Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshulp gezocht!

hulp gezocht!

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
En weer moet het een negatief beeld scheppen, kudo's!
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen.

ik ben een 21 jarige student media en entertainment management en ik ben opzoek naar mensen die mij zouden kunnen helpen met een opdracht voor school

ik zal even in het kort mijn schoolopdracht uitleggen. ik heb van mijn docent het thema drugs gekregen en moet daar een topic bij vinden, in dit topic moet het gaan om een relatie conflict.

dit betekent dat ik 2 mensen moet vinden die een relatie hebben met elkaar (vriend en vriendin, huisgenoten, broer/zus, buurman/vrouw, ouders en zoon/dochter etc)

tevens moet er tussen deze 2 mensen een conflict zijn (waarin conflict kan gaan van ik ben er niet blij mee dat je drugs gebruikt tot omdat ik drugs heb gebruikt ben ik uit huis gezet *in andere woorden conflict hoeft niet perse iets heel ernstigs te betekenen het kan ook om een verschil van mening gaan*)

het uiteindelijke doel van mijn opdracht is dat ik 2 mensen interview (de personen uit de relatie) en daar dan uiteindelijk een script over schrijf

ben jij dus iemand (of ken jij iemand) die met een relatie conflict te maken heeft en zou je het niet erg vinden om je verhaal te vertellen voor mijn schoolopdracht, laat mij dan even iets weten (via een PM of gewoon hier in dit topic)

ik hoop van jullie te horen

Jasper
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
bij "relationshipconflict" haakte ik af.
Relatie conflict/probleem zou ook voldoen.
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehe engelse opleiding:grin: mijn excuses daarvoor:P ik zal mijn bericht even aanpassen:wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
bij "relationshipconflict" haakte ik af.
Relatie conflict/probleem zou ook voldoen.
Klik om te vergroten...

miereneuker...betekent hetzelfde..is hetzelfde.
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
En weer moet het een negatief beeld scheppen, kudo's!
Klik om te vergroten...

uhm. wie zegt dat het een negatief beeld moet scheppen. ja het moet om een conflict gaan. wat is daar negatief aan? die conflicten zijn er toch en die moeten opgelost worden. hoe? door erover te praten. anyway, ik zoek nog steeds hulp voor mijn schoolopdracht. als je die niet kan geven hoef je ook niet van dat belachelijke commentaar te geven
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
mauroo zei:
volgens mij was die reactie over jaap en wanda een beetje sarcastisch niet?
Klik om te vergroten...
Waarom? Ze hebben issues en Jaap praat er graag over.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het niet zo'n belachelijk commentaar. Er komen hier talloze mensen die nog nooit drugs gebruikt hebben en er een cliche beeld van hebben om schoolwerkstukken en kranteartikelen enzo te schrijven.
En als je dan begint met conflict en drugs te combineren, dan ga je toch wel weer heel hard richting het negatieve cliche beeld niet waar ?

We helpen graag mensen die iets positiefs willen schrijven of op zijn minst zelf weten waar ze over praten :) Vraag maar eens of je een werkstuk mag maken over hoe drugs mensen dichter bij elkaar brengt, ik weet zeker dat je direct medewerking vind.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien willen Jaap en Wanda je wel helpen :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
mauroo zei:
uhm. wie zegt dat het een negatief beeld moet scheppen.
Klik om te vergroten...
Jij:

mauroo zei:
ja het moet om een conflict gaan.
Klik om te vergroten...
"Nouhouuu, als je niets liefs kunt zeggen, zeg dan maar niks!" Nee. Zo werkt het niet. Daarbij moet je blij zijn dat ik je topic up, anders zou hij zo een paar pagina's verder zijn : D
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Daarbij moet je blij zijn dat ik je topic up, anders zou hij zo een paar pagina's verder zijn : D
Klik om te vergroten...


true that!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe je het ook wendt of keert, het is nou eenmaal een feit dat drugs toch ook voor conflicten kunnen zorgen. Dit heeft enerzijds te maken met de onwetendheid die heerst over drugs, maar anderzijds ook gewoon met mensen die de drugs onverantwoord/verkeerd gebruiken en daardoor in de problemen terecht komen.

Daarnaast heeft de ts het onderwerp voor zijn opdracht ook niet zelf verzonnen, maar is het de docent die dat voor de klas bedacht heeft. Beetje onterecht dus om hem aanvallend hierop aan te spreken.

Ik wens de ts iig succes met zijn opdracht, het lijkt me niet makkelijk om mensen te vinden die over hun drugsgerelateerde relatieproblemen geinterviewd willen worden, omdat hier toch wel een beetje een taboe op heerst in sommige milieus...
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#13
die hulp zou zeer gewaardeerd worden.

oh en even ter verduidelijking. ik ben opzich best blij met het thema dat ik gekregen heb. een van mijn klasgenoten heeft extreme sex als thema gekregen, om maar een voorbeeld te geven. het is in ieder geval vrij lastig om juist over relatieconflicten mensen te vragen hen te interviewen maar goed wie weet.

in ieder geval bedankt voor de positieve (en negatieve) reacties
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#14
hmm ik ging net even de rest van het forum rond.

volgens mij was die reactie over jaap en wanda een beetje sarcastisch niet?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
mauroo zei:
ok. dan heb ik dat verhaal van jaap en wanda verkeerd begrepen.

enig idee hoe ik ze kan bereiken (zit jaap hier ook op dit forum?)
Klik om te vergroten...
Ja, Jaap is de schrijver van dat verhaal dat je verkeerd begreep. Als je onder zn username op `pb` klikt kun je hem een, jawel, pb sturen.
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#16
ok. dan heb ik dat verhaal van jaap en wanda verkeerd begrepen.

enig idee hoe ik ze kan bereiken (zit jaap hier ook op dit forum?)
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#17
okidoki. thanks in ieder geval ik ga het direct proberen
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ps: mag je niets in scene zetten?
m
maurooLid
01-01-2024, 00:00
#19
nee helaas niet. als er fraude wordt gepleegd en ze komen erachter mag ik niet meer op examen en kan ik mijn jaar dus weer opnieuw doen.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#20
mauroo zei:
nee helaas niet. als er fraude wordt gepleegd en ze komen erachter mag ik niet meer op examen en kan ik mijn jaar dus weer opnieuw doen.
Klik om te vergroten...

Wil je niet tot immoreel gedrag aanzetten maar dat wordt nooit en te nimmer gecheckt op waarheid. Dat is jouw docent echt teveel moeite. Mocht je je eigen fantasie niet willen gebruiken. Misschien dat SimBeSim & bier, beiden lid van dit forum, je verder kunnen helpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."