Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geen. Slapen is voor apen, kinderen en bejaarden!!"
"Alles is geestelijk verslavend. Soms is die vorm van verslaving slopender. Als jij iets ECHT NIET WIL dan lukt het veel makkelijker om ergens mee te stoppen. Dus ja benzo's zijn geestelijk verslavend."
"Zetpillen??"
"Marla Singer zei: Viagra? Klik om te vergroten... Dat is toch niet met een Z of ze hebben nu het alfabet ook al veranderd?? en zo ja wanneer"
"Ja! dus ik snap er geen flikker van... Misschien als je die zinnen nou eens recht zet kan ik het ook lezen"
"Ik had echt zin in een fucking boterham met pindakaas.. En ik met mijn stomme kop een boterhammetje klaarmaken. Eerlijk gezegd was het eerder een pindakaas met een beetje boterham. Watertandend keek ik naar mijn meesterwerk: een boterham met de halve pot pindakaas Ik zette mijn tanden in de overheerlijke verse boterham. En toen ging het fout! Ik had de eerste hap in me mond., En kreeg hem gewoon niet meer weggewerkt... De smeuïge substantie kon ik gewoon niet door me strot heen krijgen.. Als een hond die smakkend die kleffe zooi naar binnen werkt. Toen bedacht ik mezelf dat dat een van de stomste ideeën ooit was tijdens het gebruiken van XTC"
"Kreeg je ze weg :P haha als je ze weg kreeg: Respect"
"Blowen doe ik standaard, en ik vind het inderdaad een lekkere wending geven eraan. Maar blow toch vooral voor het overheerlijke smaakje. Tsja en alcohol ervaar ik dan zoals het is, een downer. Bier drink ik (onbewust) eigenlijk nooit meer. Voornamelijk vanwege de uppers. Ik wil gewoon lekker gaan van alleen xtc en het niet tegenwerken met alcohol. Waardoor het effect merkbaar wordt vermindert. Vind het zonde van de uppers. En nog een bijkomend nadeel van alcohol: uitdroging. Zodra je stopt met bier drinken krijg je zo'n ontzettende na-dorst. Ik probeer altijd dehydratie te voorkomen. Dus ik drink meestal lekker veel dubbel fris of water."
"TeKNoZem zei: Kermit zei: Na 2uur in een bos in de gietende regen te staan: "Wtf doen we hier eiglijk?" Klik om te vergroten... Haha! klinkt bekend! Of ergens op klimmen, een dak van een school ofzo en je hetzelfde afvragen. ;> Zo ben ik dus ook een keer wakker geworden bij een maat op z'n kamer, zonder maat, maar met een plantje. ;o Maat later terug gevonden in het bos. ;> Klik om te vergroten... Vraagje, Ben jij Captain Jack Sparrow??"
"ritalinjunk zei: 1,5 jaar bijna, komt goed denk je dan.. maar de tijd gaat hard..ritalin kan mij goed helpen maar dan moet ik het wel goed gebruiken.. gaat de goeie kant op gelukkig.. bedankt voor je intresse.. Groeten Klik om te vergroten... Zoals je zelf al zegt. Moet je het wel goed (gaan) gebruiken. Dan zal je vanzelf de juiste dosis toe kunnen passen. Good luck."