#1
speeseend zei:okay tough guy, neem nog eens een shotje of zo, laat eens zien dat jij de enige echte Super-Hero bent.
Hoe snel ben je overgegaan op spuiten, Heroaddick001?
Na 2 weken elke dag snuiven
speeseend zei:okay tough guy, neem nog eens een shotje of zo, laat eens zien dat jij de enige echte Super-Hero bent.
Hoe snel ben je overgegaan op spuiten, Heroaddick001?
kankerzielig21 zei:Onderwerp: Gedetailleerde beschrijving gezocht
Conclusie: Jokershizzle
Hoe lang zou het duren voordat hij onder deze naam weer gebanned word![]()

splifftail zei:Ah dit bericht verklaart jouw pb naar mij. Infantiel. En graag geen pb's!ArieKanariE zei:jonkoshizzle is back again![]()
heroaddict001 zei:Na 2 weken elke dag snuiven

speeseend zei:heroaddict001 zei:Heroïne is niet verslavend...
Maar jij bent ook een Hero..addict![]()
Selina zei:- Kun je er afentoe hallucionaties bij krijgen? Zo ja, hoe zien die er dan meestal uit?
fneawognfkgln zei:Zelf heb ik heel vaak gehallucineerd van heroïne. Tevens van methadon en fentanyl. Dit gebeurt echter alleen in hoge dosering.
Mijn hallucinaties op methadon en fentanyl waren altijd zeer vriendelijk, maar van heroïne waren ze overwegend negatief, bv. heksen zien rondlopen in m'n kamer.
Het verschijnsel om te gaan hallucineren van heroïne, wat erg extreem kan zoals tegen mensen praten die je ziet rondlopen maar er eigenlijk niet zijn, noemt men in de gebruikerswereld 'nodden' (werkwoord, 'to nod', 'nodding').
Ze komen zeer plotseling en volledig random, het gaat echt nergens over, het duurt hooguit een paar seconden en dan besef je ineens dat je een hallucinatie had en schrik je wakker. Dat schrikken kan letterlijk zijn.
Edikt zei:Ik heb zelf een paar keer heroine gerookt vanaf zilverfolie (volgens mij ongeveer 3 keer), toen ik mijn ogen dicht deed, zag ik wel rare dingen net als een soort droom maar met geopende ogen was alles normaal (behalve het stonede gevoel natuurlijk). Ook had ik soms dat mijn fantasieën "afdwaalden" net zoals in de film trainspotting waarbij die hoofdrolspeler een agent besteelt van zijn vuurwapen en daarna opschrikt en nog gewoon naast die agent staat zonder dat er wat is voorgevallen. De persoon waarmee ik het gebruikte had deze ervaringen ook.
heroaddict001 zei:Heroïne is niet verslavend tenzij je had gaat spuiten vind ik. Ik zou niet aan heroïne verslaafd kunnen raken als ik het nooit gespoten had. Het is een mild effect zeg maar, erg mild net zoals cocaïne maar dan meer verdovend. Ik vind het erg op coke lijken. Ook als je het spuit is het niet heftig meer een warm rustig gevoel. Alleen als ik het spuit dan krijg ik ook nog het effect van een orgasme erbij dat vind ik erg verslavend.
heroaddict001 zei:Heroïne is niet verslavend...
heroaddict001 zei:je moet het wel spuiten anders ben je niet verslaafd. Dat is de regel. De nieuwe stoere regel.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."