Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo creatievelingen, Ik heb onder andere op dit forum interessante handleidingen gezien voor het maken van een waterpijp uit een plastic fles. Bij veel van deze handleidingen is het de bedoeling dat er een joint mee wordt gerookt, maar ik wil puur roken. Ik ben op zoek naar een manier om de wiet goed te verhitten, en ik heb iets gezien waarbij een colablikje wordt gebruikt. Ik heb echter geen enkel idee hoe dit werkt, kan iemand het me uitleggen? Andere methoden om de pure wiet op temperatuur te brengen zijn ook welkom, maar ik ben in het bijzonder benieuwd naar wat ik maar even de blikjes-methode zal noemen"
"paar keer gedaan, nergens last van gehad."
"Ik heb ergens gelezen dat het 7 keer zoveel is, maar dat zal wel afhangen van hoeveel wiet, etc. Er zit inderdaad veel meer schadelijke zooi in dan in sigaretten, maar gemiddeld genomen is wiet roken niet veel schadelijker dan gewoon roken, omdat (uitzonderingen daargelaten) niemand 10 joints per dag wegpaft, en sigaretten er bij een 'normale' roker er wel in dat tempo doorheen kunnen gaan."
"amnesia haze en silver haze"
"lakse persoonlijkheid hebben en blowen is geen goede combinatie. Stop met blowen, dan komt je persoonlijkheid ook wel goed Tis normaal dat je school geen bal aan vindt, dat is gewoon die periode van je leven waarin bijna niets je boeit :P. School doe je omdat het moet, werken doe je voor de centen, en wat je er allemaal mee opschiet is je nog niet allemaal even duidelijk. Dat gaat vanzelf wel over. Stop wel met blowen, anders gaat het niet over, en zul je altijd overal tegenop blijven zien, kom je geen fuck verder in je leven en zul je nooit uitdagingen vinden die je voldoening geven. Geluk moet je zelf vinden, dat kun je niet krijgen door altijd maar te stonen. Uiteindelijk zul je je er zelfs beter van gaan voelen . Ff doorzetten dus!"
"Koop een achterlijk dure bong, zodat je geen geld meer hebt om dagelijks te blowen. Als je dan beseft dat je je 'hobby' niet meer kan betalen zie je misschien in waar je mee bezig bent En anders zou ik een acryl bong kopen. Kun je voor relatief weinig geld toch een redelijk grote kopen."
"0,071428571428571 momenteel. tis ook wel es meer."
"Als ik hier zo doorheen scroll zie ik best veel herkenbare dingen . Maar ik zal ook even mijn bijdrage leveren. Je weet dat je teveel blowt als je bij elk plantje dat je in het bos tegenkomt gaat proberen om het op te roken. Je weet namelijk maar nooit..."
"endor zei: StonerSmile zei: Ik gooi mn vuile was meestal naast de wasmand, omdat ik te lui ben om het er in te doen :P Klik om te vergroten... Toppunt van luiheid Klik om te vergroten... Daarom heb ik een washoek. Gewoon een hoekje in mijn kamer waar ik mijn was heen kan smijten."
"zou je het 'bakje' waar je de wiet in doet van aluminiumfolie kunnen maken, op een dusdanige manier dat de pen die in vele voorbeelden wordt gebruikt niet smelt? Of verdampt al je wiet dan weg en hou je niks meer over om zelf te paffen?"