#1
Hoii. Ik heb even snel een account aangemaakt want ik zit echt met een probleem.
Van de week heb ik veel ketamine gebruikt terwijl ik al last had van klachten, ik heb daarna nog een week lang 3 gram per dag weg gesnoven en de laatste dag ging het goed mis. Ik kreeg de k cramps dwars door mijn gebruik heen. Het was verschrikkelijk ik kon niks meer behalve overgeven en creperen op de grond. Terwijl dat gebeurde stond er al politie en ambulance om me heen. Alleen ik kon niet meer reageren omdat ik zoveel pijn had. Uiteindelijk heb ik om medicatie gevraagd en heb maagbeschermers gekregen. Het gekke is dat die niet helpen want de pijn blijft overtreffen. Ik slik ook paracetamol maar dat helpt hooguit een half uur. Nu ben ik een tijdje verder maar de pijn blijft aanhouden. Ik kan niks meer eten en ga ongeveer 6 keer per dag in bad. Verder slaap ik ook veel. En ben ik heel moe en voel ik me ontzettend somber omdat ik niks gebruik nu. Kan iemand aub vertellen of dit nog over kan gaan ?. Ik wil echt uit mijn leiden verlost worden. Kan zo niet langer meer.
Van de week heb ik veel ketamine gebruikt terwijl ik al last had van klachten, ik heb daarna nog een week lang 3 gram per dag weg gesnoven en de laatste dag ging het goed mis. Ik kreeg de k cramps dwars door mijn gebruik heen. Het was verschrikkelijk ik kon niks meer behalve overgeven en creperen op de grond. Terwijl dat gebeurde stond er al politie en ambulance om me heen. Alleen ik kon niet meer reageren omdat ik zoveel pijn had. Uiteindelijk heb ik om medicatie gevraagd en heb maagbeschermers gekregen. Het gekke is dat die niet helpen want de pijn blijft overtreffen. Ik slik ook paracetamol maar dat helpt hooguit een half uur. Nu ben ik een tijdje verder maar de pijn blijft aanhouden. Ik kan niks meer eten en ga ongeveer 6 keer per dag in bad. Verder slaap ik ook veel. En ben ik heel moe en voel ik me ontzettend somber omdat ik niks gebruik nu. Kan iemand aub vertellen of dit nog over kan gaan ?. Ik wil echt uit mijn leiden verlost worden. Kan zo niet langer meer.