Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGedetailleerde beschrijving gezocht

Gedetailleerde beschrijving gezocht

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
h
heroaddict001Lid
01-01-2024, 00:00
#1
speeseend zei:
okay tough guy, neem nog eens een shotje of zo, laat eens zien dat jij de enige echte Super-Hero bent.

Hoe snel ben je overgegaan op spuiten, Heroaddick001?
Klik om te vergroten...

Na 2 weken elke dag snuiven
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#2
kankerzielig21 zei:
Onderwerp: Gedetailleerde beschrijving gezocht

Conclusie: Jokershizzle

Hoe lang zou het duren voordat hij onder deze naam weer gebanned word :confused:
Klik om te vergroten...

Die zielige jokershizzle is alvast ingelogd onder alweer een nieuwe naam, ditmaal wèl een toepasselijke naam: Kankerzielig.... dit zegt alles.

En dan naar mij dezelfde geile nazi pb sturen. :tearsofjoy: ....zielig is het juiste woord.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#3
jonkoshizzle is back again :sunglasses:

inclusief prive :)

ik ben joods btw en niet gediend van naziplaatjes in mn prive, mag deze nazi gebanned worden :confused:

:mrgreen:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#4
splifftail zei:
Ah dit bericht verklaart jouw pb naar mij. Infantiel. En graag geen pb's!
ArieKanariE zei:
jonkoshizzle is back again :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Kan inderdaad niet missen! :tearsofjoy:

Ook mij heeft hij een pb gestuurd, vragend naar een adresje voor hero...en dat voor iemand die niet verslaafd is, en zich toch heraddict noemt...

Conclusie: Jokershizzle

Hoe lang zou het duren voordat hij onder deze naam weer gebanned word :confused:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
heroaddict001 zei:
Na 2 weken elke dag snuiven
Klik om te vergroten...

Maar je weet toch dat je niet lichamelijk verslaafd kan raken na twee weken lang, elke dag Hero te hebben gesnoven? Dit moet inderdaad gekomen zijn na je eerste prikkie in je pikkie. Je hebt gelijk, alwijze!
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#6
De treurigheid is de wereld nog niet uit! Hoe dom kun je zijn om hier voortdurend onder een andere schuilnaam dezelfde bullshit te verkondigen.

Die jongen bant zichzelf wel uit...als het niet met messages is dan wel door zo ongelooflijk stupide met een drugs als hero om te gaan. Inderdaad: kankerzielig en een schande voor de mensen die hier wel serieus over deze drug willen praten. Een bord voor zijn kop is nog wel de minst zachte typering die ik eraan wil geven :angry:

Voor iedereen behalve één: prettige paasdagen :wave:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
MMM heeft die iedreen een pb gestuurd ofzo ik kreeg ook eens die vraag voor een adres
een echte junk hoeft niet te vragen , die weet de weg wel :)
h
heroaddict001Lid
01-01-2024, 00:00
#8
je moet het wel spuiten anders ben je niet verslaafd. Dat is de regel. De nieuwe stoere regel.
S
SelinaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit is misschien een beetje een ongebruikelijke vraag, maar ik ben op dit moment een kort verhaal aan het schrijven over onder anderen iemand die heroine gebruikt. Ikzelf heb tot nu toe nog geen enkele opiaten gebruikt, ben dat overigens ook niet van plan. Ik heb wel eens ecstasy, hasj, wiet, speed en cocaine gebruikt.
Nu, ik moet wel weten hoe het voelt om heroine te gebruiken om mijn verhaal geloofwaardig te maken en goed te laten klinken. Ik wil ervaringen altijd zo precies en mooi mogelijk kunnen opschrijven, vandaar dat ik meestal ook alleen schrijf over dingen die ik zelf mee heb gemaakt. Zou iemand mij willen uitleggen:
- Hoe het voelt om heroine te chinezen. hoe smaakt/ruikt/voelt het, hoe snel voel je de rush al, hoe voelt het precies (gedetailleerd), hoe lang duurt het, hoe voel je je achteraf ?
- Hoe snel bouwt de verslaving zich ongeveer op?
- Kun je er afentoe hallucionaties bij krijgen? Zo ja, hoe zien die er dan meestal uit?
- Als je geen heroine hebt (en je gebruikt nog niet lang), heb je dan constant het gevoel dat je weer wilt gebruiken of ebt het soms ook weg?

alvast bedankt :grin: ik zou er heel veel aan hebben als iemand dit voor me zou willen beantwoorden
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
heroine smaakt vreselijk smerig, ik moest er altijd van overgeven, je wordt er wel super stoned van,warm en relaxed, niks kan je meer schelen je wordt dus onverschillig.
de rush voel je direct,het ruikt ook smerig, en smaakt het ook,ikzelf zou om de ze reden niet denken ik heb zin om te gaan chinezen.
je blijft wel lang stoned heb verder nooit op de klok gekeken,maar is ook afhankelijk hoe veel je gebruikt, en hoe lang.
verslaving bouwt zich gauw op al naar 5 dagen kan je ziek worden.
Ik heb nog nooit hallucinaties gehad, en iemand gezien die hier last van hebt.
Ik zelf heb ook nooit meer behoefte gehad aan bruin, doordat het zo vresselijk smerig is en ik er vreselijk van moet overgeven,en ik nog goed weet hoe het is om ziek ze zijn.
maar ik ben één van de weinigen, de meeste houden heel hun leven last van craving hebben.
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoveel mensen, zoveel wensen...zoals gewoonlijk :)

Misschien heb je hier wat aan? Directly after taking Heroin..
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=78277
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
speeseend zei:
heroaddict001 zei:
Heroïne is niet verslavend...
Klik om te vergroten...

