Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"85% van de wiet in Nederland is toch nederwiet? Dacht dat ik dat ergens had gelezen een paar maanden terug"
"Ja, ik heb precies hetzelfde, ik smoke ook elke dag nogal veel, en ik eet ook bijna niets. Eerst altijd vreetkicks gehad, en ineens (paar weken terug) stopte ik met eten, en ben sindsdien al 5 kilo ofso afgevallen"
"LSDmathXtc zei: had je er nu een propere grinder inzitte dan hadden ze die niet mogen afnemen, misschien wel omdat je in school was. mijn waterpijp (lag thuis dus niet openbaar) heeft de politie ook late vernietigen omdat er wiet meegerookt was. Klik om te vergroten... Nou de grinder was helemaal schoon en zat echt geen restje wiet in (iemand had namelijk geprobeerd super hya, hasj, ermee te verkruimelen en moest hem dus helemaal schoon maken) maar ook die zijn verboden in Belgie aangezien het een voorwerp voor drugs is. Zoiets zei die popo tegen mij :P"
"ik heb hier tamoxifen 20 liggen van m'n moeder, zijn deze snuifbaar? zo ja, wat is het effect en hoeveel moet ik ervan snuiven?"
"Ik heb hier 10 mg Oxynorm en 10 mg Oxazepam liggen, kan ik die snuiven? Ik heb ook nog Nexium 20 liggen, kan je dat snuiven? kan namelijk niets vinden op google"
"Oxynorm was wel chill ja, had zelf eerst Oxycontin en die was ook best fijn, alleen toen ik daar 50 mg van op had moest ik kotsen Oxynorm net 30 mg van gesnoven en voelde me euforisch. Van die Oxazepam waar ik net 20 mg van heb weggesnoven voel ik weinig. Nexium moet ik nog proberen"
"Ik had 4x10mg Oxazepam gesnoven en 3x10mg Oxynorm, ging heerlijk, alleen sliep vanmorgen door m'n wekker"
"heb vanmiddag iets van 40 mg over de middag gesnoven, maar niet egt veel gevoeld"
"Ik zal nooit wraak nemen op m'n ex, als je een leuke tijd met haar hebt gehad ga ik geen wraak nemen, of ze moet natuurlijk vreemd gaan met m'n beste maat of zoiets ergs, dan is het pas tijd voor wraak"
"Ik heb wel eens gehoord van mensen dat het mogelijk is om paddo's te roken. Is dat ook echt mogelijk?"