Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, De enkele keren dat ik ketamine heb gebruikt deed ik het in een huiskamer of in een slaapkamer en dan nam ik ook een vrij grote dosis. ik heb het echter nog nooit gebruikt op feestjes. schijnt wel vet te zijn. ik vraag me af hoe het dan is en hoe en in welke mate ik dan moet gebruiken. is een combinatie met mdma, pep of sos een aanrader? Ik hoor het graag Peace"
"Ik ben meestal meer van de lichte trip thuis op de bank, tijdens een party/festival, in de natuur met de hond of van mijn part op een zondagmiddag in de Mc Donalds. Keta kan voor een bepaalde twist zorgen die je beleving net iets interessanter maakt dan wanneer je nuchter bent. In combinatie met veel andere middelen zorgt keta ook voor een prettige en vage extra die ik zeker aan te raden vind (mits je daar een beetje verstandig mee omgaat). Alles wordt vaag en gaat een beetje tollen, hoe meer je pakt hoe harder alles gaat tollen en hoe vager je waarneming. Als je teveel pakt moet je gewoon even wachten totdat de werking weer wat afneemt (na enkele minuten al), wat ik een groot pluspunt vind. Tegen de tijd dat ik in bed ga liggen pak ik eventueel een hogere dosering, zodat ik in mijn matras verdwijn en wegzak naar een gewichtloos universum waarin ik door prachtige kunstwerken zweef. Hmm, jammer dat ik het momenteel niet meer aan kan komen..."
"ik vind zo'n ketaminetrip sowieso net een droom. ik wil dan altijd gaan liggen met mijn ogen dicht en dan gaat het beginnen. jammergenoeg herinner ik me de trip niet zo goed erna. het lijkt dan altijd net of ik wegzak in mijn bed of op de bank en dat ik dan ergens rondzweef ofzo. hmm nu ik eraan denk... toch maar weer eens zien te regelen dat spul"
"Beste mensen.. De laatste tijd gebruik ik steeds vaker combinaties van drugs ipv een enkele soort met wat wiet of alcohol. Bij de juiste combinatie en dosering kan het gebruik veel leuker en beter worden. Mdma/ghb vind ik bijvooprbeeld fantastisch. Nu heb ik een vraag over de combinatie coke/speed. Dat is namelijk wat ik nog in huis heb en donderdag is het koninginnedag. Koninginnedag in Eindhoven is een groot feest en met dope op is het natuurlijk nog meer feest. Is een combinatie speed met coke aan te raden en hoe zal ik het dan doen? Eerst wat speed snuiven en wat later op de dag overstappen op coke? Of andersom? Of kan ik het gewoon steeds door elkaar doen? Of zal ik het enkel bij speed of enkel bij coke laten? (en mss tegen het einde een pilletje die ik wsl wel ergens kan kopen). Ondertussen zuip ik gewoon de hele dag alcohol en rook ik wat jointjes. Thanks! -Josh"
"Ongelooflijk fijn spulletje maar ik heb het tot nu toe alleen na parties gebruikt in een rustige omgeving of gewoon met wat vrienden in de huiskamer. Een heel warm en euforisch gevoel krijg je dan. Tijdens de seks is ook heel aangenaam. Ik vraag me alleen af hoe het tijdens uitgaan is. Ik denk dat ik liever andere drugs gebruik tijdens het uitgaan maar het lijkt me leuk om een keertje te proberen. Tot nu toe gooide ik telkens het dopje van het flesje waarin het zat vol en goot het vervolgens in mijn keel. Als ik het tijdens feestjes ga gebruiken kan ik er beter wat voorzichter mee omgaan lijkt me zo. Hoe kan ik het dan het beste doseren op een hele avond tijdens een partie? En hoe doseer je het spul in combinatie met xtc of mdma?"
