Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nicolai zei: Vrouwen hebben geen minpunten en mannen zijn klootzakken. Klik om te vergroten... *hebben"
"Paradox zei: Wat een steeeeereotypes zeg! Klik om te vergroten... Is dat dan niet de bedoeling van dit topic.......? Iedereen verschilt toch...."
"ShootingStar zei: Drugs zijn gewoon een onderdeeltje van mijn leven. Niet veel en niet vaak, maar wel af en toe en altijd met veel plezier. Ik heb geen vriendinnetje, maar mocht ik een meisje ontmoeten dan zal ik er geen moment een geheim van maken. Mocht zij er wel een probleem van maken dan is het probleem vrij snel opgelost: dan is het gewoon geen meisje voor mij. Klik om te vergroten... zou helemaal door mij geschreven kunnen zijn"
"ben zelfs terug begonnen met blowen om een standpunt te maken... Misschien een beetje stom, maar 'k zou het toch niet lang volgehouden hebben Ondertusse is ze weg en ben ik nog eens een poging aan't doen om te stoppen/fel te minderen.... Zo zie je maar wat voor slechte invloed meiden kunnen hebben met hun ge*****"
"ps: mag je niets in scene zetten?"
"amen aan die titel!"
"al lang single, pas nog verliefd geweest maar bewust niets mee begonnen -waar ik ondertussen ZEER blij mee ben- en nu als single nog gelukkiger dan tevoren single zijn heerst!"
"Junk Deluxe zei: Volgens de aanklager belde een getuige de politie. Hij had gezien hoe de jonge Amerikaan naakt stond te staren naar het lijk van zijn makker. De getuige had Wyatt kort voor de moord een "vreemd drankje op basis van paddestoelen" zien drinken. Klik om te vergroten... Ze troffen de man in de woonkamer aan, en er is een getuige. Die getuige heeft die gast dus gewoon laten doen...? Maar waar ik dit stukje vooral voor citeerde, hoe kan je aan een drankje ZIEN dat het op paddestoelen is gebaseerd? Het verhaal lijkt mij op veel manieren ongeloofbaar"
"http://www.partywise.be/coke/index.html Die wou ik toch even meedelen Vele drugspreventies vindt ik persoonlijk kut en slaan op niet meer dan "doe het niet". Heb net deze website doorgestuurd gekregen en vond hem persoonlijk wel interessant en vooral ... eerlijk en informatief. Ik merk aan mezelf -op de manier waarop ik de informatie interpreteer- dat deze campagne veeeeeeel meer effect heeft dan andere. Ik kan naar de makers maar 1 ding zeggen: thumbs up! Graag jullie mening over deze site (PS: hem helemaal doornemen kost je max 5-10 min werk)"
"Elfquest zei: De wc bril omhoog laten staan. Klik om te vergroten... Waarom zijn wij massaal gezwicht voor deze vrouwen logica!!!!?????!!!! Klik om te vergroten... haha: http://www.youtube.com/watch?v=0YqmX81XFqw /strijk"