Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beter lik je het niet, keta is sowieso al niet goed voor je maag, als het er dan ook nog daadwerkelijk in terecht komt.."
"Dat noem je gewenning"
"Komeetman zei: belgiumket zei: Kaoutar zei: Dat noem je gewenning Klik om te vergroten... idd! ondertussen ben ik al gestopt geweest met ket maar uiteraard al deftig hervallen... spijtige zaak natuurlijk Klik om te vergroten... Jammer... 3 Gram per dag is gruwelijk veel, tevens ook een prijzige bedoening (ook al kom je er zeer goedkoop aan) Klik om te vergroten... En (ook al heeft het deels een helende werking), 't is toch niet zo heel goed voor je"
"Met speed valt het volgens mij nog wel mee? Het is minder erg dan met x of mdma"
"succes het zou wel beter zijn"
"Ik vind Meth veel te gevaarlijk om te proberen"
"Je gebruikt wel speed, maar je weet niet wat de gevolgen etc. zijn? En dat je gaat bektrekken?"
"Geniet van speed en wiet Bij mij gaat het stonede gevoel niet weg en wordt ik wakker, perfecte combinatie voor mij dus!"
"Precies 30 keer? Maar ehm, je hebt lijkt me wel wat informatie opgezocht over speed voordat je eraan wil beginnen lijkt me. Het is oppeppend, hartslag gaat omhoog, je voelt je heeeel wakker (met een klein beetje dan). Met grote hoeveelheden zou ik echt uitkijken, dan kan het wel mis gaan als je zelfs gek wordt van blowen"
"Ik kan niet meer tegen sterke drank nadat ik een avondje met mn vader heb meegedronken (oudjaarsavond, om 11 uur ben ik er maar mee gekapt en heb een kater van 2 dagen gehad). Dus ik zit lekker aan de wijn/malibu etc, maar dat duurt dan wel even"