spijt ooit die grens over te zijn gegaan.


IM heb ik nog nooit geprobeerd. Welke spier zou dan de sigaar zijn? Nu ben ik stiekem wel benieuwd
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
IM heb ik nog nooit geprobeerd. Welke spier zou dan de sigaar zijn? Nu ben ik stiekem wel benieuwd
Klik om te vergroten...
In de bilspier schreef ik al. Zij/bovenkant.

DCB6FACE-1ACF-44E0-84B2-0FB20E8B04C2.jpeg
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sorry ik ben niet meer zo bij op df wat dat betreft. Heb wel jarenlang als stilzwijgende toeschouwer veel aan jullie info gehad. Maar scroll nu iets te snel door alles heen. Wel bedankt voor de mooie visuele ondersteuning.

*kijkt peinzend richting een zakje keta. hmmm projectje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."