Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sublimo zei: En als je nu eens stopt met wiet roken elke dag ? Klik om te vergroten... Ik wou dat ik dat kon, ik heb het al zoveel geprobeerd, maar het lukt niet. Al mijn vrienden roken wiet, en ik ben daar bijna elke dag bij, en het is heel moeilijk voor mij, om er dan afteblijven."
"Wat kan ik er nu aan doen, dat ik zo beinvloedbaar ben?"
"gamezz zei: dus je rookt elke dag wiet maar krijgt hier wel angst gevoelens enzo van (of het versterkt ze toch) dus eigenlijk zou ik kunnen stellen dat je ook verslaafd bent aan de angst gevoelens? aangezien je deze graag elke dag terug roept door te blowen Klik om te vergroten... Nee dat is het niet, ik kan gewoon niet zonder, en ik ben niet fier dat ik blow, of wat dan ook gebruik, maar het lukt me niet om er af te blijven, en ik wil doodgraag stoppen!"
"Ik weet het, maar jullie doen precies of ik ben gek"
"Het gevoel is goed, maar de smaak is ontzettend vies!"
"Ik heb dat ook hoor. Ik voel dat ik naar het toilet moet, en als ik erop zit, dan lukt het niet. Het zal wel normaal zijn zeker?"
"Kriek ;D"
"Ik heb 2 keer lsd gepakt, & ik ben 2 keer slecht gegaan. Sindsdien, is alles anders, maar ik kan niet uitleggen hoe. Ik heb angststoornissen erdoor gekregen. Die komen op wanneer ik wiet rook. Als ik wiet rook, heb ik terug het gevoel van toen, een heel slecht gevoel, mijn lichaam voelt anders aan enzo. Het is niet dat ik dingen zie die er niet zijn, maar het gevoel komt wel terug. Weet iemand hoe dit komt of hoe dit weggaat? Ik heb dit al van vorig jaar in augustus. Dus bijna een jaar. Kan iemand me helpen aub?"
"Sublimo zei: Kun je dat gevoel en jouw angststoornissen eens beter beschrijven ? Wat je voelt enzo. Klik om te vergroten... Euh, dat is echt moeilyk hoor, maar ik zal het proberen. Ik begin te zweten, te paniekeren. Mijn hart slaat heel hard, last met ademen. Iets willen zeggen, maar het niet kunnen, omdat ik niet weet hoe ik het moet zeggen. Mijn lichaam voelt totaal anders aan. Ik heb schrik en weet niet van wat. Enzo verder.."
"Sublimo zei: Hoe waren de beide trips ? Wat ging er precies fout voor jou ? Heb je andere verslavingen gehad of nu op het moment ? Klik om te vergroten... Gewoon een ramp, dat was het ergste dat ik ooit in mijn hele leven heb meegemaakt. Ik dacht dat ik dood was, dat ik een geest was en dat niemand my kon zien. Maar dat ik er wel nog was. Ik dacht dat ik in een put viel. Het was gewoon een nachtmerrie, een ramp! Ik ben verslaafd, aan roken en wiet. Ik ben verslaafd geweest aan GHB Momenteel gebruik ik vooral: Wiet, Nicotine, XTC & Speed Wat ik allemaal al gebruikt heb: LSD, XTC, Speed, Medicijnen, Cocaine, GHB & Ketamine"