Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevolgen zoenen met een drugsgebruiker*

Gevolgen zoenen met een drugsgebruiker*

75 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
J
JorisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tenzij als diegene aids of HIV heeft.
Als hij een bloedende wond heeft op zijn mond en jij ook dan kunnen jullie elkaar besmetten.
k
kimmetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey mensen ik heb ff een vraagje: als je een keer met iemand zoent die wel eens drugs gebruikt, kun je daar zelf dan iets aan overhouden, een ziekte ofzo???

groetjes
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
héhé volgens mij niet hoor :mrgreen:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
natuurlijk als die persoon een ziekte heeft dan kun je wel besmet geraken maar je zegt 'iemand die wel eens drugs gebruikt' dat zal dan wel geen zieke junk zijn met HCV ofzo.
s
synchemicLid
01-01-2024, 00:00
#5
kimmetje zei:
hey mensen ik heb ff een vraagje: als je een keer met iemand zoent die wel eens drugs gebruikt, kun je daar zelf dan iets aan overhouden, een ziekte ofzo???

groetjes
Klik om te vergroten...

nee.
P
Patricia KroesLid
01-01-2024, 00:00
#6
WAHAHAHA van drugs krijg je geen ziektes tenminste niet op korte termijn laatstaan in een zoen. De enige mogelijkheid dat je besmet bent is dat hij een overdraagbare ziekte heeft. Dat staat geheel buiten het drugsgebruik. Wel is het misschien dat deze perzoon een levenstijl had waarbij hij veel ziektes kon krijgen. Pas zowieso op wie je zoent want iemand die geen drugs gebruikt kan je ook ziektes geven
C
CalmzalmLid
01-01-2024, 00:00
#7
kimmetje zei:
hey mensen ik heb ff een vraagje: als je een keer met iemand zoent die wel eens drugs gebruikt, kun je daar zelf dan iets aan overhouden, een ziekte ofzo???

groetjes
Klik om te vergroten...

haha sorry:tongueout: hoe oud ben jeeigelijk?????
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Calmzalm zei:
kimmetje zei:
hey mensen ik heb ff een vraagje: als je een keer met iemand zoent die wel eens drugs gebruikt, kun je daar zelf dan iets aan overhouden, een ziekte ofzo???

groetjes
Klik om te vergroten...

haha sorry:tongueout: hoe oud ben jeeigelijk?????
Klik om te vergroten...

Inmiddels 4 jaar ouder dan toen wanneer ze dit plaatste :wink:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toevallig heb ik vorige week PEP opgelopen toen ik zoende met een drugsgebruiker.. En een vriendin van mij heeft al een keer MDMA gehad op die manier.. Gaat echt te fur hoor!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Patricia Kroes zei:
WAHAHAHA van drugs krijg je geen ziektes tenminste niet op korte termijn laatstaan in een zoen. De enige mogelijkheid dat je besmet bent is dat hij een overdraagbare ziekte heeft. Dat staat geheel buiten het drugsgebruik. Wel is het misschien dat deze perzoon een levenstijl had waarbij hij veel ziektes kon krijgen. Pas zowieso op wie je zoent want iemand die geen drugs gebruikt kan je ook ziektes geven
Klik om te vergroten...

al wel eens van hepatitis gehoord?
een der varianten krijg je ook door speeksel...of door een snuifbuisruilhandel... :(

echt niet leuk!!!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Geplaatst: 23 Aug 2003 22:42 Onderwerp: Gevolgen zoenen met een drugsgebruiker*
Klik om te vergroten...

dudes.... :rolleyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Calmzalm zei:
kimmetje zei:
hey mensen ik heb ff een vraagje: als je een keer met iemand zoent die wel eens drugs gebruikt, kun je daar zelf dan iets aan overhouden, een ziekte ofzo???

groetjes
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


ja halooooooooooooooooo tuurljijk kan je ziektes krijgen als iemand ziek is via speeksel maar dat heeft tog niets e drugs te makeeen!!!!!!!!!!!![/quote

nee niet direct, maar hepatitis is dan ook een ziekte die vaak niet opgemerkt wordt...en die natuurlijk sneller wordt overgedragen als je aan snuifbuisruilhandel doet...en als uiteindelijk teveel druggebruik al je reserves opmaakt dan gaat je weerstand omlaag en ziekte kans omhoog...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meiden, BOEIEND.
Jullie weten wat ik bedoel.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
:beer: kusje :tongueout:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#15
hehe, idd vlugt nu het nog kan !!!!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
$crim zei:
Hepatitis g.

Nee grapje deze post is wel oud dus waarschijnlijk ben je wel oke
Klik om te vergroten...
Wil je aub niet bewust zulke oude topics gaan bumpen.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Safire zei:
Toevallig heb ik vorige week PEP opgelopen toen ik zoende met een drugsgebruiker.. En een vriendin van mij heeft al een keer MDMA gehad op die manier.. Gaat echt te fur hoor!
Klik om te vergroten...

Geniaal Safire! *Geeft je een dikke Zoen* :hearteyes:

Nou, ik ben net genezen van het heftige DOPE-virus! Antibiotica niet aan te slepen! Ja, komt van al die nachtkusjes die ik jullie steeds geef! :mrgreen: :hearteyes:
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hepatitis g.

Nee grapje deze post is wel oud dus waarschijnlijk ben je wel oke
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelibee zei:
Wil je aub niet bewust zulke oude topics gaan bumpen.
Klik om te vergroten...
don't be such a negative nancy :(

nah grapje ik wist niet dat dat tegen de regels was
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
$crim zei:
don't be such a negative nancy :(

nah grapje ik wist niet dat dat tegen de regels was
Klik om te vergroten...
Oude topics vinden we eigenlijk alleen ok, als je ook inhoudelijk wat hebt toe te voegen. Maar zelfs dan willen we eigenlijk liever dat er gewoon een nieuw topic wordt aangemaakt.

Oude topics bumpen voegt nul aan het forum toe en bovendien is de topic starter hier vaak toch niet meer actief.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."