Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en cocaïne iv

Speed en cocaïne iv

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
Ik ben ooit op een feestje in gesprek geraakt met een gast die coke en speed combineerde. Ik weet niet meer exact waarom hij het deed, maar hij ging er gewoon lekker op. Ik vertelde hem over het cardovasculaire gevaar en hij zei "ja ik doe gewoon wat ik doe en het gaat prima zo".

Tja, dat kan ook hè😂. Moet 'ie zelf weten natuurlijk!
K
KietaaLid
Hey vroeg me af of hier iemand is die al eens speed en coke gemixt iv hebben gedaan zoja ervaringen hiermee? Ps ik weet dat het stom en dom klinkt maar ben nieuwsgierig
F
FerdFatoehausLid
Dit heet ook wel speedballen. Het is een vrij gevaarlijke combinatie en zorgt voor veel od's. Op Reddit staan wel wat reports hier over.
D
De DunneLid
Ganggang💯 zei:
Dit heet ook wel speedballen. Het is een vrij gevaarlijke combinatie en zorgt voor veel od's. Op Reddit staan wel wat reports hier over.
Klik om te vergroten...
Een speedball is een mix van heroïne en cocaïne. Volgens mij is er geen naam voor speed/coke mix.
F
FerdFatoehausLid
De Dunne zei:
Een speedball is een mix van heroïne en cocaïne. Volgens mij is er geen naam voor speed/coke mix.
Klik om te vergroten...
Oh ja, ik zie het. Dacht dat op coke en heel gebruikte.

In dat geval, niet doen @Kietaa heeft weinig zin.
K
KietaaLid
Ganggang💯 zei:
Oh ja, ik zie het. Dacht dat op coke en heel gebruikte.

In dat geval, niet doen @Kietaa heeft weinig zin.
Klik om te vergroten...
Okay thanks vroeg me dat gewoon af 😎✌️ en nee bestaat dus geen benaming voor heb het gelaten voor wat het is 😁
S
StimsalaBanneLid
Kietaa zei:
Hey vroeg me af of hier iemand is die al eens speed en coke gemixt iv hebben gedaan zoja ervaringen hiermee? Ps ik weet dat het stom en dom klinkt maar ben nieuwsgierig
Klik om te vergroten...

Zonder oordelen, maar hoe kom je op juist deze combinatie? Wat trekt je aan aan die combi, vooral ivm de verschillen in lengte van de high's van coke en speed. :upsidedown:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."