Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"inspiratie Ik ben nooit meer blij als ik blow, wordt alleen maar moe en para, tijd om ff te stoppen!"
"10 euro voor 0.5nogwat gram Super Silver Haze, was het waard"
"ik heb tegenwoordig dat ik veel sneller en heftiger stoned word, en steeds verder in me eigenwereld zak elke keer. Misschien zelfs wel een beetje tripachtig soms. haha"
"heb ik ook, en ik sport op dit moment al een tijdje niet meer, gewoon niet op letten."
"In het weekend bijna altijd elke dag, doordeweeks niet. Ik denk er wel veel aan als ik geen afleiding heb moet ik zeggen, maar ik houd het goed vol."
"Re: Naar het nul punt en verder. En dan opeens sta ik stil, ik ben weer bij mezelf, maar nogsteeds in die andere dimensie. Ik heb de kans te praten met mijn negatief. Klik om te vergroten... Interessant, kun je hier wat meer over vertellen?"
"Re: LSD: het derder oog dat open gaat Dat je dat trekt om een beetje overal heen te gaan, als ik trip ben ik het liefst afgesloten van de 'nuchtere wereld'. En emoties worden juist versterkt bij mij, ook blijheid"
"Misschien is het psychisch, idd doordat je dat ongelukje hebt gehad. Zegmaar vergelijkbaar zoals een fobie tot stand komt ?"
"W.F.L. zei: Geen. Op paddo's vond ik wel dat mijn haar er af moest. Maar toen ik nuchter opstond, vond ik mijzelf er verbazend goed uit zien. En MDMA is goed als je er eens in alle rust wat uit wil gooien, zorgen bespreken. Geen inzicht dus. Ik geloof dan ook niet in al die persoonlijkheidsveranderende onzin; ik vind het zelfs akelig dat drugs een invloed hebben op jouw persoonlijkheid of bewustzijn. Klik om te vergroten... Je doet het nog altijd zelf, sommige drugs functioneren alleen als katalysator. Drugs veranderen je niet, je veranderd jezelf."
"15 euros, hij gaat wel, hou niet zo van bongen Ik heb ook nog een waterpijpje met diamantjes en steentjes erop, best een mooi ding."