Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBizarre olie/kristallen na wassen

Bizarre olie/kristallen na wassen

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
bertdenwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste,
Ik heb sterk vervuilde speed gekocht.
Deze heeft een amoniak geur en droogd veel rapper van pasta naar volledig droog dan anders.
Na deze gewassen te hebben( met watervrije aceton) heb ik de aceton met de vervuiling die is meegekomen laten verdampen.
Dit ziet er uit als een paar kristallen die ontploft zijn. Heb een beetje tussen mijn vingers gewreven en deze werden olie.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
En is er in Belgie geen testcentrum?
En is er overigens een manier om deze nog properder te maken? Want deze heeft totaal niet de smaak/ effect wat ik gewend ben.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die grote kristal 'bloemen' krijg je bij veel stoffen die je indampt, kan van alles zijn. Je zou het nog een of twee keer kunnen wassen.

Als de gewassen speed nog steeds vaag proeft dan moet je je afvragen of het t geld waard is om dat in je lichaam te stoppen.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het direct de prullenbak in mikken. Overigens is speculeren over de kwaliteit van je spul niet toegestaan.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laten testen is het enige wat je kan doen. Speculeren mag hier niet.
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#5
bertdenw zei:
Beste,
Ik heb sterk vervuilde speed gekocht.
Deze heeft een amoniak geur en droogd veel rapper van pasta naar volledig droog dan anders.
Na deze gewassen te hebben( met watervrije aceton) heb ik de aceton met de vervuiling die is meegekomen laten verdampen.
Dit ziet er uit als een paar kristallen die ontploft zijn. Heb een beetje tussen mijn vingers gewreven en deze werden olie.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
En is er in Belgie geen testcentrum?
En is er overigens een manier om deze nog properder te maken? Want deze heeft totaal niet de smaak/ effect wat ik gewend ben.
Klik om te vergroten...
ook paar keer gehad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."