"Relaxte spacemuziek, hmm.. ik zie hier toch veel dingen voorbij komen wat ik totaal niet space muziek vind.. maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Voor wat betreft elektronische muziek tijdens het spacen: voor rustgevende spacemuziek om relaxt in op te gaan vind ik Ambient, Minimal of IDM (als deze niet te chaotich is) het beste.. Deze albums moet je maar eens downloaden: IDM: Autechre - Amber Ambient: Ishq - Orchid Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92 Minimal: Ricardo Villalobos - Alcachofa Ellen Allien - Boogybytes vol. 4 (mss niet helemaal minimal maar wel zoiets :P) Als ik zin heb om te dansen of gewoon wat snellere/opzwependere muziek wil horen tijdens het spacen luister ik het liefst naar Drum&Bass/Jungle of Psytrance Drum&bass: Noisia - fabriclive 40 (wat stevigere d&b) Commix - fabriclive 44 (wat chillere d&b) Goldie - the incredible sound of drum & bass Psytrance: luister ik vooral via treams op internet (www.di.fm of op last.fm) op de streams van www.di.fm komen vette dingen voorbij.. ook voor veel andere muziekstijlen (aanrader als je alles wilt ontdekken en niet weet waar te zoeken) Verder is Dubstep echt vet. Kan zowel relaxt zijn als opzwepend. aanraders: Burial - Untrue (heel relaxt) Boxcutter - Glyphic Vex'd - degenerate (hard!) Distance - my demons Mvg -Josh"
"... dus als je niks te doen hebt en zin hebt om te downloaden"
"[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NYY4AGPJJBo&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NYY4AGPJJBo&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] deze is fijn tijdens paddos ofzo"
"die overige 16% zijn bindingsstoffen als je echt goeie hebt. zonder die stoffen is het een pasta en is het niet geschikt voor consumptie. ik heb nu 80% pure met 20% bindingsstoffen (heb ik laten testen).. ik doe altijd punten (natte vingertopjes dippen) maar dan moet je wel uitkijken hoeveel je precies pakt. de ene punt kan 5x zo dik zijn dan de andere. de vorige keer was ik wat uitgeschoten en was veel te vaag, was niet leuk meer :P maar ik heb ook vaak kristallen gehad en die zagen er dan ook uit als kristallen (bruinkleurig) en ik had het idee dat er vaak amfetamine bij zat. die mdma die ik nu heb (die dus zijn getest; 80% puur) zien er uit als wit poeder en is veel beter dan die kristallen"
"Wacky zei: JoshPit zei: die overige 16% zijn bindingsstoffen als je echt goeie hebt. zonder die stoffen is het een pasta en is het niet geschikt voor consumptie. ik heb nu 80% pure met 20% bindingsstoffen (heb ik laten testen).. ik doe altijd punten (natte vingertopjes dippen) maar dan moet je wel uitkijken hoeveel je precies pakt. de ene punt kan 5x zo dik zijn dan de andere. de vorige keer was ik wat uitgeschoten en was veel te vaag, was niet leuk meer :P maar ik heb ook vaak kristallen gehad en die zagen er dan ook uit als kristallen (bruinkleurig) en ik had het idee dat er vaak amfetamine bij zat. die mdma die ik nu heb (die dus zijn getest; 80% puur) zien er uit als wit poeder en is veel beter dan die kristallen Klik om te vergroten... De eerste alinea deed je het nog zo goed, waarom dan verpesten met de bullshit in de tweede ? Er zit geen speed in pillen, en al helemaal niet in kristallen. En poeder moet je niet kopen, dan loop je wel het risico dat er troep door zit. (Je hebt het laten testen, dus je weet nu dat je geluk hebt gehad) Klik om te vergroten... ja oke.. daarom ik zeg ook dat ik het -idee- had dat er amfetamine bij zat. ik weet verder dus niet of dat zo is. toch heb ik altijd gedacht dat er vaak amfetamine bij xtc en kristallen gedaan wordt. mja.. in ieder geval, dat witte poeder wat ik nu heb is stukken beter dan die bruine kristallen. als dat poeder op is en niet meer te krijgen is, of wanneer ik een ander mdma-product aanschaf, laat ik het eerst even testen voordat ik een grotere hoeveelheid haal. het is toch fijn dat je weet wat je in huis hebt"