Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed proberen op koningsdag

Speed proberen op koningsdag

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CatfishLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeiemorgen DF'ers

Hoop dat jullie allemaal lekker hebben genoten van het mooi weer dit weekend.

Ik ben van plan om aankomend vrijdag speed te proberen. Ik dacht laten we de verjaardag van de koning eens goed vieren dit jaar. Ik ga gebruiken op een hardstyle feest hier in de buurt.
Ik ben van plan om steeds sleutelpuntje te snuiven om op het niveau te komen waarvan ik dan zelf denk dat lekker is en dit dan het hele feest aan te houden. Dat ik niet ga slapen heb ik al vrede mee genomen. Nu vroeg ik me af hoelang ik moest wachten tussen het snuiven in het begin? En als ik dan op het niveau ben waar ik wil zijn om de hoeveel tijd moet ik dan bijnemen op dat te bebouden of voel je dat wel goed aan? ( ik heb me een tijdje terug al ingelezen en kwam dit toen al tegen, maar kan het nu niet meer vinden)
Verder ben ik de enige van mijn groep die speed gaat proberen. De rest gaat allemaal aan de xtc of 4fa. Is het dan onverstandig om het als enige te doen of kan dit vervelend zijn als ik dan scherp ben en zij allemaal vet vaag?
Als er verder nog dingen zijn waar ik rekening mee moet houden of aan moet denken hoor ik het graag
Alvast bedankt!

Groetjes,
Catfish
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

Gewoon rustig beginnen tot je op het niveau bent wat je wil hebben en dan kan je wel een paar uur vooruit. Als je toch niet wil slapen kan je nog best wat bijpakken later op het feest. Wel stoppen met bijsnuiven in de ochtend anders heb je kans op een tweede nacht zonder slaap en dat wil je nou ook weer niet lijkt me.
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon rustig met een nakje beginnen idd, en afwachten... beter iets te weinig dan te veel je eerste keer! Op gevoel afwachten en rustig in puntjes bijnemen, zo kan je het beste op het lekkere level blijven. Je wil absoluut niet teveel nemen, paranoia en dergelijke zorgen er al snel voor dat je avond verpest is.

En dat je vrienden vaag zijn en jij scherp zou in een thuissituatie best kut zijn (uit ervaring), maar op een feestje zou het best te doen moeten zijn lijkt me.

Verder is het nog verstandig te kijken naar anti-oxidanten en andere supplementen die eventuele neurotoxiciteit tegengaan, NAC cysteine of zoiets gebruik ik hierzelf voor. Vitamine C tabletjes zijn ook goed voor je vlak voor gebruik! Daarnaast zou je de dagen ervoor gezond moeten eten en eventuele multivitamine tabletjes bij kunnen nemen, dit bereid je lichaam voor op de aanslag van zijn reserves.

Veel plezier alvast!
C
CatfishLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heey
@KetaKech en @acht bedankt voor de reacties! Zeker handig allemaal

Groetjes,
Catfish
C
CatfishLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heey

Yes alles is helemaal goed gegaan. Heb gewoon steeds rustig een puntje bij genomen. Ik weet niet precies hoeveel ik heb gebruikt over de hele dag. Ik had iets meer dan 250 mg mee genomen en dat is niet opgegaan. Ik had het niet laten testen dus weet verder niet hoe zuiver het was. Misschien laat ik dit nog wel doen. Ik had om 10 uur voor het laatst bijgenomen. Het feest was om 12 uur afgelopen en zijn toen nog gaan afteren. Ik ben toen om 6 uur in bed gedoken en had nog 3 uurtjes kunnen slapen. De dagen erna heb ik niks uitgevoerd en lekker uitgerust en zit nu weer redelijk fris op werk.
Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten van de speed omdat sommige mensen het top vinden en andere het erg vinden tegen vallen, maar het beviel mij wel. Zeker voor herhaling vatbaar en voor mij een goed alternatief voor xtc.
Al met al een top avond gehad:smiley:

Groetjes,
Catfish
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiehoeeee laat je even weten hoe t ging?

Laterrr!
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi om te horen dat jouw avond helemaal goed is verlopen! Ik hoop dat pep een mooi alternatief voor x voor je kan zijn! Ik zou wel je frequentie in de gatem houden (die had je niet gespecificeerd, of wat je plannen daarbij zijn) zodat verslaving en tolerantie ver weg blijven!

Ikzelf vind pep wel leuk maar moet er veel van bijpakken, en snel bijpakken terwijl ik bijna nooit gebruik. Dat zorgt voor een kater waar je u tegen zegt die ik toch liever vermijd ahahahah.

Catfish zei:
Heey

Yes alles is helemaal goed gegaan. Heb gewoon steeds rustig een puntje bij genomen. Ik weet niet precies hoeveel ik heb gebruikt over de hele dag. Ik had iets meer dan 250 mg mee genomen en dat is niet opgegaan. Ik had het niet laten testen dus weet verder niet hoe zuiver het was. Misschien laat ik dit nog wel doen. Ik had om 10 uur voor het laatst bijgenomen. Het feest was om 12 uur afgelopen en zijn toen nog gaan afteren. Ik ben toen om 6 uur in bed gedoken en had nog 3 uurtjes kunnen slapen. De dagen erna heb ik niks uitgevoerd en lekker uitgerust en zit nu weer redelijk fris op werk.
Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten van de speed omdat sommige mensen het top vinden en andere het erg vinden tegen vallen, maar het beviel mij wel. Zeker voor herhaling vatbaar en voor mij een goed alternatief voor xtc.
Al met al een top avond gehad:smiley:

Groetjes,
Catfish
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."