#1
Goede tip, thanks! Wel prijzig, trouwens.
lysergine25 zei:Jordgubb zei:Goede tip, thanks! Wel prijzig, trouwens.
Dus je koopt liever goedkope pep dan dure pep he .....
dacht ik al .....
Autsider zei:Ik had tijdje terug goedkope pep, was 7 euro per gram, werkte maar 4 uur .
sjelepopi zei:Autsider zei:Ik had tijdje terug goedkope pep, was 7 euro per gram, werkte maar 4 uur .
Hmm dat is niet goed om te lezen. :P Ik betaal 4 euro de gram. En was 8 uur lang toch goed fit. Waarvan ik er minstens 4 uur lang hard van ging.
Kan ik speed laten testen waar ik ook pillen in lever of hoe doen jullie dat testen?
Jordgubb zei:Oh wacht even ben ik er zo een? Wat mijn probleem is dat wij via een vriend krijgen en dat we vermoeden dat er onderweg nog wat weggesnoept wordt, dat wil ik wel controleren. Maargoed, er gebeuren volgens mij zowieso weinig rechtvaardige dingen in dit wereldje.
Autsider zei:sjelepopi zei:Autsider zei:Ik had tijdje terug goedkope pep, was 7 euro per gram, werkte maar 4 uur .
Hmm dat is niet goed om te lezen. :P Ik betaal 4 euro de gram. En was 8 uur lang toch goed fit. Waarvan ik er minstens 4 uur lang hard van ging.
Kan ik speed laten testen waar ik ook pillen in lever of hoe doen jullie dat testen?
testen? gewoon testservice
4 uur is geen pep, in mijn geval was het 44% cafeïne en 1% pep,
Autsider zei:4 uur is geen pep, in mijn geval was het 44% cafeïne en 1% pep,
Jordgubb zei:Ik vind het redelijk normaal dat er wat 'weggesnoept' wordt. De mensen waarlangs je via via ligt te bestellen doen ook moeite en nemen ook risico, dus waarom zouden ze dat voor niets doen. Uiteraard moeten ze hier wel eerlijk in zijn.



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."