Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDupstep: Caspa & rusko 12-12-2008

Dupstep: Caspa & rusko 12-12-2008

9 antwoorden
930 weergaven
18-5-2026
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#1
12-12-2008
Aanvang: 23:00
eind: +- 7:00
locatie: Tivoli - Utrecht.
entree: 10 euro.

Line up:
Caspa & Rusko (Uk || Dub Police / Sub Soldiers)
Bojcot Selecta (Nl || Dub Infusions)
Brutuzz (Nl || Conflict)


Zowel Caspa als Rusko stonden al eens eerder op Dub Infusions, maar er is ongelooflijk veel gebeurd sindsdien. Beide producers gaan als een speer: ze tourden de wereld rond, versierden een residency in de befaamde Fabric club in London, mixten een Fabric live cd die veel stof deed opwaaien, maakten de ene na de andere superhit en werden de nieuwe supersterren van de dubstep. En dat allemaal in 1 jaar tijd. Vanavond staan de heren back to back achter de draaitafels, en een ieder die dat al eens heeft mogen aanschouwen weet wat hem te wachten staat: een hele trits aan dubplates en hits, in moordend tempo aan elkaar gemixt en een hoop lol.
J
JoshPitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vet!! ik ga ook. dubstep is echt te gruwlijke muziek. tjek die basslines, die dreunen door je lijf :hearteyes:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
mischien dat ik m vrijdag wel even check..
Bojcot Selectah werkt in de smartshop dus spreek m wel vaak :P, is kijken hoe die draait
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dumpy zei:
mischien dat ik m vrijdag wel even check..
Bojcot Selectah werkt in de smartshop dus spreek m wel vaak :P, is kijken hoe die draait
Klik om te vergroten...

dumpy ik kom ook wel mee alsje gaat.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
underworld zei:
Dumpy zei:
mischien dat ik m vrijdag wel even check..
Bojcot Selectah werkt in de smartshop dus spreek m wel vaak :P, is kijken hoe die draait
Klik om te vergroten...

dumpy ik kom ook wel mee alsje gaat.
Klik om te vergroten...

Ja is goed, had ik me ook al bedacht. Was je gister vergeten man, was begonnen met paar jointjes en toen kwam ik om 11 uur opeens van.. hey ik zou nog naar 'm toe gaan. maarja toen was t al te laat en ben ik gaan slapen :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dumpy zei:
Ja is goed, had ik me ook al bedacht. Was je gister vergeten man, was begonnen met paar jointjes en toen kwam ik om 11 uur opeens van.. hey ik zou nog naar 'm toe gaan. maarja toen was t al te laat en ben ik gaan slapen :P
Klik om te vergroten...

stonie :wink: had je nog gebeld voor zekerheid haha
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
bruut!!... moet hier eigenlijk wel heen... te lang al geen dubstepfeest meer gehad...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hou niet zo van dub-step maar Caspa en Rusko zijn wel dope, mede omdat ze toch lekker up-tempo draaien voor dub-step.

Een vriendin had ook al gevraagd of ik mee ging, maar ik kan helaas niet. Ik moet werken :angry: Ik weet wel dat er ergens (waarschijnlijk) een after-party komt. :beer:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rusko is wel vet :sunglasses:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laat me weten hoe t was,,
Jammer genoeg kan ik niet heen door omstandigheden :angry:
had die 10 euro dus beter ergens anders voor kunnen gebruiken.
in iedergeval veel plezier voor de mensen die wel heen gaan hheh
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."