Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: wat luister je wanneer je boos ben ? Hoe bozer ik ben hoe blijer en hyper de muziek moet worden. Vaak een stevig dosis Japanse eurobeat doet opklaren. Dit soort spul:"
"Ellesdee zei: -spaceman- zei: Ellesdee zei: Ben net terug van een tekno feestje Klik om te vergroten... ik ook, en hij was weer lekker cobi... ik vind het ook gruwelijk muziek! lekker hard, lekker rauw, lekker duister! Klik om te vergroten... liep je ook rond in utrecht? Klik om te vergroten... Jaa was vette parteh. Jammer dat het bier zo snel op was though"
"Ghehe idd wat meer afwisseling zou wel beter zijn :P 10 uur lang heen en weer wiegend op 13 in een dozijn tekno gaat ook zo vervelen. Dont get me wrong though, niks mis met speakerfreaken op zijn tijd"
"[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Vx6awIE5XJA&hl=nl"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Vx6awIE5XJA&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xVrE6MgW9TU&hl=nl"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xVrE6MgW9TU&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
""
"esth0r zei: kan iemand me alsjeblieft vertellen dat het feestje in eindhoven gister of stom was of afgelast.. Klik om te vergroten... srry dan zou ik liegen en rinse ging livesetten"
"esth0r zei: Ketaboy zei: esth0r zei: kan iemand me alsjeblieft vertellen dat het feestje in eindhoven gister of stom was of afgelast.. Klik om te vergroten... srry dan zou ik liegen en rinse ging livesetten Klik om te vergroten... verdomme! ik kreeg een klap op mijn hoofd, ging over mijn nek en vervolgens out. toen besloten we dat het misschien beter was om niet te gaan/ Klik om te vergroten... Ghehe, verstandig :P gezondheid is aller belangrijkstuh after all"
"vdk zei: wie o wie kan mij een link/website sturen waar ik zoveel Tekno kan downloaden?? ik heb er maar een paar en weet niet echt waar ik op moet zoeken Bedankt Klik om te vergroten... http://www.slsknet.org/"
"No problemo Hier voor de liefhebbers trouwens een linkje naar de website van het EkeAze label uit Tsjechië. Super chill, kan je van een stuk of twintig plaatjes de tracks als mp3tje downloaden. http://www.ekeaze.cz/index23.htm"
"Ghehe aight teknival, welk land? vermoedelijk frankrijk en nog belangrijker, welk jaar :P ?"