Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWegen

Wegen

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goede tip, thanks! Wel prijzig, trouwens.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmpf. Positievelingen. Jaja drugs is een dure hobby daar was ik al achter :wink:
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
Jordgubb zei:
Goede tip, thanks! Wel prijzig, trouwens.
Klik om te vergroten...

Dus je koopt liever goedkope pep dan dure pep he .....

dacht ik al .....
Klik om te vergroten...

Oh wacht even ben ik er zo een? Wat mijn probleem is dat wij via een vriend krijgen en dat we vermoeden dat er onderweg nog wat weggesnoept wordt, dat wil ik wel controleren. Maargoed, er gebeuren volgens mij zowieso weinig rechtvaardige dingen in dit wereldje.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#4
altijd testen, al komt het van je beste vriend.

ik heb weegschaaltje van 16 euro gekocht was 10mg kan wegen (officieel 1mg precies maar vertrouw het niet zo laag)

ik woog het eerst, maar nu doe ik het op het oog, 30-50 mg per keer.

Ik had tijdje terug goedkope pep, was 7 euro per gram, werkte maar 4 uur en kreeg er lever en hart kramp van. Het was ook zo weer op omdat je steeds bij moest nemen, bleek dus later ook rommel te zijn. Daarna dure bijna pure pep gekocht en daar doe ik nu al best lang mee omdat je weinig nodig heb voor zelfde effect.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja onze pep is best duur, maar niet zo best.. De enige echte speed van topkwaliteit hadden we een keer in Berlijn. Superklein lijntje en superveel effect. Ik wou dat we hier zelf een dealer hadden! Maarja, we kopen vijf gram en dat doen we eens per drie maanden, dus een ommetje naar Aachen is dan nog wel te doen. Zou mezelf niet vertrouwen met een dealer :wink:

Om gewichten op het oog aan te leren zal toch wat meer ervaring nodig zijn. Bedankt voor de tip iedereen! Volgende keer als ik in Amsterdam ben zoek ik zo een smartshop eens op :wink:
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10515

die heb ik, gebruik hem voor alles van droge paddos tot pep, soms zelfs voor plantvoeding :wink:
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Autsider zei:
Ik had tijdje terug goedkope pep, was 7 euro per gram, werkte maar 4 uur .
Klik om te vergroten...

Hmm dat is niet goed om te lezen. :P Ik betaal 4 euro de gram. En was 8 uur lang toch goed fit. Waarvan ik er minstens 4 uur lang hard van ging.

Kan ik speed laten testen waar ik ook pillen in lever of hoe doen jullie dat testen?
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#8
sjelepopi zei:
Autsider zei:
Ik had tijdje terug goedkope pep, was 7 euro per gram, werkte maar 4 uur .
Klik om te vergroten...

Hmm dat is niet goed om te lezen. :P Ik betaal 4 euro de gram. En was 8 uur lang toch goed fit. Waarvan ik er minstens 4 uur lang hard van ging.

Kan ik speed laten testen waar ik ook pillen in lever of hoe doen jullie dat testen?
Klik om te vergroten...

testen? gewoon testservice

4 uur is geen pep, in mijn geval was het 44% cafeïne en 1% pep,
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jordgubb zei:
Oh wacht even ben ik er zo een? Wat mijn probleem is dat wij via een vriend krijgen en dat we vermoeden dat er onderweg nog wat weggesnoept wordt, dat wil ik wel controleren. Maargoed, er gebeuren volgens mij zowieso weinig rechtvaardige dingen in dit wereldje.
Klik om te vergroten...

Ik vind het redelijk normaal dat er wat 'weggesnoept' wordt. De mensen waarlangs je via via ligt te bestellen doen ook moeite en nemen ook risico, dus waarom zouden ze dat voor niets doen. Uiteraard moeten ze hier wel eerlijk in zijn.
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Autsider zei:
sjelepopi zei:
Autsider zei:
Ik had tijdje terug goedkope pep, was 7 euro per gram, werkte maar 4 uur .
Klik om te vergroten...

