Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine werkt niet meer??

Ketamine werkt niet meer??

20 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
tollerantie gaat met keta heel rap
ik zou als ik jou was ff een tijd stoppen maandje of 2 en het dan nog een keer proberen,

hoe het precies werkt in the brain heb ik neit echt verstand van, heb geloof ik in uit je bol gelezen dat het zijn werking voral moet hebben doordat het je zintuigen afsluit of zo maar ik weet het niet precies
K
Knakworst182Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik gebruik nu al geruime tijd ketamine (een maand of :sunglasses:, maar merk er niet veel van, het werkt nog wel, maar tis net of het alleen nog een licht verdovende werking heeft en niet meer dat trippy effect zeg maar. Ik heb ook een paar weken achter elkaar elke dag gesnoven (want ik snuif het). De ketamine die ik gebruik is echt wel goed, want andere mensen snuiven een lijn van 3 cm en kunnen amper meer lopen, terwijl als ik een halve gram opsnuif ik net zo makkelijk naar een feestje rijd. Ben inmiddels hevig geminderd, heb vorig weekend een klein lijntje op, maar voelde me er heel ongemakkelijk en misselijk bij, misschien toch een teken dat de tolerantie is afgenomen. Laatst had ik het met een lijn speed gecombineerd en toen werkte het wel ineens (werd hondsberoerd). Kan iemand mij vertellen hoe ketamine in de hersens werkt (welke neurotransmitters het vrijmaakt, blokkeert of zicht aan hecht)? Bij voorbaat dank
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
je bouwt tolerantie op en al sj ehet vaak gebruikt loopt dat sterk op ivm met speed blijf je wakkerder en werkt het heftiger.

ik zou gewoon een weekje pauze nemen en dan weer een lijntje proberen

Of gewoon langer stoppen :wink: maandje of 3
b
belgiumketLid
01-01-2024, 00:00
#4
Knakworst182 zei:
Hallo,

Ik gebruik nu al geruime tijd ketamine (een maand of :sunglasses:, maar merk er niet veel van, het werkt nog wel, maar tis net of het alleen nog een licht verdovende werking heeft en niet meer dat trippy effect zeg maar. Ik heb ook een paar weken achter elkaar elke dag gesnoven (want ik snuif het). De ketamine die ik gebruik is echt wel goed, want andere mensen snuiven een lijn van 3 cm en kunnen amper meer lopen, terwijl als ik een halve gram opsnuif ik net zo makkelijk naar een feestje rijd. Ben inmiddels hevig geminderd, heb vorig weekend een klein lijntje op, maar voelde me er heel ongemakkelijk en misselijk bij, misschien toch een teken dat de tolerantie is afgenomen. Laatst had ik het met een lijn speed gecombineerd en toen werkte het wel ineens (werd hondsberoerd). Kan iemand mij vertellen hoe ketamine in de hersens werkt (welke neurotransmitters het vrijmaakt, blokkeert of zicht aan hecht)? Bij voorbaat dank
Klik om te vergroten...
wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje. het werkt wel heel verslavend als je het steeds bij de hand hebt maar na langdurig gebruik kan je wel last krijgen van je blaas en/of maag zoals bloed pissen enzow ook je lever functie kan erdoor worden verstoord. Ikzelf en verschillende vrienden hebben dit probleem, als je naar de dokter gaat zal die geen oorzaak kunnen geven
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
belgiumket zei:
Knakworst182 zei:
Hallo,

