Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"is het normaal, dat je dealer je eerst heel snel dope komt bezorgen, bijv. binnen kwartier en na een paar weken je steeds minstens half uur tot uur minimaal of langer moet wachten moet wachten?"
"mijn eerste x was op mijn 24e, had er al vanaf m'n 12e intresse en ntrek/zin in. maar gewacht op de juiste tijd en personen"
"wat zijn je favoriete aanstekers voor drugs te gebruiken? ik heb het liefste Big aanstekers of Torch aanstekers, Big vooral omdat ze lekker lang meegaan. goedkope supermarkt gaan soms niet eens een week mee. en big heeft altijd de juiste formaat vlammetje, zonder dat je hem kan verstellen"
"ik heb een vraagje over de eagle bills shake vape, op internet staat dat hij bestand is tegen de Torchaansteker. is hij ook bestand tegen een gasfornuis, desnoods op laagste stand van het vuur? Antwoord gevonden denk en hoop ik, zo ff uitproberen en kijken of hert goed gaat"
"ik gebruik geen pep, maar base. ik vind het het heerlijk om eerst dik in de schulden te werken, en dat daarna creatief op te lossen en uitgebreid uitschrijven hoe het met geldzaken gaat of zou moeten gaan, kan daar dagen of langer mee bezig zijn en genieten"
"ik rookte pas base met iemand en zat op de bank, normaal als het goede sterke base is doe ik mn ogen dicht om beter te genieten, dus ik doe dat zoals gewoonlijk weer en opeens is hij paniekerig omdat mn pupillen verdwenen waren ofzo, voor mn gevoel had ik mn ogen gwn dicht. maar hij vertelde dat ze gwn open waren zonder pupillen. hoe kan dat?"
"in welke omgeving gebruiken jullie normaal basecoke, thuis, feesten, straat ofzo? en welk gereedschap gebruiken jullie daar allemaal bij? ik gewoon thuis op de bank, achter de pc en tv, alleen of met vrienden. ik gebruik of een lange stalen pijp of een glazen vaperizor, normale - of torch aansteker, potjes, verschillende vormen van lepels, zakmes, gasfornuis, knijpers, papiertjes, pijp-raggers/lonten. en soms schoonmaak alcohol, spiegel en creditcardgrinder ( en natuurlijk gaasjes met asbak en as)"
"Beertjhu zei: Je vriend was gewoon de weg kwijt denk ik Klik om te vergroten... dat is ie wel vaker, weet nu gewoon dat het een mongool is, want heb het verder dus ook nooit van iemand gehoord. maar vond het gewoon raar dat ie dat zei, snapte het niet. nu wel dus. ligt echt aan hem"
"Wie gebruikt na het roken van de basepijp het gasfornuis om verder te basen? En hebben jullie nog tips daarbij. Of maken jullie na een tijdje de basepijp te hebben gebruikt, hem schoon en roken dan die restjes op, zo ja hoe doen je dat? Welk gereedschap gebruik je daarbij? Ik zelf heb borsteltjes in verschillende uitvoeringen en formaten, maar werkt niet lekkerder dan het gasfornuis BTW geen aluminium pijpjes voor het fornuis gebruiken, die smelten weg"
"Echt niemand die dit doet? of maken jullie de pijpjes dan goed schoon en roken dan de eruit gekomen restjes op? ik heb dit geleerd van iemand die vanaf het begin van de Nederlandse crack tijd het gebruikt, en verder overal en iedereen die ik hier zie gebruiken (en er is een gasfornuis in de buurt), nadat alles op is of het pijpje begint verstopt te raken, het gasfornuis en roken de aangeslagen binnenkant van de pijp helemaal op, wat nog een sterker effect geeft en vele hits achter elkaar, meestal rond de 10, soms meer"