Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ben al een tijdje opzoek naar dit goedje na het een tijdje in mijn handjes te hebben gehad. Ik vind het echt super! Lastig te beschrijven, maar echt balen voor je dat je er niks van voelt. En dan, om maar niet de forumregels te overschrijden.. Maar wat heb je ervoor betaalt? Groetjes"
"Het is dan ook wel een forum voor gebruikers.. Hoe erg ik het ook vind voor deze ouders, maar hun kinderen waren waarschijnlijk ook niet voor dit soort rede vatbaar..."
"Ja, ik denk dat we het hier allemaal wel eens zijn; Benzo's for president. Maar een vraagje waar ikzelf wel mee zit, maar ik weet niet of anderen daar last van hebben? Ik ben namelijk maar een arme student en het gaat me toch wel kosten. Voor een simpel valiumpje betal ik 90 ct per pil, en dat is nog te doen. Maar overige dingen (al weet ik niet of dit in dit topic moet staan, sorry als dat iemand stoort) zoals Seroquel; 3,50 per pil. Xanax: 2,50 per pil. Om van Oxycodon (Wat ik helaas, helaas, helaas nooit meer tegenkom) nog maar te zwijgen, en dan is er nog de codeinefosfaat, echt dat supersimpele, is ook 66 ct per pil. Komt het erop neer dat ik echt dik genaaid word en die de goede mensen ken, of is dit normaal? Eerst haalde ik bij een bevriend iemand die ik nog van vroeger ken, maar die is out of buisiness. Nu ben ik overgeleverd aan contacten in de regio via internet. Groetjes!"
"Ja het is zeker duur! Dosis verschilt bij mij ook wel is, ligt er ook aan of ik er alchohol bij neem."
"Spor zei: Als je het recreatief wil gebruiker, verpoeder de pil dan want de bouw van retard pillen is zo gemaakt dat ze steeds een beetje van de stof los laten. Dat zal het recreatieve effect verminderen. Klik om te vergroten... Verpoederen? Pas gedaan, toen in totaal 1 pil (dosis: 50 mg) gesnort, maar het effect viel wat tegen. Moet ik meer nemen of oplossen en drinken?"
"Hee, Ben het eens met Spor, en wat ik nog wel even erover kan zeggen is dat de werking echt enorm tegenvalt. Ik werd er hoogstends wat rustiger van, maar gebruik het gewoon ook op school en ervan slapen doe je niet echt. Beter gelijk met valium beginnen naar mijn mening.."
"Ha, Zelf neem ik ook regelmatig wel een valiumpje, en echt minder dromen valt wel mee.. Wat ik wel vaak heb is dat ik gewoon erg raar droom, een beetje ijldromen. Maar ook niet altijd."
"@ S4wk: Promethazine/Codeine heb ik een keer geprobeerd, maar ik vond het niet superspannend. Ik werd een beetje duf (anders dan het gelukkige codeine gevoel), en het resulteerde ook nog is in een doffige hoofdpijn. Ook ging articuleren wat scheefjes en mijn mond werd helemaal droog. Ik zou het je niet aanraden!"
"Yeti ik woon bij jou in de straat! (a)"
"anon22 zei: ik denk dat ik gewoon ongevoelig ben voor deze drugs (benzo's) wat ik wel met meerdere drugs heb zoals XTC. Klik om te vergroten... Hmhm... Dan zou ik het in een andere hoek zoeken, misschien melatonine of iets drogisterigs als valeriaan?"