Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"The Who Pink Floyd Rolling Stones en Joy division natuurlijk en van het hardere werk slayer dimmu borgir slipknot"
"Re: Lake zei: joy division *drumroll* Klik om te vergroten... I'll kill you and your dreams tonight Begin new life Bleed your death upon me Let your bloodline feed my youth"
"DonnieDark0 zei: The Doors Guns 'n Roses Pearl Jam Beck (kent iemand hun?) Oasis RHCP Klik om te vergroten... beck ken ik wel ja dit is een bekend nr van ze kun je vooral lekker meezingen In the time of chimpanzees I was a monkey Butane in my veins and I'm out to cut the junkie With the plastic eyeballs, spray-paint the vegetables Dog food skulls with the beefcake pantyhose Kill the headlights and put it in neutral Stock car flamin' with a loser and the cruise control Baby's in reno with the vitamin d Got a couple of couches, sleep on the love-seat Someone came in sayin' I'm insane to complain About a shotgun wedding and a stain on my shirt Don't believe everything that you breathe You get a parking violation and a maggot on your sleeve So shave your face with some mace in the dark Savin' all your food stamps and burnin' down the trailer park Yo. cut it. Soy un perdedor I'm a loser baby, so why don't you kill me' (double barrel buckshot) Soy un perdedor I'm a loser baby, so why don't you kill me' Forces of evil on a bozo nightmare Ban all the music with a phony gas chamber 'cause one's got a weasel and the other's got a flag One's on the pole, shove the other in a bag With the rerun shows and the cocaine nose-job The daytime crap of the folksinger slob He hung himself with a guitar string A slab of turkey-neck and it's hangin' from a pigeon wing You can't write if you can't relate Trade the cash for the beef for the body for the hate And my time is a piece of wax fallin' on a termite who's chokin' on the splinters Soy un perdedor I'm a loser baby, so why don't you kill me' (get crazy with the cheese whiz) Soy un perdedor I'm a loser baby, so why don't you kill me' (drive-by body-pierce) (yo bring it on down) Soooyy... 'em llik uoy t'nod yhw os, ybab resol a m'I rodedrep nu yoS [You can hear hear it if you reverse it.] (I'm a driver, I'm a winner; things are gonna change I can feel it) Soy un perdedor I'm a loser baby, so why don't you kill me' (I can't believe you) Soy un perdedor I'm a loser baby, so why don't you kill me' Soy un perdedor I'm a loser baby, so why don't you kill me' (Sprechen Sie Deutsch hier, Baby!) Soy un perdedor I'm a loser baby, so why don't you kill me' (know what I'm sayin'' )"
"en zo is het..Tommy vind ik nog steeds een pracht album...maar ook quad en ander werk van The Who blijft gewoon te mooi...denk nog met plezier terug dat ik naar hun concert vorig jaar ben geweest een andere goede tekstschrijver was natuurlijk Ian Curtis van Joy Division..."
"ik vind er nog best meer hoor die goed schrijven o.a. het lijstje van de topicstarter kan ik weinig tegenin brengen"
"^zuurpruim en joy division helpt mij juist van mijn depressies af"
"ik voel me nog prima hoor en lig er niet wakker van dat iedereen het bagger vind. ik luister wel lekker door. en dat spammen was idd niet normaal maar goed ook ik heb mijn maffe momenten"
"het is juist een troost in mijn depressieve bestaan.."
"als mijn leven voor mijn pepgebruik zonniger was zou ik idd stoppen en daarbij, zoveelgebruik ik nu ook weer niet..ja ik heb een periode gehad dat het teveel was maar nu heb ik het beter in de hand en dan nog jullie staan alweer klaar met wijze antwoorden terwijl jullie weinig tot niets van mij en mijn leven afweten en Dr. Tommy of JoyTommy is in het echte leven toch echt wel anders..hier speel ik mijn rol zoals zovelen.."
"Re: Hans zei: Ik moet hier snel weg.. ik krijg suicidale neigingen. Al dat verdriet en pijn in de wereld.. ik kan het gewoon niet meer aan. Elke dag wordt ik geconfronteerd met hoe lelijk en dik ik ben. Ik schaam me gewoon in het bijzijn van andere mensen. Er wordt zoveel van me verwacht. Iedereen zegt me dat ik blij moet zijn met wat ik heb. Maar dat kan ik gewoon niet. Ik ben ooit eens begonnen met in mijn armen te snijden, toen ik merkte wat voor aandacht ik kreeg van vrienden besloot ik het vaker te doen. Altijd als ik verdrietig ben snijd in mezelf en daar wordt ik nog veel verdrietiger om. Het liefst zet ik dan een plaatje van Joy Division op en ga keihard zitten janken en spammen op een forum. Dat blijkt helaas niet zo goed te werken als ik aandacht wil. Ik wordt meteen gebanned. Niemand begrijpt mij.. niemand.. Klik om te vergroten... heb je het nu over jezelf? :P of slaat deze beschrijving op mij. als dat zo is moet ik je helaas teleurstellen... verdriet en pijn in de wereld? intresseerd me weinig, dan zou ik idd mijn leven lang moeten janken... lelijk en dik? ook al mis..een wijf van mijn leeftijd en kinderen heeft mocht willen dat ze er uitziet zoals ik..en nee ik ben niet slank door het gebruik van speed..en ik heb nog altijd het geluk dat ze me dik 10 jaar jonger schatten hehe en in mezelf snijden doe ik ook al niet, ja ik word wel eens kwaad maar dan smijt ik mijn servies wel eens door het huis, heb ik gelijk weer een reden om te winkelen... en ja ik ben wat depressief ingesteld heb niet echt een makkelijk soepel leventje gehad..en daarbij heb ik altijd juist te weinig aandacht gevraagd als kind, wat ik nu dus maar even inhaal, tja beetje aandacht van mannetjes is wel eens leuk zo op zijn tijd en verder sar ik nogal graag en ja als je je dan verveeld is hier spammen wel grappig, ik heb best gelachen hoe ze blijven reageren en ja dan ga ik natuurlijk lekker door dus ik heb idd gespamd met een muziekje van joy division erbij maar dan lachend ipv jankend ik was juist supervrolijk want er was die dag ook nog eens een bezoekje aan mijn maatje gepland...."