#1
Tenzij als diegene aids of HIV heeft.
Als hij een bloedende wond heeft op zijn mond en jij ook dan kunnen jullie elkaar besmetten.
Als hij een bloedende wond heeft op zijn mond en jij ook dan kunnen jullie elkaar besmetten.

kimmetje zei:hey mensen ik heb ff een vraagje: als je een keer met iemand zoent die wel eens drugs gebruikt, kun je daar zelf dan iets aan overhouden, een ziekte ofzo???
groetjes
kimmetje zei:hey mensen ik heb ff een vraagje: als je een keer met iemand zoent die wel eens drugs gebruikt, kun je daar zelf dan iets aan overhouden, een ziekte ofzo???
groetjes
Calmzalm zei:kimmetje zei:hey mensen ik heb ff een vraagje: als je een keer met iemand zoent die wel eens drugs gebruikt, kun je daar zelf dan iets aan overhouden, een ziekte ofzo???
groetjes
haha sorryhoe oud ben jeeigelijk?????
Patricia Kroes zei:WAHAHAHA van drugs krijg je geen ziektes tenminste niet op korte termijn laatstaan in een zoen. De enige mogelijkheid dat je besmet bent is dat hij een overdraagbare ziekte heeft. Dat staat geheel buiten het drugsgebruik. Wel is het misschien dat deze perzoon een levenstijl had waarbij hij veel ziektes kon krijgen. Pas zowieso op wie je zoent want iemand die geen drugs gebruikt kan je ook ziektes geven
Geplaatst: 23 Aug 2003 22:42 Onderwerp: Gevolgen zoenen met een drugsgebruiker*

Calmzalm zei:kimmetje zei:hey mensen ik heb ff een vraagje: als je een keer met iemand zoent die wel eens drugs gebruikt, kun je daar zelf dan iets aan overhouden, een ziekte ofzo???
groetjes
kusje Wil je aub niet bewust zulke oude topics gaan bumpen.Hepatitis g.
Nee grapje deze post is wel oud dus waarschijnlijk ben je wel oke
Safire zei:Toevallig heb ik vorige week PEP opgelopen toen ik zoende met een drugsgebruiker.. En een vriendin van mij heeft al een keer MDMA gehad op die manier.. Gaat echt te fur hoor!
don't be such a negative nancyWil je aub niet bewust zulke oude topics gaan bumpen.
Oude topics vinden we eigenlijk alleen ok, als je ook inhoudelijk wat hebt toe te voegen. Maar zelfs dan willen we eigenlijk liever dat er gewoon een nieuw topic wordt aangemaakt.don't be such a negative nancy
nah grapje ik wist niet dat dat tegen de regels was
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."