Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc

3mmc

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Noëlle zei:
Hallo mensen, ik ben Noëlle en ik heb dus 3mmc gebruikt. (gesnoven) Nou is het zo dat ik nooit echt last van iets had zoals ziek voelen enz. Alleen nu heb ik sinds laatst dat als ik 3mmc snuif dat ik tegen het eind van de avond enorm misselijk word en een heel leeg gevoel in m’n maag heb. Ik heb altijd wel gehad dat ik een leeg gevoel had in mijn maag maar ik word nu echt misselijk en mn buik is super gevoelig, ik heb geprobeerd te eten en drinken van alles en nog wat maar niks helpt. Wat moet ik doen waardoor dit niet meer voor komt of dat de misselijkheid weg gaat?
Klik om te vergroten...
Goed eten en drnken voofaf, en capsules of bommetjes slikken ipv snuiven. Is imo by far de beste optie
K
KaasKiller2000Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Doordat 3mmc de reuptake van dopamine en noradrenaline belemmerd, verhoogd de concentratie van deze neurotransmitters. Dit heeft bijvoorbeeld als gevolg dat de hardslag omhoog gaat, de vaten van de nieren zich verwijden en dat de darmen worden beïnvloed. Oftewel, de nieren scheiden meer vocht uit, waardoor uitdroging kan ontstaan. Ook hebben dopamine en noradrenaline dus invloed op de darmen. Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat het voedsel zich sneller door de darmen manoeuvreert. Dit heeft dan weer als gevolg dat voedingsstoffen niet goed opgenomen konden worden en dat de ontlasting vaak meer water bevat

Conclusie, misschien toch nog meer van te voren eten dan je gedaan had. Verder heeft je lichaam misschien teveel ruzie met het stofje, blijf altijd luisteren naar je lichaam. Als de stof niets is voor je lichaam, is het slim om het gewoon links te laten liggen.

Kleine toevoeging, serotonine heeft weer een hele andere werking op de nieren dan dopamine. Hierdoor gaat plassen op MDMA vaak lastiger dan speed of 3mmc.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Topic wordt verplaatst naar Research Chemicals subforum.
N
NoëlleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo mensen, ik ben Noëlle en ik heb dus 3mmc gebruikt. (gesnoven) Nou is het zo dat ik nooit echt last van iets had zoals ziek voelen enz. Alleen nu heb ik sinds laatst dat als ik 3mmc snuif dat ik tegen het eind van de avond enorm misselijk word en een heel leeg gevoel in m’n maag heb. Ik heb altijd wel gehad dat ik een leeg gevoel had in mijn maag maar ik word nu echt misselijk en mn buik is super gevoelig, ik heb geprobeerd te eten en drinken van alles en nog wat maar niks helpt. Wat moet ik doen waardoor dit niet meer voor komt of dat de misselijkheid weg gaat?
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Had je inderdaad vooraf en tijdens voldoende gegeten/gedronken? Met terugwerkende kracht gaan eten zal niet gelijk helpen.
K
KaasKiller2000Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien een voor de hand liggende vraag, maar heb je voor het gebruik goed gegeten? En was je fris en fruitig toen je begon met het gebruik?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."