Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Euhm, verwarrend goedje. Samengevat is de conclusie nu.. : We kunnen meer dan we denken als we niet denken aan wat we kunnen?"
"Die ene keer dat ik ooit ecstasy gebruikt had was ik erg bezig met mijn Duits. Iedereen hoorde ik dan ook Duits praten en probeerde geconcentreerd andermans gesprekken te volgen. Ook wanneer ze tegen mij spraken in het Nederlands, verstond ik in alles Duits. Zelf kreeg ik geen Nederlands meer over mijn lippen, en probeerde in mijn beste Duits terug te praten. De busdriver keek in ieder geval erg raar op toen ik tegen hem Duits praatte, en mijn vriend greep snel in. Ik vroeg me af of hij iets in de gaten had, want hij heeft ons de hele reis in de gaten gehouden."
"Je bloed wordt wat stroperiger en vervoerd minder zuurstof waardoor zuurstofrijkbloed, dat normaal gezond rood is, donkerder is en het zuurstofarme bloed zelfs nog donkerder. Het heeft veel te maken met de mate van dehydratatie en het ziet er inderdaad nogal creepy uit. Voel je huid maar eens en merk hoe leer-achtig het is. Het kan weldegelijk kwaad dus drink vooral erg goed (het gebruikelijke advies dus) en om het vocht vast te houden kun je wellicht een zout dropje erbij doen (maar dan weer niet te veel want zout onttrekt je lichaam ook van water). Als je, als gevolg van zuurstoftekort, kramp in je spieren krijgt kan dit behoorlijk wat schade veroorzaken dat niet altijd heelt en als het ware een litteken vormt, dit is een van de vele risico's en donkere aders zijn een duidelijke waarschuwing. Let goed op jezelf. Maar denk er ook aan dat je, onder invloed van drugs, meer ziet dan er wekelijk is. Ik heb geleerd dat er twee regels zijn die je beter niet kunt overtreden als je de trip niet verpesten wilt; NIET naar je handen kijken (adertjes liggen daar ERG oppervlakkig en je ziet ze dus al snel donkerder worden) en NIET in de spiegel kijken. Om je spieren er bovenop te helpen kun je wellicht een magnesiumtabletje oplossen in je water dat je toch al moet drinken."
"Diamonts in a desert..."
"Mijn pep was getest op 8%. Talking about crap..."
"KoxBox zei: Ik zit er nu op, na 2 jaar. 67% getest, ik was vergeten hoe fantastisch dit was! Klik om te vergroten... Lijkt me top"
"Had eerder een briefje van twintig in mijn handen, die rook echt heeeeeel erg naar pep! Krijg spontaan trek! Wou dat ik zelf ook een lijntje kon trekken =) Briefje maar aan de kapper gegeven, geruild tegen een nieuwe coupe."
"Wil wel speed, maar 'k heb het niet ... Maargoed, wie weet maken die happy caps me wel happy. Ik ga ze vanavond proberen"
"Re: Wazig zien Dus als je na een halve gram wazig ziet heb je goede speed? Mooie referentie om je kwaliteit na te gaan :P Kunnen al die moeilijke verhitters, aceton en dergelijke uit de achterbak XD Maar serieus, waarom ga je een tekst lezen met Speed op? Zonde hoor, ga feesten ofzo! Als je moet leren kun je beter koffie nemen"
"Jij bent de reden waarom we speed niet gewoon bij de apotheek kunnen halen"