Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2de en voorlopig laatste tripreport XTC

2de en voorlopig laatste tripreport XTC

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het was Vrijdag 25 Maart.
Een doodgewone dag zoals alle anderen.
Ik had die dag vrij van mijn werk dus ik kon lekker in mijn bed blijven maffen. ' s middags ging ik zoals wel vaker naar de plaatselijke kroeg waar ik wat biertjes op een lege maag nuttigde. savonds was ik thuis voor het eten. Rond 8 uur werd ik opgehaald door een vriendin en samen zijn we naar een verjaardagsfeest van een maat gefietst.

Eenmaal daar aangekomen was het er al erg gezellig. We gaven de jarige Jop zijn Kado, en we kregen natuurlijk wat te drinken. Ik dronk mijn zoveelste pils van de dag. Het werd steeds drukker en drukker in de kamer. Ik raakte met allemaal mensen in gesprek en op een gegeven moment zei een vriend (die we nu even Lijntje noemen) dat een andere vriend (die we nu Crack noemen) ook zou komen en dat hij waarschijnlijk wel pillen kon regelen. Ik dacht yes en oei tegelijk want ik had 2 weken daarvoor ook al xtc gebruikt, plus deze keer had ik behoorlijk wat bier door de nek gegoten.
Ik had wel erg zin in xtc en ik vroeg Lijntje de hele tijd wanneer Crack kwam.
Ik wilde 2 pillen maar ik had momenteel geen geld bij me dus liep ik met Lijntje naar het pin automaat om de hoek waar we nog wat verhalen hadden uitgewisseld.

Rond 10 uur kwam Crack binnen, we zeiden elkaar vriendelijk hallo en praten even wat.
Crack was de hele tijd met z'n telefoon bezig om die snoepjes te regelen. om 11 uur was het eindelijk zo ver en ik gaf Crack het benodigde geld. 5 minuten later was Crack terug, hij had voor mij 2 witte diamantjes mee genomen. Van deze pillen had ik nog nooit gezien of gehoord, maar ik vertrouwde Crack erop dat die shizzle goed was.

We liepen geheimzinnig naar buiten en deden net alsof we een joint gingen roken, dat was wat meer geaccepteerd bij het feestende gezelschap dan xtc. Crack vertelde mij dat er 210 mg MDMA in die pillen zaten (een dag daarna kwam ik er achter dat dit er 127 waren, wat verder ook prima was). Ik nam eerst een halfje samen met Crack, we bleven nog even buiten praten en gingen toen weer naar binnen, onderweg naar binnen drukte Crack me nog op het hart dat niemand mocht weten dat hij dat ook gedaan had.

Toen we binnen waren gingen we op de bank zitten, ik voelde hem langzaam opkomen, mijn been ging weer trillen en ik begon het warm te krijgen, volgens mij voelde Crack ook al wat opkomen. vanaf toen zitten er wat zwarte gaten in mijn geheugen, maar ik weet nog dat ik toen een lange tijd met Lijntje heb gepraat. Lijntje wou ook heel graag xtc gebruiken maar hij mocht dat niet van zijn vriendin die ook op het feest aanwezig was. Op een gegeven moment zei ik tegen Lijntje dat hij gewoon wel een kwartje kon pakken en dat hij hem misschien dan net zou voelen zonder dat zijn vriendin het zou zien. Daar zei hij geen nee tegen dus gingen we naar buiten en nam Lijntje een kwartje. Toen gingen we weer naar binnen en raakten we in gesprek met Jarige Jop in de keuken en de broer van Lijntje (die noemen we nu Clean).

Clean, Jarige Jop en Lijntje waren de hele tijd moppen aan het vertellen waar ik erg hard om moest lachen. Daarna ging ik even naar buiten omdat een vriend van mij die bij een ander feest was geweest langs kwam (lange Slungel) ik stond even met lange slungel te praten en hij vond het volgens mij maar niks dat ik weer xtc had gebruikt. Op een gegeven moment kwam lijntje ook naar buiten want hij was me kwijt. daar hadden we nog even gepraat met zen 3en en daarna wou ik lange slungel een knuffel geven omdat hij huiswaarts ging. Hij maakte een erg grappige opmerking; normaal knuffel je me nooit, nu heb je een pil door je nek en nu krijg ik inneens een knuffel, het is toch wat! Lijntje en ik schoten in de lach en gingen weer naar binnen.

We gingen weer naar de keuken naar Jarige Jop en Clean, daar wou ik iedereen knuffelen en Jarige Jop verzekerde me dat hij wist hoe ik me voelde. Lijntje ging naar huis, want zijn vriendin wou gaan, wederom werd er geknuffeld. Clean was inneens uit mijn beeld verdwenen ik weet dat ik hem gedag heb gezegd maar niet meer wanneer.

Crack ging er ook vandoor maar hij zou later terug komen, ook knuffelde ik hem.
Ik ging op de bank zitten en ik had nog 3 kwart pil over. ik keek op de klok en ik meende dat het pas 1 uur was dus ik pakte maar 1 kwart. Echter 10 minuten later kwam ik erachter dat het al 3 uur was geweest dus pakte ik mijn laatste helft nog. Ik raakte in gesprek met de vriendin van Jarige Jop en ik vond het bijzonder interessant om naar haar verhalen te luisteren terwijl ik normaal meer een verteller ben dan luisteraar.

Op een gegeven moment kwam de Broer van Jarige Jop thuis, ik ben toen met een aantal mensen waaronder Jarige Jop naar buiten gegaan en rookten we een dikke joint. Toen we weer binnen waren kregen Jarige Jop en zijn broer ernstige ruzie waar ik hier verder niet meer op in ga, het feest kwam helaas tot een drastisch einde.

