Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWTF is dit toch...

WTF is dit toch...

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JunkieEyesLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi,
Heb de zoekknop gebruikt, en heb ondervonden dan heel wat mensen die speed nasaal gebruiken last hebben van verstopte neus...
Zo zou ik mijn situatie ook noemen, alleen is het totaal iets anders...
mijn linkerneusgat is gewn toe gegaan nadat ik een lijntje legde (niks speciaals).. vanbuiten ziet mijn neus er normaal mooi recht uit, maar vanbinnen is het ronde neusgat dat je in rechts ziet, bij links nergens te bekennen... het is een spleet.. als ik druk uitoefen op het dichte gat ontploffen mijn oren bij wijze van spreke ^^.. maar er komt dan alleen een heel licht gepiep uit mijn neus. Na in 1 week dafalgan, sinutab, vaporatie, vix, een sinusspoeling en zo een spuitoplossing voor in je neus, heb ik een pincet gekocht, ingesmeerd met vaseline en deze ingebracht en in de spleet geschoven, en toen de pincet ontspannen, toen kon ik trg nrml ademen. Ik dacht, ah yes, eindelijk.. maar ik haalde de pincet er uit en plots was die weer potdicht.. dit is geen verkoudheid want ik heb geen extra slijmvlies of drukkende gevoel..
het is net alsof mijn neus verandert is in een sluitspier met zijn eigen willetje :')
Internet + drugsformum kent dit precies niet, maar ik sta open voor suggesties, meningen of mss een oplossing
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
't Zou kunnen zijn dat het misschien littekenweefsel is door het verneuken van je neusslijmvlies?
Of zit dat heel ergens anders? Komt een bloedneus van je neuswand om het zo maar te noemen of van je slijmvlies, of ergens anders vandaan?
Bloeden duidt op een wond lijkt me, dus dan door iedere keer dat je neus gaat bloeden als je je neus snuit na veel coke te hebben gebruikt of gewoon spontane bloedneuzen dan zijn dat een soort "wondjes" geweest. Op die wondjes komt nieuw weefsel wat uit kan gaan zetten net als littekenweefsel op de huid wat ook dik kan worden.

Het is maar een theorie natuurlijk.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
't Zou kunnen zijn dat het misschien littekenweefsel is door het verneuken van je neusslijmvlies?
Of zit dat heel ergens anders? Komt een bloedneus van je neuswand om het zo maar te noemen of van je slijmvlies, of ergens anders vandaan?
Bloeden duidt op een wond lijkt me, dus dan door iedere keer dat je neus gaat bloeden als je je neus snuit na veel coke te hebben gebruikt of gewoon spontane bloedneuzen dan zijn dat een soort "wondjes" geweest. Op die wondjes komt nieuw weefsel wat uit kan gaan zetten net als littekenweefsel op de huid wat ook dik kan worden.

Het is maar een theorie natuurlijk.
Klik om te vergroten...



Heb het stuk een paar keer gelezen, maar het gaat toch nergens over dat hij/zij een bloedneus heeft! Misschien, dat het linkerneusgat heel overgevoelig reageert, als er stoffen naar binnen komen, die niet goed zijn voor het gat. En dat je neusgat al heel gevoelig is. Ik heb ook heel gevoelige neusgaten. En ken dat piepende wel. Misschien dan beter door je rechterneusgat alleen snuiven! (Ga je wel beetje scheeflopen!) Of natuurlijk nog beter niet snuiven! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."