#1
is het heel normaal dat als je nieuw bij een vaste dealer bent, je steeds heel snel geholpen wordt. en een paar weken later je al snel een half uur tot een uur of veel langer moet wachten, wat de standaard wordt. is dat normaal?
Neem op dan sta al een halfuur voor je deur G
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."