Ik gebruik nu al geruime tijd ketamine (een maand of :sunglasses:, maar merk er niet veel van, het werkt nog wel, maar tis net of het alleen nog een licht verdovende werking heeft en niet meer dat trippy effect zeg maar. Ik heb ook een paar weken achter elkaar elke dag gesnoven (want ik snuif het). De ketamine die ik gebruik is echt wel goed, want andere mensen snuiven een lijn van 3 cm en kunnen amper meer lopen, terwijl als ik een halve gram opsnuif ik net zo makkelijk naar een feestje rijd. Ben inmiddels hevig geminderd, heb vorig weekend een klein lijntje op, maar voelde me er heel ongemakkelijk en misselijk bij, misschien toch een teken dat de tolerantie is afgenomen. Laatst had ik het met een lijn speed gecombineerd en toen werkte het wel ineens (werd hondsberoerd). Kan iemand mij vertellen hoe ketamine in de hersens werkt (welke neurotransmitters het vrijmaakt, blokkeert of zicht aan hecht)? Bij voorbaat dank
Klik om te vergroten...
wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje. het werkt wel heel verslavend als je het steeds bij de hand hebt maar na langdurig gebruik kan je wel last krijgen van je blaas en/of maag zoals bloed pissen enzow ook je lever functie kan erdoor worden verstoord. Ikzelf en verschillende vrienden hebben dit probleem, als je naar de dokter gaat zal die geen oorzaak kunnen geven
Klik om te vergroten...


is afkicken geen slim idee dan?
b
belgiumketLid
01-01-2024, 00:00
#6
belgiumket zei:
Knakworst182 zei:
Hallo,

Ik gebruik nu al geruime tijd ketamine (een maand of :sunglasses:, maar merk er niet veel van, het werkt nog wel, maar tis net of het alleen nog een licht verdovende werking heeft en niet meer dat trippy effect zeg maar. Ik heb ook een paar weken achter elkaar elke dag gesnoven (want ik snuif het). De ketamine die ik gebruik is echt wel goed, want andere mensen snuiven een lijn van 3 cm en kunnen amper meer lopen, terwijl als ik een halve gram opsnuif ik net zo makkelijk naar een feestje rijd. Ben inmiddels hevig geminderd, heb vorig weekend een klein lijntje op, maar voelde me er heel ongemakkelijk en misselijk bij, misschien toch een teken dat de tolerantie is afgenomen. Laatst had ik het met een lijn speed gecombineerd en toen werkte het wel ineens (werd hondsberoerd). Kan iemand mij vertellen hoe ketamine in de hersens werkt (welke neurotransmitters het vrijmaakt, blokkeert of zicht aan hecht)? Bij voorbaat dank
Klik om te vergroten...
wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje. het werkt wel heel verslavend als je het steeds bij de hand hebt maar na langdurig gebruik kan je wel last krijgen van je blaas en/of maag zoals bloed pissen enzow ook je lever functie kan erdoor worden verstoord. Ikzelf en verschillende vrienden hebben dit probleem, als je naar de dokter gaat zal die geen oorzaak kunnen geven
Klik om te vergroten...
ja, maar spijtig genoeg het makkelijker gezegd dan gedaan :(
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm snap ik.. afbouwen dan?

Want bloed pissen klinkt toch alsof je serieus probleem hebt gozer..
b
belgiumketLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dumpy zei:
hmm snap ik.. afbouwen dan?

Want bloed pissen klinkt toch alsof je serieus probleem hebt gozer..
Klik om te vergroten...
mja idd nu is het weer even beter maar een 7 tal vrienden van mij ( ook zware snuivers ) zitten nog steeds met het probleem... dus ketamine is niet geheel zonder risico
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#9
belgiumket zei:
Knakworst182 zei:
Hallo,

