Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wanneer gaan we ons vastketenen met waterpijpen, Blunts , En alle andere rooktroep bij het binnenhof ??? !!!!"
"Ik heb ook zon pijpje , als ik hasj haal rol ik er altijd joints van. Maar ik neem meestal ook nog wel es een pijpje als ik dan zo een klein brokje nog heb fftjes lekker door het pijpje op , ik doe alleen onderop wat shag puu rodat het zeefje niet te heet word, T komt lekker in een keer hard aan ik vind die rush altijd wel lekker. Voel me dan echt zo een verstrooid kuikentje dat net uit een ei komt ofzo. Ik zeg Roken door een pijpje zeker relaxed !!!"
"Ja man van die braintrainigspelletjes doen is ook nog leuk om te doen als je stoned bent !!"
"Koop een goeie haze soort meestal iets duurder maar lekkere smaak en goed effectje , Ik rook zelf bijna alleen maar Hasj maar als ik weed haal haal ik zelf het liefst haze soorten !!"
"En of dit wel werkt ! Heb dit al es uitgeprobeerd en ik stond wel degelijk strak !!! Allee nadeel is dat het gaat aankoeken in het slangetje dus hij gaat vastlopen . Maar ik gaf toch liever de voorkeur aan een snuif , maar nu gelukkig niet meer ik ben blij dat ik het kan laten."
"Tsjaah grieperig betekent voor mij koud-warm flashes en ik vind dat altijd wel een lekker gevoel en met speed op heb ik dat ook wel dus denk dat het heftiger zal zijn. En er bestaat ook zoiets als medicinale speed dus dan kan je het ook zien als een medicijn . Misschien voel je je wel op en top fit ."
"Haha vannacht nog een plefke (zo noemen wij een pepsigaretje afgeleid van het allom bekende plofje) gerookt. Gewoon voor de grap we hadden nog een heel klein beetje pep te weinig voor een goed lijntje en was met een vriend van me en we hadden allebei nog meer zin in pep maarja het was al neit meer genoeg voor 1 lijn laat staan twee. Dus hadden we zoiets komen we rollen een plefke ( dit word eigenlijk nooit gedaan enzo voor mij was 1e keer ofzo en hij had dat al 6 jaar niet gedaan). Het heeft eigenlijk geen effect en de smaak tsjaah lekker is het niet echt enzo maar om het nou onbeschrijfelijk goor te noemen vind ik ook niet. Achja twas gewoon grappig ff je kleine laatste restje speed verkloten .!"
"Het is weer zover , na een half jaar heb ik het weer verbroken. Ik had gezegd van dat ik geen pep meer wilde doen. maar er was weer een hakkefeest in de mondial (tent bij ons in de buurt) , De line up was te gek Tommyknocker, Panic en nog ander mooie namen. Ik ging dus met een vriend van me en aangezien we de laatste tijd erg veel xtc hebben genomen wilde we deze avond alleen alcohol gaan drinken. eerst bij hem een paar blikjes gedronken, en daarna op naar mondial. We waren al vroeg daar en het was niet erg druk dus begonnen we maar met zuipen eerst lekker wat pilsjes en ik ff een tequila shotje genomen en blijven doordrinken. Een vriendin van ons (Razor ) kwam na , zij doet wel vaker pep snuiven. Ik had ontiegelijke trek in pep gekregen en was al aardig van de kaart van de drank dus kon wel wat gerbuiken om nuchter te worden. Dus zij zegt tegen me damn je bent van de kaart wil je een snuif dus ik zo van ja. Naar de wc gegaan met het sealtje ff een lijntje gelegd , en ze had me verteld dat het erg goeie was , dus ik nam de snuif en het was echt heerlijke pep. Ik werd weer lekker nuchter en weer flink veel energie en een heerlijke rush over men lichaam, ik kon er weer tegen aan dus lekker hakken. Later heb ik nog een flinke snuif genomen, en die vriend van mij ook dit was al tegen het einde aan, en we hebben nog een uurtje staan hakken, Toen zijn we naar hem toe gegaan, razor had ons de pep gedoneerd die ze nog had (zakje leegkrabben) Hier hebben we bij hem nog 2 kleine lijntjes van genomen, en vette gesprekken gehad. Al met al een zwaar geslaagde avond. Maar van de ene kant ik had het een half jaar vol gehouden en nu weer gedaan, en de drang om het weer te doen is groot, dit was waarom ik eraf bleef. Maar ik heb een topavond gehad en die neemt niemand me af. Ik hoop gewoon zo dat ik het nu binnen de perken weet te houden."
"Thnx je geeft een erg goeie reflectie van mezelf weer. Maar ik heb stiekem toch ff wat geregeld, omdat we vanavond weer naar eindhoven gaan en een paar dagen van totale zelfdestructie hebben Lekker paar pilletjes naar binnen werken. En een snuifje erbij kan geen kwaad maar daarna weer voor een lange tijd van de pep af. Ik weet dat ik er goed af kan blijven ik heb zo men drugsmomenten. Dan gebruik ik ff paar weekjes best veel en dan een hele lange tijd niets ik kan er best verstandig mee omgaan vind ikzelf dus moet geen enkel probleem zijn ."
"het antwoord op deze brandende vraag is 0,05 g 0,5 g is een halve gram 500mg dus ik denk dat als je dat in 1 keer wegsnuift voor je eerste keer er een instant k-hole ofzo in je zit en je in het ziekenhuis wakker word. (Zelf nooit Keta gebruikt)"