Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Interessant! Wat mij opviel afgelopen Defqon op de zondag is dat de Q-dance branding en het geluidje op het einde ineens ontbraken bij 'The Closing Ritual'... Het lijkt alsof Q-Dance zelf wilt verdwijnen en de feesten het merk wilt maken?"
"Techneut zei: Sorry voor de bump maar wat is er dan zo gevaarlijk aan deze combi? Welke risico’s loop je dan door het te combineren i.p.v afzonderlijk van elkaar te gebruiken? Het is voor mij namelijk ook echt the way to go op feestjes, pep als basis en dan af en toe een klein puntje ket er bij. Klik om te vergroten... Speed verhoogt je hartslag, en keta verlaagt deze (volgens mij). Uppers en downers geven gemixte signalen aan het hart, wat het hart niet fijn vindt. Daarnaast verzwakken ze elkaars effect een beetje: de speed werkt de loomheid van keta wat tegen, andersom kan keta de spanning van speed wat af laten nemen. Hierdoor heb je kans dat als 1 van deze middelen uitwerkt, de ander harder inslaat. Dit gebeurt wel eens bij alcohol en coke, maar coke werkt dan ook maar een half tot anderhalf uur, wat het risico hierop toe laat nemen. Ook hebben beide stoffen invloed op je hersens en zijn ze beide neurotoxisch (in hogere doseringen). Hier is echter vrij weinig van bekend, maar daarom kan je er maar beter vanuit gaan dat het wel neurotoxisch is lijkt me. Er lijken tot nu toe geen redenen te zijn waarom 2 neurotoxische stoffen samen ineens niet slecht voor het brein zouden zijn... Afzonderlijk gebruik is eigenlijk altijd veiliger voor je lichaam en je hersens. Maar als je met mate combineert door het niet te vaak te doen en de doseringen laag te houden, beperk je hier wel risico's mee."
"Ik vind keta vooral heel grappig aanvoelen. Verder us het vaagheid zonder de psychedelische kant, waardoor het toch minder intens is."
"Volgens mij S ketamine, omdat die zich meer leent voor het recreatieve gebruik. Je kan met ketamine trouwens ook gewoon met iets van 20mg beginnen, dat een half uurtje aftasten en dan weer bijnemen. Ketamine leent zich namelijk heel goed voor het stapelen van het effect!"
"Alcohol is een belasting op je lichaam en hersenen. Hoe meer alcohol je drinkt, hoe meer je je lichaam en hersenen belast. Coke, wat ook belastend voor je lichaam en hersenen is, voegt hier alleen maar extra belasting aan toe. Dit kan zeker heel gevaarlijk zijn. Zoek maar eens op "spuiten en slikken coke". Dan vind je zon filmpje waarin jan steen coke en drank gaat mixen, terwijl ze zijn hartslag meten. Daarin zie je hoe gevaarlijk die waardes wel niet zijn... Daarnaast kan de alcohol ineens hard inslaan wanneer coke uitwerkt. Hierdoor kunnen mensen ineens out gaan, waardoor ze hun hoofd kunnen stoten oid. Deze combi kan dus zeker heel gevaarlijk zijn!"
"Hallo mede DF-ers, Ik wil speed combineren met cbd capsules. Dit om het een wat ontspannendere high te maken. Ik combineer het normaliter met alcohol omdat ik het zonder drank te "jirtery" vindt. Echter merk ik dat met alcohol mijn grenzen vervagen en ik domme dingen doe zoals meer gebruiken, meer drinken en langer doorgaan dan dat goed is voor mij. Bij speed zonder drank word ik te opgejaagd en juist niet sociaal. Met een drankje is dit compleet weg. Ik ben wellicht wat gevoelig voor het adrenaline effect? Geen idee... Ik ben in ieder geval benieuwd naar de combinatie van speed en cbd capsules (ik heb ze van 15mg). Zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van cbd capsules tijdens stimulanten?"
"Ik nam laatst om 8 uur s'ochtends nog een lijn (pittig dik ook) en sliep van 11 tot 13... Idk hoe ik het doe, maar heb mezelf leren slapen op speed. Ik ben vooral uitgeput en wil gewoon lekker liggen. Ik geniet van de warmte en body high die ik nog heb en kom tot rust. Ik val dan meestal vanzelf in slaap voor een paar uurtjes."
"Mij lukt slapen ook! Vaak wel met cbd capsule, magnesium citraat en evt melatpnine of valeriaan. Of veel gezopen hebben."
"Ik ben ooit op een feestje in gesprek geraakt met een gast die coke en speed combineerde. Ik weet niet meer exact waarom hij het deed, maar hij ging er gewoon lekker op. Ik vertelde hem over het cardovasculaire gevaar en hij zei "ja ik doe gewoon wat ik doe en het gaat prima zo". Tja, dat kan ook hè😂. Moet 'ie zelf weten natuurlijk!"
"Ik als hetero guy heb zelf wel eens een trio gehad met een guy en een chick, ookal was de guy de chick aan het batsen was ik meer gefocust op haar. Hij ging ineens mij pijpen, maar ik bleef op de chick focussen en haar vingeren. de objectieve handeling van zijn gepijp voelde fijn, maar het feit dat een man mij pijpte of zijn aanwezigheid maakte mij verder niet geil. Voor mijzelf zie ik het zo: Ik vind het niet erg of vies als er een man meedoet en ook niet als wij evt wat voorspel bij elkaar doen maar ik word er niet per sé warm van, ik zie mijzelf hierdoor eerder als hetero of miss 10-20% biseksueel. De prikkel die mij opwindt blijft de vrouw en is niet de man, maar ik vind de man geen storende prikkel die mijn opwinding verstoort. Om terug te komen op jouw verhaal: gewoon voor jezelf nagaan hoe je dit hebt ervaren en wat je ermee wilt. Het kan iets zeggen over je openheid ten aanzien van seksualiteit, maar hoeft niks te concluderen. Wat wel belangrijk is om na te gaan is hoe jij je er achteraf over voelt met betrekking tot consent: wilde je dit wel echt of ben je meegegaan in groepsdruk? zon guy zei dat ook maar heb geen zin om te taggen"