#1
Volgens DIMS jaarbericht 2021 is dit te verwachten. Ik vind het een triest resultaat. Wassen is wel aan te raden maar je houdt dan heel weinig over. Maar wat je overhoudt is wel vrij van caffeine.
en speed testen heeft voor mezelf geen waardeals de pep droog is ruik je het niet meer
Wacht de uitslag even af. Als je mazzel hebt hoef je niets te doen. Als je wilt wassen zorg dan dat je watervrije aceton koopt. Het wassen duurt niet lang alleen het drogen kan een tijdje duren. Waarschijnljik krijg je wel wat cafeine. Je kunt voor de vrijdag ongewassen speed snuiven / bommen en de rest wassen voor later gebruik.
Ik zou het erg waarderen als iemand mij ook kan helpen hiermee.ik zoek maar kan niks vindenIk kan ergens 10 gram natte pep halen, Maar ik heb hier wat vraagjes over..
1: Als ik de pep droog, stinkt dit dan, komt er een lucht vrij? Dus zou ik dit gewoon in mn kamer of auto kunnen doen bijvoorbeeld?
2: Moet ik de pep droog of nat laten testen bij de testservice?
3: hoeveel zou er ongeveer verloren gaan met het drogen?
4: hoelang kan ik natte en droge pep bewaren, en hoe?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee
Wat wil je precies weten dan, Hierboven zijn goede antwoorden gegeven op mijn vragen.Ik zou het erg waarderen als iemand mij ook kan helpen hiermee.ik zoek maar kan niks vinden
Ow dat is niet best.. jammerOke de uitslag:
Mijn speed bevat 33% amphetemine, met een spreiding van 18-48%
Ook bevat mijn speed 48% caffeine, met een spreiding van 33-63%
Voor de rest zit er niks anders in.
Weet verder niet of dit goed is ofzo? Misschien handig om volgende keer te wassen of is dat niet nodig?
als de pep droog is ruik je het niet meerIk kan ergens 10 gram natte pep halen, Maar ik heb hier wat vraagjes over..
1: Als ik de pep droog, stinkt dit dan, komt er een lucht vrij? Dus zou ik dit gewoon in mn kamer of auto kunnen doen bijvoorbeeld?
2: Moet ik de pep droog of nat laten testen bij de testservice?
3: hoeveel zou er ongeveer verloren gaan met het drogen?
4: hoelang kan ik natte en droge pep bewaren, en hoe?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."