#1
En weer moet het een negatief beeld scheppen, kudo's!
Oom Klaas zei:bij "relationshipconflict" haakte ik af.
Relatie conflict/probleem zou ook voldoen.
Exceptional Insight zei:En weer moet het een negatief beeld scheppen, kudo's!
Waarom? Ze hebben issues en Jaap praat er graag over.mauroo zei:volgens mij was die reactie over jaap en wanda een beetje sarcastisch niet?
Jij:mauroo zei:uhm. wie zegt dat het een negatief beeld moet scheppen.
"Nouhouuu, als je niets liefs kunt zeggen, zeg dan maar niks!" Nee. Zo werkt het niet. Daarbij moet je blij zijn dat ik je topic up, anders zou hij zo een paar pagina's verder zijn : Dmauroo zei:ja het moet om een conflict gaan.
Daarbij moet je blij zijn dat ik je topic up, anders zou hij zo een paar pagina's verder zijn : D
Ja, Jaap is de schrijver van dat verhaal dat je verkeerd begreep. Als je onder zn username op `pb` klikt kun je hem een, jawel, pb sturen.mauroo zei:ok. dan heb ik dat verhaal van jaap en wanda verkeerd begrepen.
enig idee hoe ik ze kan bereiken (zit jaap hier ook op dit forum?)
mauroo zei:nee helaas niet. als er fraude wordt gepleegd en ze komen erachter mag ik niet meer op examen en kan ik mijn jaar dus weer opnieuw doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."