Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaagzweer door ketamine hoe vanaf te komen ??

Maagzweer door ketamine hoe vanaf te komen ??

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Mkaats1989Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoii. Ik heb even snel een account aangemaakt want ik zit echt met een probleem.
Van de week heb ik veel ketamine gebruikt terwijl ik al last had van klachten, ik heb daarna nog een week lang 3 gram per dag weg gesnoven en de laatste dag ging het goed mis. Ik kreeg de k cramps dwars door mijn gebruik heen. Het was verschrikkelijk ik kon niks meer behalve overgeven en creperen op de grond. Terwijl dat gebeurde stond er al politie en ambulance om me heen. Alleen ik kon niet meer reageren omdat ik zoveel pijn had. Uiteindelijk heb ik om medicatie gevraagd en heb maagbeschermers gekregen. Het gekke is dat die niet helpen want de pijn blijft overtreffen. Ik slik ook paracetamol maar dat helpt hooguit een half uur. Nu ben ik een tijdje verder maar de pijn blijft aanhouden. Ik kan niks meer eten en ga ongeveer 6 keer per dag in bad. Verder slaap ik ook veel. En ben ik heel moe en voel ik me ontzettend somber omdat ik niks gebruik nu. Kan iemand aub vertellen of dit nog over kan gaan ?. Ik wil echt uit mijn leiden verlost worden. Kan zo niet langer meer.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stop met paracetamol slikken. Dat werkt averechts
M
Mkaats1989Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Don Draper zei:
Stop met paracetamol slikken. Dat werkt averechts
Klik om te vergroten...
Ja dat idee heb ik ook
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dit soort klachten kunnen zeker stoppen. Het belangrijkste daarvoor is geen ketamine meer gebruiken. Daar zou ik dan echt mee stoppen. Je hebt veel ketamine naar binnen gewerkt. Gebruike je nu nog dagelijks of?

Ga vooral naar de huisarts met deze klachten en voor eventuele hulp als je van de ketamine af wilt komen.

De gevolgen van intensief en/of lang ketamine gebruiken kunnen erg pijnlijk zijn en het zal tijd kosten om alles weer een beetje de oude te krijgen, dus denk aan je lichaam en laat de ketamine vooral links liggen.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Stoppen is inderdaad het beste nu. Ga even langs de huisarts inderdaad. Wellicht kun je een verwijzing naar de uroloog krijgen om even alles na te laten kijken.

Drink wat warme groene thee, vitamine c mocht je dat hebben, in bad zitten kan wat verlichten inderdaad en misschien een kurkuma theetje. Probeer toch wat te eten als gekookte groente.

De krampen kunnen wel is wat langer aanhouden. Ik had dit ook toen niet stopte na de krampen maar doorging. Met tips hier boven en vooral STOPPEN ging het snel over. Natuurlijk wel goed om even te kijken of er geen blijvende schade is.

Beterschap!
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Warme douche straal op je rug/buik laten vallen en het zakt met een kwartiertje weg, en rustig blijven ademen
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Denk dat je al te ver bent gegaan en eerder naar je lichaam had moeten luisteren.
Er zijn mensen die langer dan een paar maanden nog last hebben. Zoek maar eens op het forum.

Stoppen dus!

Veel beterschap!
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je hebt het over een maagzweer in je topictitel, maar dit lijkt me eerder buikkrampen die horen bij blaas en nierproblemen veroorzaakt door (overmatig) keta gebruik. Stop met keta gebruik, ga naar je huisarts en vertel wat er gebeurd is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."