Hmm dat is niet goed om te lezen. :P Ik betaal 4 euro de gram. En was 8 uur lang toch goed fit. Waarvan ik er minstens 4 uur lang hard van ging.

Kan ik speed laten testen waar ik ook pillen in lever of hoe doen jullie dat testen?
Klik om te vergroten...

testen? gewoon testservice

4 uur is geen pep, in mijn geval was het 44% cafeïne en 1% pep,
Klik om te vergroten...

Is cafeïne erg slecht voor je?

En hoeveel gram moet ik ongeveer meenemen naar zo'n testservice?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgens mij minimaal 50mg,
ik breng altijd 1/10 van een gram.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Autsider zei:
4 uur is geen pep, in mijn geval was het 44% cafeïne en 1% pep,
Klik om te vergroten...

keiharde cijfers !!!

1% amfetamine !!

:hearteyes:
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind het redelijk normaal dat er wat 'weggesnoept' wordt. De mensen waarlangs je via via ligt te bestellen doen ook moeite en nemen ook risico, dus waarom zouden ze dat voor niets doen. Uiteraard moeten ze hier wel eerlijk in zijn.[/quote]

Daar heb je wel gelijk in, maar we gebruiken toch samen, en het komt zowieso uit ons zakje. Dus ik begrijp niet waarom ze van tevoren wat weg zouden snoepen terwijl ze zowieso wel van ons krijgen. Maargoed, het is wel altijd gezellig en zo vaak gebruiken we niet dus het is niet echt een ramp. :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jordgubb zei:
Ik vind het redelijk normaal dat er wat 'weggesnoept' wordt. De mensen waarlangs je via via ligt te bestellen doen ook moeite en nemen ook risico, dus waarom zouden ze dat voor niets doen. Uiteraard moeten ze hier wel eerlijk in zijn.
Klik om te vergroten...

Daar heb je wel gelijk in, maar we gebruiken toch samen, en het komt zowieso uit ons zakje. Dus ik begrijp niet waarom ze van tevoren wat weg zouden snoepen terwijl ze zowieso wel van ons krijgen. Maargoed, het is wel altijd gezellig en zo vaak gebruiken we niet dus het is niet echt een ramp. :wink:[/quote]

snoepen is jatten
jatten is fout
je laat je simpel weg dus gewoion naaien

1 gram moet 1050 mg uitslaan op de weegschaal

als het minder is moet je direct kappen met die lui

:hearteyes:

:wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoorn ?
Een echte west-fries dus,west-friesland zit vol drugs en zelfmoorden.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ach nou begrijp ik waarom de meeste mensen niet aangeven waar ze wonen. Krijgen ze ook niet zulk commentaar. Hmpf.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Met Hoorn, Hoogkarspel en Lutjebroek is niets mis hoor .......

Een echte West Fries weet precies wat een gram weegt nou ? Ja denk ...

Ik ben 100% West Fries opgetrokken uit de klei geboren in de bollen velden mishandelt door de bolle boeren ...

:tearsofjoy:

:hearteyes:

:wave:

Het enige foute aan hoorn is dat : Piet Hein wordt vereerd terwijl deze man erger was dan Hitler !
Standbeeld kan ook gewoon weg ....
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kom je ook uit Hoorn?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
me moeder is 100% Hoorninese ( kut lastig woord)

Ik ben 100% kleiboer ...
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#20
als je meer bgint te gebruiken, je schaaft je kennis van speed iedere keer bij op dit
prachtige drugsforum, dan leer je op de duur wel wat een gram is nat of droog.
of koop een weegschaaltje, is wel prijzig, maar dat moet je voor je zelf uitmaken en ik denk
dat dit in jou geval weggegooid geld is. Want wat ga je doen als je net een gram hebt gekocht en je weegt het en het is geen ganse gram? trug naar je dealer en je 0.1gr opvragen?
zo'n weegschaal is goed als je met de verkoop ervan begint. maar dat kan je beter niet doen.

succes :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."