Ik gebruik nu al geruime tijd ketamine (een maand of :sunglasses:, maar merk er niet veel van, het werkt nog wel, maar tis net of het alleen nog een licht verdovende werking heeft en niet meer dat trippy effect zeg maar. Ik heb ook een paar weken achter elkaar elke dag gesnoven (want ik snuif het). De ketamine die ik gebruik is echt wel goed, want andere mensen snuiven een lijn van 3 cm en kunnen amper meer lopen, terwijl als ik een halve gram opsnuif ik net zo makkelijk naar een feestje rijd. Ben inmiddels hevig geminderd, heb vorig weekend een klein lijntje op, maar voelde me er heel ongemakkelijk en misselijk bij, misschien toch een teken dat de tolerantie is afgenomen. Laatst had ik het met een lijn speed gecombineerd en toen werkte het wel ineens (werd hondsberoerd). Kan iemand mij vertellen hoe ketamine in de hersens werkt (welke neurotransmitters het vrijmaakt, blokkeert of zicht aan hecht)? Bij voorbaat dank
Klik om te vergroten...
wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje. het werkt wel heel verslavend als je het steeds bij de hand hebt maar na langdurig gebruik kan je wel last krijgen van je blaas en/of maag zoals bloed pissen enzow ook je lever functie kan erdoor worden verstoord. Ikzelf en verschillende vrienden hebben dit probleem, als je naar de dokter gaat zal die geen oorzaak kunnen geven
Klik om te vergroten...
Heftig, ik zou de ket is laten testen. Misschien zit er rommel doorheen.
Ben zelf ook een echte ket junk en ken ong 6 mensen die elke dag ket snuiven en nog nooit bij iemand deze problemen gehoord. Wel 1 persoon nier stenen gehad. Maar weet niet of dat door de ket komt.
b
belgiumketLid
01-01-2024, 00:00
#10
slipperman89 zei:
belgiumket zei:
Knakworst182 zei:
Hallo,

Ik gebruik nu al geruime tijd ketamine (een maand of :sunglasses:, maar merk er niet veel van, het werkt nog wel, maar tis net of het alleen nog een licht verdovende werking heeft en niet meer dat trippy effect zeg maar. Ik heb ook een paar weken achter elkaar elke dag gesnoven (want ik snuif het). De ketamine die ik gebruik is echt wel goed, want andere mensen snuiven een lijn van 3 cm en kunnen amper meer lopen, terwijl als ik een halve gram opsnuif ik net zo makkelijk naar een feestje rijd. Ben inmiddels hevig geminderd, heb vorig weekend een klein lijntje op, maar voelde me er heel ongemakkelijk en misselijk bij, misschien toch een teken dat de tolerantie is afgenomen. Laatst had ik het met een lijn speed gecombineerd en toen werkte het wel ineens (werd hondsberoerd). Kan iemand mij vertellen hoe ketamine in de hersens werkt (welke neurotransmitters het vrijmaakt, blokkeert of zicht aan hecht)? Bij voorbaat dank
Klik om te vergroten...
wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje. het werkt wel heel verslavend als je het steeds bij de hand hebt maar na langdurig gebruik kan je wel last krijgen van je blaas en/of maag zoals bloed pissen enzow ook je lever functie kan erdoor worden verstoord. Ikzelf en verschillende vrienden hebben dit probleem, als je naar de dokter gaat zal die geen oorzaak kunnen geven
Klik om te vergroten...
Heftig, ik zou de ket is laten testen. Misschien zit er rommel doorheen.
Ben zelf ook een echte ket junk en ken ong 6 mensen die elke dag ket snuiven en nog nooit bij iemand deze problemen gehoord. Wel 1 persoon nier stenen gehad. Maar weet niet of dat door de ket komt.
Klik om te vergroten...
over de kwaliteit valt zeker niet te twijfelen hoor, maar deze problemen steken pas de kop op na echt een veelvuldig en langdurig gebruik
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#11
belgiumket zei:
slipperman89 zei:
belgiumket zei:
Knakworst182 zei:
Hallo,

