Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen blowen/keta

Stoppen blowen/keta

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi ben flink geminderd met keta na een tijd verslaafd te zijn geweest heb ik het een beetje overgenomen door te gaan blowen. Nu sinds dinsdag daar ook mee gestopt maar ben erg onrustig/depressief/nergens zin in. Ga nu maar elke keer vroeg naar bed/slaap veel om een terugval te voorkomen. Worden die negatieve gevoelens vanzelf minder na een paar weken? Anders is stoppen het voor mij niet waard tips zijn welkom.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Grotendeels niet vanzelf nee. Je moet opnieuw leren hoe je emoties en stemmingen reguleert op een natuurlijke manier. Het word wel langzaam vanzelf minder naarmate je clean blijft maar je zult er zelf hard voor moeten werken om nuchter te blijven en leren gelukkig te worden op een natuurlijke manier.

Ga zo door zou ik zeggen, blijf onder de mensen, blijf praten en jezelf uiten, ga sporten of een hobby zoeken, werken. Zoveel mogelijk bezig blijven. Gezond eten.

Ik wens je veel sterkte en steun en succes en een luisterend oor als je wat te delen hebt. Je kan het kanjer 🤪❤️‍🔥
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Ga zo door zou ik zeggen, blijf onder de mensen, blijf praten en jezelf uiten, ga sporten of een hobby zoeken, werken. Zoveel mogelijk bezig blijven. Gezond eten.
Klik om te vergroten...
Als dit weer de norm wordt dan gaat het vanzelf. Maar dat gaat langzaam en onbewust. Maar het gebeurt wel dus volhouden!!!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik loop nu ook bij een verslavings arts voor mijn blow gedrag, het gaat met ups en downs hopen dat we t komende weekend ervan af kunnen blijven, maar het nergens zin in en onrustige herken ik heel erg .. maar zet hem door! als je er eenmaal van af ben ga je je zelf steeds beter voelen
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketalicious zei:
Hoi ben flink geminderd met keta na een tijd verslaafd te zijn geweest heb ik het een beetje overgenomen door te gaan blowen. Nu sinds dinsdag daar ook mee gestopt maar ben erg onrustig/depressief/nergens zin in. Ga nu maar elke keer vroeg naar bed/slaap veel om een terugval te voorkomen. Worden die negatieve gevoelens vanzelf minder na een paar weken? Anders is stoppen het voor mij niet waard tips zijn welkom.
Klik om te vergroten...
probeer naar de sportschool te gaan, doe ik ook tegenwoordig na mijn 3mmc verslaving. verstand op 0 en lekker sporten. elke keer kom ik de sportschool uit met een smile op mijn gezicht.
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kippenman zei:
probeer naar de sportschool te gaan, doe ik ook tegenwoordig na mijn 3mmc verslaving. verstand op 0 en lekker sporten. elke keer kom ik de sportschool uit met een smile op mijn gezicht.
Klik om te vergroten...
Doe ik al 6 jaar maar werkt zeker!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."