Maar jij bent ook een Hero..addict :wink:
Klik om te vergroten...


humor :grin: :grin: :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Selina zei:
- Kun je er afentoe hallucionaties bij krijgen? Zo ja, hoe zien die er dan meestal uit?
Klik om te vergroten...
fneawognfkgln zei:
Zelf heb ik heel vaak gehallucineerd van heroïne. Tevens van methadon en fentanyl. Dit gebeurt echter alleen in hoge dosering.

Mijn hallucinaties op methadon en fentanyl waren altijd zeer vriendelijk, maar van heroïne waren ze overwegend negatief, bv. heksen zien rondlopen in m'n kamer.

Het verschijnsel om te gaan hallucineren van heroïne, wat erg extreem kan zoals tegen mensen praten die je ziet rondlopen maar er eigenlijk niet zijn, noemt men in de gebruikerswereld 'nodden' (werkwoord, 'to nod', 'nodding').

Ze komen zeer plotseling en volledig random, het gaat echt nergens over, het duurt hooguit een paar seconden en dan besef je ineens dat je een hallucinatie had en schrik je wakker. Dat schrikken kan letterlijk zijn.
Klik om te vergroten...
Edikt zei:
Ik heb zelf een paar keer heroine gerookt vanaf zilverfolie (volgens mij ongeveer 3 keer), toen ik mijn ogen dicht deed, zag ik wel rare dingen net als een soort droom maar met geopende ogen was alles normaal (behalve het stonede gevoel natuurlijk). Ook had ik soms dat mijn fantasieën "afdwaalden" net zoals in de film trainspotting waarbij die hoofdrolspeler een agent besteelt van zijn vuurwapen en daarna opschrikt en nog gewoon naast die agent staat zonder dat er wat is voorgevallen. De persoon waarmee ik het gebruikte had deze ervaringen ook.
Klik om te vergroten...

(Komt van dit topic: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=4225&start=30&st=0&sk=t&sd=a&hilit=nod) :)
h
heroaddictLid
01-01-2024, 00:00
#14
jee ik ben matthias van oost-vlaanderen heroine verslaafde al 3 jaar en kanje zeggen in het begin is het allemaal lekker en goeie roes en zoveel meer maar nadat je verslaafd geworden bent ben je afhankelijk en draait je dag maar om 1 ding en dat is de heroine je steelt geld en je doet alles om het te hebben e verslaafd raken gebeurt als je een weekje 0.5 gram gebruikt en dan beginnen de ontwenningverschijnselen al wat te komen maar die zijn nix vergeleken bij die ik nu meemaak als ik nix heb..tsmaakt vies maar tog o zo goed de roes duurt zo'n 4 uur maar bij mij is dat anders ik krijg niet meer dat superieure gevoel da komt pas als ik het dubbele gebruik van hetgeen ik nodig heb om me goed te voelen..het is een neerwaartse spiraal waar je niet uit kan zonder hulp van anderen..

mvg
h
heroaddict001Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Heroïne is niet verslavend tenzij je had gaat spuiten vind ik. Ik zou niet aan heroïne verslaafd kunnen raken als ik het nooit gespoten had. Het is een mild effect zeg maar, erg mild net zoals cocaïne maar dan meer verdovend. Ik vind het erg op coke lijken. Ook als je het spuit is het niet heftig meer een warm rustig gevoel. Alleen als ik het spuit dan krijg ik ook nog het effect van een orgasme erbij dat vind ik erg verslavend.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
heroaddict001 zei:
Heroïne is niet verslavend tenzij je had gaat spuiten vind ik. Ik zou niet aan heroïne verslaafd kunnen raken als ik het nooit gespoten had. Het is een mild effect zeg maar, erg mild net zoals cocaïne maar dan meer verdovend. Ik vind het erg op coke lijken. Ook als je het spuit is het niet heftig meer een warm rustig gevoel. Alleen als ik het spuit dan krijg ik ook nog het effect van een orgasme erbij dat vind ik erg verslavend.
Klik om te vergroten...


Wat apart ik vindt dat bruin totaal geen mild effect heeft, het slaat in als een bom en inderdraad verdovend, ik vindt wit juist milder omdat het lichter in je hoofd inslaat en gauw hee; gauw weer uitgewerkt is en meer nodig is, ik heb het dan wel nooit gespoten gelukkig
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#17
heroaddict001 zei:
Heroïne is niet verslavend...
Klik om te vergroten...

Maar jij bent ook een Hero..addict :wink:
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#18
heroaddict001 zei:
je moet het wel spuiten anders ben je niet verslaafd. Dat is de regel. De nieuwe stoere regel.
Klik om te vergroten...


Ah dit bericht verklaart jouw pb naar mij. Infantiel. En graag geen pb's! :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#19
okay tough guy, neem nog eens een shotje of zo, laat eens zien dat jij de enige echte Super-Hero bent.

Hoe snel ben je overgegaan op spuiten, Heroaddick001?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."