Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gecondoleerd met je verlies Ik hou het maar op weed of alcohol."
"Ik zal het alleen gebruiken als ik te horen kreeg dat ik nog een week te leven had :P anders niet"
"Ik zou het alleen doen als ik een paar dagen te leven zou hebben :P"
"1. magic mushroom 2. alcohol 3. marihuanna"
"MALIBU, BOSWANDELING !!"
"Anoniem zei: Kom terug als je haren op je snikkel heb ... Klik om te vergroten... hahaha lool"
"Hoi, Ik had gelezen dat je van wiet creativier wordt. Heeft iemand iets prachtigs gemaakt toen ie high/stoned was? een songtext, tekening ofzo?"
"Succes !! ik ben ook gestopt al een maand, maar af en toe heb ik wel een gedachten zo iets als... een joint zou wel lekker zijn nu"
"Succes met de afkick"
"azgaza zei: Juultjuh zei: 1. magic mushroom 2. alcohol 3. marihuanna Klik om te vergroten... Alcohol boven wiet? Serieus? Echt? En je meent het?? Klik om te vergroten... euhhh ja ?... alcohol is lekker, wiet niet. Van alcohol kan je lekker los gaan... van wiet slaat je fantasie op hol en dan kan je aan dingen denken waar je liever niet aan hebt willen denken :P"