Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWegen

Wegen

34 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
Hey iedereen! Ik, als nieuweling, heb mij natuurlijk niet zonder reden aangemeld. Zit namelijk met een aantal vragen, waarvan de meest brandende ook gelijk de meest domme vraag is. Hoe weten jullie in hemelsnaam hoe veel iets weegt? Ik las eerder dat een lijntje 100mg zou zijn... Maar mijn 'nauwkeurige' keukenweegschaal weegt 'op vijf gram nauwkeurig' dus daar heb ik weinig aan. Ik gebruik heel weinig, dus veel inzicht wat gewichten betreft heb ik niet. Vandaar deze vraag! En waarom ik het wil weten, geen idee.. Ben gewoon benieuwd. Groetjes, Jordgubb!
E
Exceptional InsightLid
Een gram kopen en in 10 gelijke hoopjes verdelen of een weegschaal die tot meerdere getallen achter de komma afweegt hè (:
J
JordgubbLid
Tja, de oplossing ligt dan eigenlijk wel voor de hand. Hee, maar hoe weet je dat een gram ook werkelijk een gram is?

Wij halen onze speed lekker safe uit Aachen (terwijl we dus in het absolute noorden wonen) via bekenden (geen eigen Dealer) maar vaak hebben we het idee dat het veel minder is dan waar we voor betalen. Vandaar dat het inderdaad ook handig zou kunnen zijn om het te wegen. Als we genaaid worden kunnen we wellicht op zoek naar een ander :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
Precisieweegschaaltje kopen bij de smartshop. Kost je rond de 50 euro.
J
JordgubbLid
Wauw klinkt goed, ik wil dat spul ook wel :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
Vind het wel meevallen. Goeie investering en als je er zuinig op bent gaat ie lang mee.
l
lysergine25Lid
Jordgubb zei:
Goede tip, thanks! Wel prijzig, trouwens.
Klik om te vergroten...

Dus je koopt liever goedkope pep dan dure pep he .....

dacht ik al .....
E
Exceptional InsightLid
Ik koop liever pep van goede kwaliteit (;
D
DebrisLid
Anon zei:
Precisieweegschaaltje kopen bij de smartshop. Kost je rond de 50 euro.
Klik om te vergroten...
weegschaalboer.nl tientje.
O
Oom KlaasLid
Jordgubb zei:
Klik om te vergroten...

Hahaha, als je daar zelf nog niet op gekomen was kan je beter even stoppen met de drugs.
J
JordgubbLid
Hmpf. Positievelingen. Jaja drugs is een dure hobby daar was ik al achter :wink:
J
JordgubbLid
lysergine25 zei:
Jordgubb zei:
Klik om te vergroten...

Dus je koopt liever goedkope pep dan dure pep he .....

dacht ik al .....
Klik om te vergroten...

Oh wacht even ben ik er zo een? Wat mijn probleem is dat wij via een vriend krijgen en dat we vermoeden dat er onderweg nog wat weggesnoept wordt, dat wil ik wel controleren. Maargoed, er gebeuren volgens mij zowieso weinig rechtvaardige dingen in dit wereldje.
A
AutsiderLid
altijd testen, al komt het van je beste vriend.

ik heb weegschaaltje van 16 euro gekocht was 10mg kan wegen (officieel 1mg precies maar vertrouw het niet zo laag)

ik woog het eerst, maar nu doe ik het op het oog, 30-50 mg per keer.

Ik had tijdje terug goedkope pep, was 7 euro per gram, werkte maar 4 uur en kreeg er lever en hart kramp van. Het was ook zo weer op omdat je steeds bij moest nemen, bleek dus later ook rommel te zijn. Daarna dure bijna pure pep gekocht en daar doe ik nu al best lang mee omdat je weinig nodig heb voor zelfde effect.
J
JordgubbLid
Ja onze pep is best duur, maar niet zo best.. De enige echte speed van topkwaliteit hadden we een keer in Berlijn. Superklein lijntje en superveel effect. Ik wou dat we hier zelf een dealer hadden! Maarja, we kopen vijf gram en dat doen we eens per drie maanden, dus een ommetje naar Aachen is dan nog wel te doen. Zou mezelf niet vertrouwen met een dealer :wink:

Om gewichten op het oog aan te leren zal toch wat meer ervaring nodig zijn. Bedankt voor de tip iedereen! Volgende keer als ik in Amsterdam ben zoek ik zo een smartshop eens op :wink:
A
AutsiderLid
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10515

die heb ik, gebruik hem voor alles van droge paddos tot pep, soms zelfs voor plantvoeding :wink:
s
sjelepopiLid
Autsider zei:
Ik had tijdje terug goedkope pep, was 7 euro per gram, werkte maar 4 uur .
Klik om te vergroten...

Hmm dat is niet goed om te lezen. :P Ik betaal 4 euro de gram. En was 8 uur lang toch goed fit. Waarvan ik er minstens 4 uur lang hard van ging.

Kan ik speed laten testen waar ik ook pillen in lever of hoe doen jullie dat testen?
J
JordgubbLid
A
AutsiderLid
sjelepopi zei:
Autsider zei:
Klik om te vergroten...

Hmm dat is niet goed om te lezen. :P Ik betaal 4 euro de gram. En was 8 uur lang toch goed fit. Waarvan ik er minstens 4 uur lang hard van ging.

Kan ik speed laten testen waar ik ook pillen in lever of hoe doen jullie dat testen?
Klik om te vergroten...

testen? gewoon testservice

4 uur is geen pep, in mijn geval was het 44% cafeïne en 1% pep,
D
Deep BlueLid
Jordgubb zei:
Oh wacht even ben ik er zo een? Wat mijn probleem is dat wij via een vriend krijgen en dat we vermoeden dat er onderweg nog wat weggesnoept wordt, dat wil ik wel controleren. Maargoed, er gebeuren volgens mij zowieso weinig rechtvaardige dingen in dit wereldje.
Klik om te vergroten...

Ik vind het redelijk normaal dat er wat 'weggesnoept' wordt. De mensen waarlangs je via via ligt te bestellen doen ook moeite en nemen ook risico, dus waarom zouden ze dat voor niets doen. Uiteraard moeten ze hier wel eerlijk in zijn.
s
sjelepopiLid
Autsider zei:
sjelepopi zei:
Autsider zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

testen? gewoon testservice

4 uur is geen pep, in mijn geval was het 44% cafeïne en 1% pep,
Klik om te vergroten...

Is cafeïne erg slecht voor je?

En hoeveel gram moet ik ongeveer meenemen naar zo'n testservice?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."