Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bier & Likeurtjes... en wiet natuurlijk"
"Totdat het een keer fout gaat jongens Wiet & alcohol versterken elkaars werking, dus zeker als je een beginnende blower/drinker bent dit vooral niet samen gebruiken en al helemaal niet in grote hoeveelheden"
"White Widow & Power Plant."
"Leuk idee, neem met Psychonaut contact op als je interesse hebt"
"WcEend zei: Oke, het is dus legaal om vanaf je 18de 5 gram wiet bij je te hebben voor eigen gebruik Klik om te vergroten... Dit klopt niet, iedereen mag maximaal 5 gram bij zich hebben en maximaal 5 planten zonder elektronica, dus een lamp op je planten valt al onder professioneel kweken al heb je maar 1 plant met een lamp erboven. Het beleid in Nederland is inderdaad beetje krom en onduidelijk, ach ja als ik maar kan blowen vind ik het best"
"Bij ons heet dat "Plank""
"Wiet is wel leuk, zeker in gezeldschappen... alcohol echter ook"
"Een joint, iets meer wiet/hash dan tabak"
"Zijn veel manieren voor en dat is niet 1 2 3 uit te leggen. Het gebeurd hetzelfde als bij mensen als het ware. De mannelijke plant (deze plant bevat stuifmeel en maakt geen wiet aan) dus de mannelijke plant heeft zeg maar de sperma. De vrouwelijke plant maakt wel wiet (hars) die dat stuifmeel/sperma opvangt. Als je dus een plant laat bestuiven met een andere plant dan heb je een kruizing en dan maakt de vrouwelijke plant geen wiet maar zaden die er vanzelf uitvallen als ze rijp zijn."
"Er zal vast wel iets bestaan om dat mee te testen... Ik heb geen behoefte om te tesen of er thc in me bloed zit, want dat zit er toch wel. Als je wiet/hash hebt gebruikt dan is dat tot ongeveer 2 maanden in je bloed te testen. Bij bijvoorbeeld de landmacht wordt je gecontroleerd op THC. Ze nemen dan een bloedproef (ze prikken wat bloed uit je lichaam) en dat wordt getest. Postifief - bloed bevat THC. Negatief - bloed bevat geen THC. Waarschijnlijk weet je huisarts daar meer over"