#1
Update van de situatie nu. Ben nu voor de 3de dag ghb vrij, maar ik heb van veel moeten afbouwen. Is nu de vierde poging in 8 maanden of zo. Eerste poging was gewoon cold turkey en dat viel al bij al nogal mee, maar mijn gebruik lag ook niet zo hoog. Lichamelijk alleen een beetje stramme spieren en zweten als een gek de eerste nacht. Maar dat nuchter zijn ging alweer gauw vervelen dus dat duurde niet lang. Pakweg 4 dagen geen G gehad te hebben was ik er weer mee vertrokken. Dat ging goed een paar maanden... Tot ik het besef kreeg dat ik ongeveer 10 ml om de 2 uur nam ook snachts. Mmmm dat leek me te veel dus na wat opzoekingswerk erachter gekomen dat je bij zulk gebruik voorzichtig moet stoppen. K no problemo dan minderen we dat gewoon dacht ik, is ook fijn kan ik dit weekend nog eens spacen. Dus maandag minder, en dat ging goed dinsdag minder woensdag ook prima. Donderdag tja uitspatting ben ook maar een mens.
Resultaat: nu is het weekend maar maandag gaan we er de volle 100% voor. Prima plan dacht ik, maar zo heb je elke week wel eens een dag dat je liever foert allemaal zegt. Soms zelfs twee dagen. En soms een ganse week.
Voel je hem komen? Na 4 maanden afbouwen nam ik nu 20 ml om de 2 uur op een rustige dag.
Als ik dan las over welke mogelijke gevolgen een lichte lichamelijke terugslag kon hebben en dan even rekensommetje.... Kut...
Goed weer opzoeken en bijleren want dit is gevaarlijk spul bleek nu wel. Kies je voor de meest voor de hand liggende keuze een crisisontwenningskliniek in "Genk" (de naam zal ik maar niet noemen.) Nou hoe dat verliep kan je hogerop vinden. Nogmaals bedankt egocentrische alwetende zorgverlening van mijn kl*ten.
Maar lieve mensjes als ik zeg dat ik ga stoppen dan bedoel ik ook dat ik ZEG dat ik ga stoppen.
Nee dit was niet meer te doen, ik ging meerdere keren per dag om, had gaten in mijn geheugen sliep door het gebruik snachts zelden langer dan 3uur per nacht.
Komt dan de derde poging alles eens op een rijtje zeten heb toen een week bijgehouden wat er aan vloei doorging daar een gemiddelde van gemaakt, daar nog een 20ml van afgetrokken en dat zou dan mijn eerste dag zijn in het afbouwen van de G op 14 dagen. En om het helemaal klaar en duidelijk te laten zijn die hoeveelheid elke dag 2,5ml minder en op voorhand allemaal mooi afvullen in flesjes en pakketjes ervan maken zodat ik mezelf niet kon beliegen.
http://picasaweb.google.nl/lh/photo/-oU ... directlink
Het totaalplan.
http://picasaweb.google.nl/lh/photo/CaI ... directlink
Dat zou dan 70 ml voor dag 1 zijn.
http://picasaweb.google.nl/lh/photo/mbJ ... directlink
Vond het van mezelf een puik uitgewerkt plan.... Helaas het overmoedig naar beneden halen van mijn geschatte dag dosis was al te groot en bovendien was ik liever redelijk ziek gedurende 3 uur om dan een half uur goed te zijn.
Dit werkte dus ook niet... Met de moed der wanhoop heb ik dan maar een vriendin aangesproken (die me ondertussen ook meer als zat geworden was) het probleem voor zover mogelijk uitgelegd en ....... wat denk je? In nood kent mijn zijn naaste of hoe zeggen ze zoiets?? Ze wilde absoluut en totaal niks met drugs te maken hebben ze wou die rommel nooit meer in haar huis. Het soort persoon dat al rode vlekken krijgt bij een glas bier, je kent dat type wel. Desondanks ben ik met haar aan tafel mogen gaan zitten ik heb er al mijn G achtergelaten, samen hebben we een schema opgesteld, waarover ze waakte en zorgvuldig opvolgde, en mede dankzij haar ben ik bezig met het GHB verhaal eindelijk af te sluiten. Dus bij deze BEDANKT
je bent de beste.
Resultaat: nu is het weekend maar maandag gaan we er de volle 100% voor. Prima plan dacht ik, maar zo heb je elke week wel eens een dag dat je liever foert allemaal zegt. Soms zelfs twee dagen. En soms een ganse week.
Voel je hem komen? Na 4 maanden afbouwen nam ik nu 20 ml om de 2 uur op een rustige dag.
Als ik dan las over welke mogelijke gevolgen een lichte lichamelijke terugslag kon hebben en dan even rekensommetje.... Kut...
Goed weer opzoeken en bijleren want dit is gevaarlijk spul bleek nu wel. Kies je voor de meest voor de hand liggende keuze een crisisontwenningskliniek in "Genk" (de naam zal ik maar niet noemen.) Nou hoe dat verliep kan je hogerop vinden. Nogmaals bedankt egocentrische alwetende zorgverlening van mijn kl*ten.
Maar lieve mensjes als ik zeg dat ik ga stoppen dan bedoel ik ook dat ik ZEG dat ik ga stoppen.
Nee dit was niet meer te doen, ik ging meerdere keren per dag om, had gaten in mijn geheugen sliep door het gebruik snachts zelden langer dan 3uur per nacht.
Komt dan de derde poging alles eens op een rijtje zeten heb toen een week bijgehouden wat er aan vloei doorging daar een gemiddelde van gemaakt, daar nog een 20ml van afgetrokken en dat zou dan mijn eerste dag zijn in het afbouwen van de G op 14 dagen. En om het helemaal klaar en duidelijk te laten zijn die hoeveelheid elke dag 2,5ml minder en op voorhand allemaal mooi afvullen in flesjes en pakketjes ervan maken zodat ik mezelf niet kon beliegen.
http://picasaweb.google.nl/lh/photo/-oU ... directlink
Het totaalplan.
http://picasaweb.google.nl/lh/photo/CaI ... directlink
Dat zou dan 70 ml voor dag 1 zijn.
http://picasaweb.google.nl/lh/photo/mbJ ... directlink
Vond het van mezelf een puik uitgewerkt plan.... Helaas het overmoedig naar beneden halen van mijn geschatte dag dosis was al te groot en bovendien was ik liever redelijk ziek gedurende 3 uur om dan een half uur goed te zijn.
Dit werkte dus ook niet... Met de moed der wanhoop heb ik dan maar een vriendin aangesproken (die me ondertussen ook meer als zat geworden was) het probleem voor zover mogelijk uitgelegd en ....... wat denk je? In nood kent mijn zijn naaste of hoe zeggen ze zoiets?? Ze wilde absoluut en totaal niks met drugs te maken hebben ze wou die rommel nooit meer in haar huis. Het soort persoon dat al rode vlekken krijgt bij een glas bier, je kent dat type wel. Desondanks ben ik met haar aan tafel mogen gaan zitten ik heb er al mijn G achtergelaten, samen hebben we een schema opgesteld, waarover ze waakte en zorgvuldig opvolgde, en mede dankzij haar ben ik bezig met het GHB verhaal eindelijk af te sluiten. Dus bij deze BEDANKT