Op de fiets naar huis voelde ik me echt helemaal knetter, ik hoorde stemmen overal en ik meende mensen te zien die er gewoonweg niet waren. Thuis zette ik de fiets neer en ging ik nog een stukje wandelen. Ik wandelde door de straat en ik werd een beetje paranoia, ik meende dat ik achtervolgd werd, dat was dus niet zo. Op een gegeven moment kwam ik bij een hek van het fitness centrum uit. Hier bleef ik spontaan stilstaan, want wat zag ik daar!? daar klom een man op een ladder midden in de nacht! IK geloofde niet wat ik zag en ik ging dichterbij staan, het bleek een vuilnis container te zijn. Ik liep verder en rookte veel sigaretten. Ik kwam bij een parkje uit, ik smste een vriend van mij om te vragen of hij nog wakker was. Plots schrok ik me dood, ik dacht dat er allemaal mensen om me heen liepen, dit bleek gewoon mijn eigen schaduw te zijn die door meerdere lichten verdubbelde. Ik vond het bijzonder eigenaardig allemaal maar niet vervelend.

Plots was ik weer thuis, ik keek op mijn telefoon en het was 06.15. ik wou nog even wat te eten pakken, ik zag een pak vanille vla staan. Yes dacht ik, lekker vanille vla eten. Ik opende de dop en ik zag daar allemaal beesten op rond krioelen! ook in de vla zelf zaten beesten, dacht ik... Dit bleek dus de dag daarna helemaal niet zo te zijn! Ik zette de vanille vla weg en liep naar boven. Daar keek ik mezelf erg lang in de spiegel aan want ik vond het wel amusant om te zien hoe strak dat ik nog stond. Ik werd wel erg wit/geel/groenig, ik dacht dat ik misschien was oververhit dus ging ik even lekker koud douchen. Dit was heerlijk.
Daarna ben ik in bed gaan liggen en moest ik veel plassen, dit deed ik uiteraard weer gewoon uit mijn raam omdat ik anders aan het lopen kon blijven. :P

De volgende dag werd ik om 16.40 wakker.
Ik was erg vrolijk en ik heb die avond weer veel gezopen en geblowd! Ik had het gevoel dat ik weer xtc had gebruikt! heerlijk! :grin:



Ik hoop dat jullie deze report een beetje begrijpen, het was voor mij erg moeilijk om te schrijven omdat ik die hele avond niet echt meer begrijp. Er zijn veel zwarte gaten en ik heb totaal geen tijdsbesef meer van die hele avond.

Al met al, ik hoop dat jullie er van genoten hebben!





Neerlander :stoned:
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#2
vreemd van die paranoide dingen!
Ikzelf moet er niet aan denken bijvoorbeeld xtc te gebruiken op een verjaardag. Dan heb ik volgens mij het idee dat iedereen met constant aan kijkt. Xtc vind ik alleen vet op een feestje.

Maar dat uit het raam zeiken....haha geniaal...maar rond 06.15 begint het vaak al licht te worden....krijg je dat toch mee....buren staan raar te kijken als ze steeds een straal uit dat raam zijn komen haha!

Ikzelf zet vaak een fles naast mijn bed, die ik dan later de dag wel leeg giet. Ik heb er namelijk een handje van dat wanneer ik bijna in slaap vol ik plots weer het idee krijg naar de wc te gaan. Afgelopen weekend dat ik...dikke lul ermee! :grin:
m
martiinnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vette avond gehad dus! Die hallucinaties zijn echt lijp, ik snap precies wat je bedoelt. Heb ongeveer de zelfde soort dingen gehad. Niet eens eng, eerder leuk en indrukwekkend. Ik ben er ook achter dat je het een beetje kan sturen. Als je iets wilt zien dan kan je het ''echt'' gaan zien. Allemaal zo realistisch.
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kenobi zei:
vreemd van die paranoide dingen!
Maar dat uit het raam zeiken....haha geniaal...maar rond 06.15 begint het vaak al licht te worden....krijg je dat toch mee....buren staan raar te kijken als ze steeds een straal uit dat raam zijn komen haha!
Klik om te vergroten...

Hahaha, toen was de klok nog niet vooruit gezet en was het nog vrij duister. En op dat moment interesseerde het me eigenlijk vrij weinig als iemand dat zou zien :grin:
Haha ja een fles zou wel handig zijn, maar volgens mij kan ik dan beter meteen een badkuip op mijn kamer installeren, ik moest echt royaal veel pissen :grin:

martiinn zei:
Vette avond gehad dus! Die hallucinaties zijn echt lijp, ik snap precies wat je bedoelt. Heb ongeveer de zelfde soort dingen gehad. Niet eens eng, eerder leuk en indrukwekkend. Ik ben er ook achter dat je het een beetje kan sturen. Als je iets wilt zien dan kan je het ''echt'' gaan zien. Allemaal zo realistisch.
Klik om te vergroten...

Ondanks een paar schrik momenten en bang achterom kijken vanwege stemmen vond ik het ook niet echt eng, ik wist namelijk dat ik hallucineerde op dat moment, ik kan me voorstellen dat sommige mensen die vergeten dat ze drugs hebben gebruikt of wat dan ook, dat die dit een erg vervelende ervaring kunnen vinden.

Dat van dat willen zien en dan ook zien wil ik ook wel eens proberen, in de meivakantie gaan we weer los, ik rook er dan denk ik weer een dikke john bij. Volgens mij wekte dat die hallucinaties op :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."