Ik gebruik nu al geruime tijd ketamine (een maand of :sunglasses:, maar merk er niet veel van, het werkt nog wel, maar tis net of het alleen nog een licht verdovende werking heeft en niet meer dat trippy effect zeg maar. Ik heb ook een paar weken achter elkaar elke dag gesnoven (want ik snuif het). De ketamine die ik gebruik is echt wel goed, want andere mensen snuiven een lijn van 3 cm en kunnen amper meer lopen, terwijl als ik een halve gram opsnuif ik net zo makkelijk naar een feestje rijd. Ben inmiddels hevig geminderd, heb vorig weekend een klein lijntje op, maar voelde me er heel ongemakkelijk en misselijk bij, misschien toch een teken dat de tolerantie is afgenomen. Laatst had ik het met een lijn speed gecombineerd en toen werkte het wel ineens (werd hondsberoerd). Kan iemand mij vertellen hoe ketamine in de hersens werkt (welke neurotransmitters het vrijmaakt, blokkeert of zicht aan hecht)? Bij voorbaat dank
Klik om te vergroten...
wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje. het werkt wel heel verslavend als je het steeds bij de hand hebt maar na langdurig gebruik kan je wel last krijgen van je blaas en/of maag zoals bloed pissen enzow ook je lever functie kan erdoor worden verstoord. Ikzelf en verschillende vrienden hebben dit probleem, als je naar de dokter gaat zal die geen oorzaak kunnen geven
Klik om te vergroten...
Heftig, ik zou de ket is laten testen. Misschien zit er rommel doorheen.
Ben zelf ook een echte ket junk en ken ong 6 mensen die elke dag ket snuiven en nog nooit bij iemand deze problemen gehoord. Wel 1 persoon nier stenen gehad. Maar weet niet of dat door de ket komt.
Klik om te vergroten...
over de kwaliteit valt zeker niet te twijfelen hoor, maar deze problemen steken pas de kop op na echt een veelvuldig en langdurig gebruik
Klik om te vergroten...
Ik zelf doe het ong 1,5 jaar echt veel. Maar iemand die ik ken die ook verkocht zit er toch al zeker 3 jaar dagelijks aan.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is er dan nog sprake van effect als je het elke dag doet?
Ket is volgens mij toch stuk verslavender dan de meeste denken.. merkte ik al na mn eerste lijn.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoe schadelijk is Ket eigenlijk, valt het meer in de categorie xtc/speed of meer in de categorie paddos/lsd , aangezien het volgens mij eeen beetje van allebei weg heeft ?
b
belgiumketLid
01-01-2024, 00:00
#14
DarkScope zei:
hoe schadelijk is Ket eigenlijk, valt het meer in de categorie xtc/speed of meer in de categorie paddos/lsd , aangezien het volgens mij eeen beetje van allebei weg heeft ?
Klik om te vergroten...
is eigenlijk niet zo te vergelijken.... maar kan wel na verloop van tijd serieuze kwalen veroorzaken. maar dan moet je echt wel sterk overdrijven :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
belgiumket zei:
wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje.
Klik om te vergroten...

3-4 gram ketsaminie per dag 1 jaar lang !!!! ??

is dit echt serieus of een goede gouwe ouwe hoax ik doe stoer opmerking.

Als dit echt waar is zou ik serieus hulp gaan zoeken.
Als het niet waar is ook .....
'

:hearteyes:
b
belgiumketLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
belgiumket zei:
wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje.
Klik om te vergroten...

3-4 gram ketsaminie per dag 1 jaar lang !!!! ??

is dit echt serieus of een goede gouwe ouwe hoax ik doe stoer opmerking.

Als dit echt waar is zou ik serieus hulp gaan zoeken.
Als het niet waar is ook .....
'

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

mja dat besef ik maar al te goed, ondertussen zit ik nog maar aan 1tje per dag :)
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergine25 zei:
belgiumket zei:
wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje.
Klik om te vergroten...

3-4 gram ketsaminie per dag 1 jaar lang !!!! ??

is dit echt serieus of een goede gouwe ouwe hoax ik doe stoer opmerking.

Als dit echt waar is zou ik serieus hulp gaan zoeken.
Als het niet waar is ook .....
'

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
3-4 gram per dag HMMMM Mocht ik ook maar van die luxe genieten :grin: Zit meestal maar aan een grammetje per dag :P
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat noem je gewenning
b
belgiumketLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kaoutar zei:
Dat noem je gewenning
Klik om te vergroten...
idd! ondertussen ben ik al gestopt geweest met ket
maar uiteraard al deftig hervallen...
spijtige zaak natuurlijk
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
belgiumket zei:
Kaoutar zei:
Dat noem je gewenning
Klik om te vergroten...
idd! ondertussen ben ik al gestopt geweest met ket
maar uiteraard al deftig hervallen...
spijtige zaak natuurlijk
Klik om te vergroten...

Jammer... 3 Gram per dag is gruwelijk veel, tevens ook een prijzige bedoening (ook al kom je er zeer goedkoop aan)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."