#1
Ik heb de vroegere feesten niet mee gemaakt maar ik hoor uit alle hoeken dat hetzelfde niveau en gezelligheid en de eenheid terug is!Svali zei:Nee, al zou ik best eens willen zien hoe het er tegenwoordig aan toe gaat op die parties. Mijn laatste drie gabber feesten waren respectievelijk in '99, '00 en '02.
