#1
hier op moment ondanks de schaarste wel goede kristallen te krijgen. rond de 75 % alleen je betaald er wel voor helaas.
JoshPit zei:die overige 16% zijn bindingsstoffen als je echt goeie hebt. zonder die stoffen is het een pasta en is het niet geschikt voor consumptie. ik heb nu 80% pure met 20% bindingsstoffen(heb ik laten testen).. ik doe altijd punten (natte vingertopjes dippen) maar dan moet je wel uitkijken hoeveel je precies pakt. de ene punt kan 5x zo dik zijn dan de andere. de vorige keer was ik wat uitgeschoten en was veel te vaag, was niet leuk meer :P
maar ik heb ook vaak kristallen gehad en die zagen er dan ook uit als kristallen (bruinkleurig) en ik had het idee dat er vaak amfetamine bij zat. die mdma die ik nu heb (die dus zijn getest; 80% puur) zien er uit als wit poeder en is veel beter dan die kristallen
Ik heb een keer onbekende pillen gehad, ik had er 2 en half van op die avond en ik voelde me ook veel op gefokter. Het was gewoon thuis bij iemand met vrij rustige muziek. Beetje het tegen overgestelde van een Loverush. Daarbij kwam ook nog eens dat ik ze half 9 in nam, en om 6 uur nog niet lag te slapen, toen ik eindelijk sliep was dit ook voor maar ander half uur.TrippyShit zei:Idd. Als alles tot poeder vermalen is kan er eventueel wel iets anders door heen verpoederd zijn aangezien je het dan toch (bijna) niet meer ziet. En waarom zou een dealer al zijn kristallen verpoederen :P
Dat speed bij mdma denken ook veel te veel mensen. Als je de ene keer actiever bent dan de andere keer dan ligt dat gewoon aan hoe je je voelt als je het inneemt. Als jij gewerkt hebt, thuis zit met wat vrienden en een rustig muziekje aanhebt zal je minder actief zijn dan wanneer je uitgerust in een discotheek met eventueel wat hardere muziek staat. Dat heeft niks met speed te maken dus.
Wacky zei:JoshPit zei:die overige 16% zijn bindingsstoffen als je echt goeie hebt. zonder die stoffen is het een pasta en is het niet geschikt voor consumptie. ik heb nu 80% pure met 20% bindingsstoffen(heb ik laten testen).. ik doe altijd punten (natte vingertopjes dippen) maar dan moet je wel uitkijken hoeveel je precies pakt. de ene punt kan 5x zo dik zijn dan de andere. de vorige keer was ik wat uitgeschoten en was veel te vaag, was niet leuk meer :P
maar ik heb ook vaak kristallen gehad en die zagen er dan ook uit als kristallen (bruinkleurig) en ik had het idee dat er vaak amfetamine bij zat. die mdma die ik nu heb (die dus zijn getest; 80% puur) zien er uit als wit poeder en is veel beter dan die kristallen
De eerste alinea deed je het nog zo goed, waarom dan verpesten met de bullshit in de tweede ?
Er zit geen speed in pillen, en al helemaal niet in kristallen. En poeder moet je niet kopen, dan loop je wel het risico dat er troep door zit. (Je hebt het laten testen, dus je weet nu dat je geluk hebt gehad)
plantenbak zei:Ik heb een keer onbekende pillen gehad, ik had er 2 en half van op die avond en ik voelde me ook veel op gefokter. Het was gewoon thuis bij iemand met vrij rustige muziek. Beetje het tegen overgestelde van een Loverush. Daarbij kwam ook nog eens dat ik ze half 9 in nam, en om 6 uur nog niet lag te slapen, toen ik eindelijk sliep was dit ook voor maar ander half uur.TrippyShit zei:Idd. Als alles tot poeder vermalen is kan er eventueel wel iets anders door heen verpoederd zijn aangezien je het dan toch (bijna) niet meer ziet. En waarom zou een dealer al zijn kristallen verpoederen :P
Dat speed bij mdma denken ook veel te veel mensen. Als je de ene keer actiever bent dan de andere keer dan ligt dat gewoon aan hoe je je voelt als je het inneemt. Als jij gewerkt hebt, thuis zit met wat vrienden en een rustig muziekje aanhebt zal je minder actief zijn dan wanneer je uitgerust in een discotheek met eventueel wat hardere muziek staat. Dat heeft niks met speed te maken dus.
Terwijl ik op "normale" pillen gewoon lekker kan slapen.
Zelf had ik wel het gevoel dat daar speed inzat, iig geen MDMA![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."