Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTemazepam na speed

Temazepam na speed

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hej jongens,

Vandaag temazepam losgekregen bij m'n dokter! :grin: Het zijn liquid caps van 10 mg. Hoeveel adviseren jullie te nemen als ik vannacht om uurtje of 08.00 thuis kom van Awake ben en over de hele avond 1 bommetje heb gehad van 0,05 gram, 74% amf om uurtje of 01.00?

Thanks alvast!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan zou ik op z'n vroegst na 10 uur 20mg temazepam pakken, maar liever pas na 12 uur.
Dat is uiteraard wel de verantwoorde manier, je kan ook om 8 uur als je thuiskomt 30/40 mg droppen en je lichaam even uitdagen.
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Hej jongens,

Vandaag temazepam losgekregen bij m'n dokter! :grin: Het zijn liquid caps van 10 mg. Hoeveel adviseren jullie te nemen als ik vannacht om uurtje of 08.00 thuis kom van Awake ben en over de hele avond 1 bommetje heb gehad van 0,05 gram, 74% amf om uurtje of 01.00?

Thanks alvast!
Klik om te vergroten...
beetje klein bommetje niet?
daar slaap je egt wel op.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
trippykees zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Hej jongens,

Vandaag temazepam losgekregen bij m'n dokter! :grin: Het zijn liquid caps van 10 mg. Hoeveel adviseren jullie te nemen als ik vannacht om uurtje of 08.00 thuis kom van Awake ben en over de hele avond 1 bommetje heb gehad van 0,05 gram, 74% amf om uurtje of 01.00?

Thanks alvast!
Klik om te vergroten...
beetje klein bommetje niet?
daar slaap je egt wel op.
Klik om te vergroten...
verschilt p/p genoeg mensen die daar niet van kunnen slapen als het goeie speed is
K
KanthorLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou zeggen zo'n 40mg. Anders is het een 'subtiele' dosis die je makkelijker doet inslapen. Met 40mg heb je de kans dat je hersentjes daadwerklijk lekker rustig worden zodat je goed kan slapen.

Zelf heb ik gister 80mg moeten gebruiken om te slapen, ook na speed gebruik. Moet ik er wel bijzeggen dat ik nagenoeg 18/7 GHB doe en dus een CNS heb die wel wat gewend is zeg maar.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kanthor zei:
Zelf heb ik gister 80mg moeten gebruiken om te slapen, ook na speed gebruik. Moet ik er wel bijzeggen dat ik nagenoeg 18/7 GHB doe en dus een CNS heb die wel wat gewend is zeg maar.
Klik om te vergroten...

80 :openmouth: :openmouth:

M'n Midazolam kwam op tijd binnen dus toch maar voor die gegaan :) Houd de temazepam nog even achter de hand. :) Thanks voor de antwoorden luitjes!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
trippykees zei:
beetje klein bommetje niet?
daar slaap je egt wel op.
Klik om te vergroten...
verschilt p/p genoeg mensen die daar niet van kunnen slapen als het goeie speed is
Klik om te vergroten...

Yup!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Had je niet zo lang geleden niet ook al een topic hierover geopend?
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Temazepam is een vrij milde tranquillizer.

Ik heb betere ervaringen met Lexotanil (bromazepam 12 mg) en Tranxilium (60 mg).
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Had je niet zo lang geleden niet ook al een topic hierover geopend?
Klik om te vergroten...

Nee dat ging over WELKE benzo te gebruiken na speed. viewtopic.php?f=25&t=19767

Deze gaat over de dosis. :wink:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je nog geen benzo's gewend bent zou ik 20 mg pakken de eerste keer. De eerste keer dat ik dat nam moest ik snel naar m'n bed kruipen voordat ik omviel en gewoon op de trap crashte. Maar goed was nuchter en ben een klein meisje. Het zou jammer zijn als je teveel ineens zou nemen. Je raakt er te snel gewend aan en dan werkt het niet meer. Beter beginnen met 20 mg en als je na een half uurtje nog niets voelt de dosis opvoeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."